بازوبند شنا طرح عروسکی کودک intex 56658

intex 56658

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
217,000
222,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

بازوبند شنا طرح عروسکی کودک intex 56658 یکی از لوازم جانبی جهت تفریح آبی و سرگرمی کودکان توسط شرکت بزرگ اینتکس طراحی و تولید شده و همچنین توسط همین برند به شما عزیزان عرضه می گردد. این بازوبند شنا با رنگ بندی و طراحی شادی که داشته توانسته تا توجه بسیاری از کودکان را به خود جلب کند. لازم به ذکر است این محصول برای سنین 3 تا 6 سال ساخته شده و از جنس بدنه پی وی سی طرح چرم بهره می برد که همچنین در مدت زمان کوتاهی توسط یک پمپ باد دستی یا برقی (قابل خریداری از نمایندگی اینتکس) راه اندازی می شود. این بازوبند شنا در انواع دیگری نیز تولید شده که محصول فوق نمونه ای از جدیدترین آن ها می باشد. 

از دیگر ویژگی های جذاب این بازوبند میتوان به رویه ی نرم و راحت آن اشاره کرد که هیچگونه اذیت و آزاری برای کودکان ندارد. همانطور که به آن اشاره شد این کالا توسط برند محبوب و مطرح اینتکس تولید و روانه بازارهای جهانی شده که به همین سبب مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت. همچنین لازم به ذکر است این بازوبند دارای دو محفظه باد بوده که البته در هنگام بروز هرگونه مشکل از قبیل سوراخ شدن و... جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که این بازوبند توسط یک محفظه باد دیگر به راحتی روی آب معلق می ماند. این کالا به دلیل داشتن وزن سبک به راحتی قابل حمل و جابجایی نیز می باشد. شما عزیزان می توانید بازوبند شنا طرح عروسکی کودک intex 56658 را توسط شرکت اینتکس تهیه فرمایید. 

نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل
 تعداد محفظه باد 2 (در هر بازوبند)
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 111 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازندهاینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه------------

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...