تخت بادی اینتکس مدل 64118

intex 64118

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 203 CM
  • عرض: 152 CM
  • ارتفاع: 30 CM
9%
2,400,000
2,200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت  بادی  2  نفره  اینتکس  مدل  64118  از  نمایندگی  سعید  اینتکس  در  کرج  با  ارسال  به  سراسر  کشور  که  دارای  پمپ  باد  برقی  است  برای  استفاده  در  منزل  و  یا  باغ  و  ویلا  و  حتی  در  مسافرت  می  باشد.

محصولات مرتبط

تخت بادی اینتکس مدل 64118 از تخت خواب های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که به صورت تک رنگ وارد بازار محصولات بادی شده تا برای استراحت های طولانی مدت و خواب در فضای بسته مانند منزل مورد استفاده قرار گیرد. طراحی بدنه این کالا به صورت مستطیلی و با ارتفاع کم بوده که از سطح رویه مواج برخوردار می باشد. لازم به ذکر است طراحی مواج در تخت های بادی موجب پوشش اعضای بدن و همچنین عبور بهتر جریان هوا برای جلوگیری از تعریق بالای مصرف کنندگان می شود که به همین دلیل این ویژگی در بسیاری از تخت های تولید شده توسط شرکت اینتکس استفاده شده است. جهت راه اندازی این کالا نیاز به پمپ باد برقی یا دستی دارید که برای تهیه این نوع پمپ های باد می توانید به فروشگاه اینتکس به صورت حضوری و غیر حضوری مراجعه کرد. لازم به ذکر است جنس بدنه اصلی از نوع PVC با رویه جیر بوده و از روکش طرح چرم برای قسمت کف و دیواره های کناری آن به کار برده شده است.

 این کالا دارای بدنه ای با ساختار دو لایه بوده که از انعطاف بالایی برخوردار است و امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را نیز خواهد داشت تا در نتیجه توسط ساک حمل مخصوص خود قابل حمل در هر مکان مورد نظری باشد. لازم به ذکر است که این تخت تحمل وزنی بالغ بر  260 کیلوگرم داشته که ویژگی مهمی برای این محصول به شمار می رود و برای یک تخت خواب بادی با این ابعاد وزنی مناسب محسوب می شود. فروش این تخت بادی به دو صورت اینترنتی و یا تلفنی امکان پذیر بوده و پس از ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود و همچنین این کالا دارای ضمانت نامه معتبر بوده که خیال شما را از جهت خرید این محصول آسوده می کند.

شیوه ساخت و طراحی

تخت بادی اینتکس مدل 64118 محصولی است که در این بخش قصد داریم تا درباره ویژگی های این محصول با شما صحبت کرده و به صورت کامل و جامع در بخش نخست درباره شیوه طراحی و ساخت این محصول صحبت کنیم که قطعا پس از مطالعه کامل این نقد و بررسی به صورت کامل با ویژگی های این تخت بادی آشنا خواهید شد و با راحتی می توانید دست به ثبت سفارش این محصول بزنید. در همین رابطه در بخش نخست نیز باید درباره شیوه ساخت این محصول با شما صحبت کنیم. این کالا همانند همه تخت خواب های بادی بدنه ای شیاردار دارد که بر روی آن یک سری خطوط موازی دیده می شود که باعث شده تا به زیباترین شکل ممکن بتوانید یک ساختار طبی را در اختیار داشته باشید. به جز این مسئله شما می توانید بالش بادی را هم به صورت سرخود در بخش بالایی این کالا مشاهده کنید که دیگر نیاز به تهیه جداگانه بالش هم نخواهید داشت. رنگ های جذاب و زیبایی که این محصول ارائه داده است هم یکی دیگر از خصوصیات فوق العاده این تخت بادی به شمار می رود.

تخت بادی اینتکس مدل 64118

جنس بدنه و کیفیت

مسئله دیگری که قطعا بسیار مهم و اساسی خواهد بود بحث جنس بدنه و کیفیت این کالاست که باعث شده تا مشتریان بتوانند با در نظر گرفتن این ویژگی دست به خرید و ثبت سفارش این محصول بزنند. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که بخش های کناری این محصول به صورت برزنتی بوده و ساختاری دو لایه و مقاوم را از خود به جای گذاشته است. هم چنین رویه اصلی این کالا نیز ساختاری مخملی دارد که همین ویژگی هم یکی دیگر از خصوصیات فوق العاده این تخت بادی به شمار می رود. ضخامت فوق العاده این محصول در کنار ساختار طبی این تخت بادی همگی از مهم ترین مزایای این کالا به شمار خواهد رفت.

ابعاد و وزن کالا

دیگر مسئله و نکته ای که باید در رابطه با این تخت بادی به آن اشاره کنیم ، بحث ابعاد و وزن این محصول است. شما این مزیت را در اختیار دارید که یک تخت بادی با طول 203 سانتی متر ، عرض 152 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 30 سانتی متری را در اختیار بگیرید. البته این مسئله بسیار مهم است که این محصول ارتفاع کمتری نسبت به تخت های بادی دیگر دارد اما در کل یک ساختار و ابعاد استاندارد را از خود به جای گذاشته است. وزن بسته بندی این محصول هم 6.75 کیلوگرم می باشد که به ساده ترین شکل ممکن می توانید آن را حمل و جا به جا کنید.

خرید تخت بادی اینتکس مدل 64118

خرید و ثبت سفارش

قطعا اگر تا به این جای این نقد و بررسی با ما همراه بوده باشید به این نتیجه رسیده اید که این محصول یک کالای فوق العاده با بدنه ضخیم و هم چنین رنگ بندی و طراحی شیک می باشد. با توجه به این مسائل شما هم اکنون می توانید خرید و ثبت سفارش این تخت بادی را از سایت فروشگاه سعید اینتکس ، فروشگاه محصولات بادی در کرج با قیمت ارزان خریداری کرده و با اطمینان خاطر محصول را در سراسر کشور در اختیار بگیرید.

برند
INTEX
طول
203 CM
عرض
152 CM
ارتفاع
30 CM
ظرفیت
2 نفر
تحمل وزن
273 KG
وزن بسته بندی
6.75 KG
پمپ باد برقی
دارد
کیف حمل
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
مدت زمان باد شدن
3 MIN

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...