تخت بادی اینتکس دو نفره جدید مدل 64414

intex 64414

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 203 CM
  • عرض: 152 CM
  • ارتفاع: 46 CM
7%
6,600,000
6,200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی اینتکس دارای بالاترین کیفیت می‌باشد و در فروشگاه سعید اینتکس با بیشترین تنوع، موجود است.

محصولات مرتبط

تخت بادی از لحاظ وزنی، بسیار سبک است و این ویژگی سبب حمل آسان آن می‌شود و می‌توانید از آن به عنوان تخت بادی مسافرتی نیز استفاده کنید. حتما شما هنگام سفر و یا مهمانی، این تجربه را داشته‌اید که پس از یک استراحت حتی کوتاه، روی تخت یا تشک معمولی، بدن درد به سراغتان آمده و خواب آرامی نداشته‌اید. در این مقاله قصد داریم به شما تخت بادی اینتکس را به طور کامل معرفی کنیم، تا با حمل آسان آن در هرجا، خوابی آسوده و سفری ایده‌آل را تجربه کنید.

تخت بادی اینتکس

امروزه تخت بادی، با انواع و اقسام متنوع در بازار موجود است، اما بهترین گزینه برای انتخاب ایده‌آل، برند اینتکس است. زیرا در عین حال که قیمت تخت بادی اینتکس بسیار مناسب است، از کیفیت بالایی نیز برخوردار می‌باشد. محصولات بادی اینتکس، در سال‌های اخیر به دلیل کیفیت بالا و خدمات مطلوب، نسبت به سایر برند‌ها، بیشترین استقبال را به خود اختصاص داده است. اگر در مورد محصولات اینتکس و قیمت آن‌ها اطلاع چندانی ندارید و در پی جستجوی عکس تخت بادی وارد این سایت شده‌اید، باید بگویم بهترین سایت را انتخاب کرده‌اید. چراکه تخت بادی با ویژگی منحصر به فرد پمپ باد، برای اولین‌بار توسط فروشگاه سعید اینتکس وارد ایران شده است.

ویژگی‌های تخت بادی اینتکس

تخت بادی اینتکس را می‌توانید به راحتی جابجا کنید. به دلیل ویژگی سبک بودن، این تخت به آسانی حمل می‌شود و می‌توانید علاوه بر داخل منزل، در فضای باز نیز از آن استفاده کنید. خرید تخت بادی برای هر خانه‌ای واجب است، چرا که در گذشته تخت‌های بادی سنتی وجود داشت، اما این مدل جدید اینتکس از جهت راحتی و دوام، با مد‌لهای سنتی کاملا متفاوت است. انواع این تخت‌ها تاکنون در مدل‌های متنوع روانه بازار شده است، اما این مدل جدید با یک ویژگی خاص، هر فردی را شگفت زده می‌کند. درباره این‌ مدل منحصر به فرد در ادامه به اختصار توضیح خواهیم داد.

تخت بادی اینتکس مدل ۶۴۴۱۴

تخت بادی اینتکس مدل ۶۴۴۱۴

تخت بادی اینتکس مدل ۶۴۴۱۴ 

تخت بادی مدل ۶۴۴۱۴، به لطف وجود پمپ هوا، که یک ویژگی منحصر به فرد محسوب می‌شود، از سایر مدل‌ها  متمایز شده است. این مدل محبوب، می‌تواند در سفرهای کمپینگ، مهمانی‌ها و هر جای دیگر، همراه خوبی برای شما باشد. وقت آن رسیده که با ویژگی‌های این مدل به طور کامل آشنا شوید.

ویژگی‌های تخت بادی ۶۴۴۱۴

این تخت بادی، همانطور که گفته شد دارای پمپ باد جدید و پر قدرت است. پمپ باد برقی سبب می‌شود که عمل پر و خالی نمودن باد، در عرض ۳ دقیقه انجام پذیرد و دیگر نیاز نیست زمان طولانی را صرف کنید تا تخت شما حاضر شود . با وجود پمپ باد برقی، میزان سفتی و یا نرمی تخت، تحت فرمان شما، وقابل تنظیم است. تولید این مدل در سال ۲۰۲۲ انجام شده و فروشگاه سعید اینتکس اولین وارد کننده آن در ایران است؛ که فروشنده رسمی انواع و اقسام محصولات بادی نیز می‌باشد. جالب است بدانید که پمپ برقی در طول استفاده شما از این تخت، باد داخلی آن را بدون صدا، کنترل و تنظیم می‌کند. 

کیف حمل تخت بادی

کیف حمل تخت

از دیگر موارد پراهمیت این مدل، وجود کیف حمل است، که با وجود آن، تخت بادی پس از تخلیه هوا، به سادگی قابل حمل می‌شود. رویه آن از جنس جیر می‌باشد که با کمک به جریان هوا، از تعریق بدن جلوگیری می‌کند. همچنین این پارچه، سبب حفظ دوام تخت شده و از سوراخ شدن و لیز خوردن جلوگیری میکند. خرید این مدل تخت، هرگز شما را نا امید نخواهد کرد، زیرا در این مدت کم، توانسته امتیاز بالایی از نظرات کاربران دریافت کند. این مدل جدید، برای میهمانان شما بهترین گزینه می‌باشد که با استفاده از آن، خواب راحتی را تجربه خواهند کرد.

ضمانت تعمیر

این مدل پرطرفدار، هرچند از درجه کیفی بالا برخوردار است، اما دارای برچسب تعمیرات نیز می‌باشد. این برچسب تضمین می‌دهد که مدل ۶۴۴۱۴ به هر تعداد دفعات، شامل تعمیرات خواهد شد‌. فروشگاه سعید اینتکس این خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. پس این اطمینان را داشته باشید  که با خرید از فروشگاه ما و انتخاب این مدل ،هرچندبار که نیاز به تعمیر باشد توسط سعید اینتکس انجام می گردد.

مراقبت‌های تخت بادی

هر وسیله‌ای برای دوام بیشتر، نیاز به نگهداری متناسب با آن را دارد. برای مراقبت از این تخت بادی نیز باید توجه داشته باشید که پس از خالی شدن باد تخت، آن را به آرامی تا کنید و داخل‌ کیف مخصوص خود قرار دهید. از این رو بسیار حائز اهمیت است که این کیف را در جای خشک و خنک نگهداری کنید. نکته مهم برای جابجایی تخت این است که: هرگز آن را روی زمین نکشید و از قرار دادن آن در نزدیکی اشیاء تیز جداً خودداری کنید.

برند
INTEX
طول
203 CM
عرض
152 CM
ارتفاع
46 CM
ظرفیت
2 نفره
تحمل وزن
273 KG
مناسب برای
بزرگسال
جنس
PVC با رویه جیر
برچسب تعمیرات
دارد
کیف حمل
دارد
پمپ باد
دارد
نوع پمپ باد
برقی / 220
مدت زمان باد شدن
3 دقیقه
وزن بسته بندی
10 KG
ساینا احمدی

جنسش عالیه

152 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...