بازوبند شنا طرح شیر کودک اینتکس مدل 56649

intex 56649

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 25 CM
  • عرض: 23 CM
  • جنس: وینیل
39%
267,000
165,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بازوبند شنا طرح شیر کودک اینتکس مدل 56649 یکی از جدیدترین و بهترین محصولات تولید شده توسط شرکت نامدار و معتبر اینتکس بوده که برای آب تنی و آموزش شنا به کودکان بسیار مناسب است. این محصول بادی یکی از مناسب ترین و ایمن ترین لوازم آموزش برای کودکان می باشد. این محصول بادی با رنگ بندی شاد و طراحی جدید بسیار کودک پسند بوده و دارای حجم مناسبی است که این ابعاد برای یک بازوبند شنا بسیار ایده آل می باشد و همچنین دارای بدنه ای نرم همراه با بند قابل تنظیم به دور بازوی کودک شما بوده است. این بازوبند شنا کودک از جنس پی وی سی طرح چرم بهره برده که در عین مقاومت بالایی که داشته بسیار نرم و راحت نیز می باشد. این کالا از وزن و حجم بسیار سبکی برخوردار بوده و به واسطه طراحی زیبا و کودکانه به راحتی روی آب قابل تشخیص و رویت است. 

همانطور که تصویر محصول مشخص است این بازوبند از دریچه مخصوص بهره برده که از طریق همین دریچه و توسط انواع پمپ باد دستی و برقی (قابل خریداری به صورت جداگانه از شرکت اینتکس) می توان به راحتی این کالا را راه اندازی و استفاده کرد. این کالا با توجه به بسته بندی زیبا و کارایی مناسبی که داشته می تواند گزینه ای عالی برای هدیه به نزدیکانتان باشد. در صورت تمایل به خرید بازوبند شنا طرح شیر کودک اینتکس مدل 56649 و یا دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این محصول با نمایندگی محصولات بادی تماس حاصل فرمایید و یا به فروشگاه سعید اینتکس مراجعه نمایید..

برند
INTEX
طول
25 CM
عرض
23 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.20 MM
تعداد دریچه باد
2 عدد
تحمل وزن
18-30 KG
مناسب برای
3-6 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...