بازوبند شنا طرح ستاره جدید intex 56651

intex 56651

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 23 CM
  • عرض: 15 CM
  • جنس: وینیل
12%
297,000
262,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

بازوبند شنا طرح ستاره جدید intex 56651 نمونه ای از محصولات جدید و جذاب شرکت اینتکس بوده که برای کودکان 3 تا 6 سال تولید شده است. این کالا زیبا و کودک پسند ظاهری منحصر به فرد داشته که از همان ابتدای ورود به بازار مورد توجه بسیاری از کودکان دختر و پسر قرار گرفته است. این کالا به دلیل مورد استفاده قرار گرفتن توسط کودکان باید کیفیت و ایمنی کافی را داشته باشد بنابراین به جرئت می توان گفت این بازوبند شنا طرح ستاره یکی از ایمن ترین و با کیفیت ترین محصولات تفریح و شنا برای ایجاد ایمنی برای کودکان و همچنین جلوگیری از غرق شدن آنان می باشد. پس اگر کودک شما در حال یادگیری شناست شما می توانید این بازوبند شنا را برای او تهیه کنید.

 این محصول با داشتن طراحی و رنگ بندی مورد علاقه کودکان، نمونه ای از وسایل هیجان انگیز و جذاب برای شنا و تفریح آنان است. این بازوبند شنا، کودک شما را از امواج در امان نگه داشته و او را در کمترین زمان ممکن تبدیل به یک شناگر حرفه ای می کند. این محصول بادی با رنگ بدنه آبی و ستاره ی نارنجی رنگ به راحتی روی آب قابل رویت بوده و زیبایی خاصی نیز به آن می بخشد. در آخر باید گفت این کالا یکی از لوازم جانبی مورد علاقه کودکان بوده که بسیار کاربردی است. بنابراین اگر قصد خرید بازوبند شنا طرح ستاره جدید intex 56651 را برای کودک عزیز خود دارید، می توانید هم اکنون از طریق سایت نمایندگی اینتکس سفارش خود را ثبت کنید.

برند
INTEX
طول
23 CM
عرض
15 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.20 MM
تعداد دریچه باد
2 عدد
تحمل وزن
18-30 KG
مناسب برای
3-6 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...