تخت بادی اینتکس مدل 64122

intex 64122

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 191 CM
  • عرض: 99 CM
  • ارتفاع: 42 CM
14%
2,200,000
1,900,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تختخواب  بادی  1  نفره  بادی  اینتکس  مدل  64122  دارای  خدمات  پس  از  فروش  و  روکش  جیر  ضد  تعریق  و  ارسال  به  سراسر  کشور  در  کوتاه  ترین  زمان  ممکن  

محصولات مرتبط

تخت بادیاینتکس مدل 64122 از محصولات شیک و فوق العاده با کیفیت از برند بزرگ اینتکس بوده که در میان خریداران و مشتریان از محبوبیت زیادی برخوردار است، چرا که می تواند بهترین گزینه برای جایگزین نمودن تخت های چوبی یا فلزی گران قیمت و جاگیر باشد. این کالا به دلیل نوع ساختار و طراحی آن، از وزن بسیار کمی برخوردار بوده و به راحتی می توان آن را جابه جا کرد و در صورت عدم نیاز جمع کرده و به حجم بسیار کمی تبدیل نمود تا از اشغال بیهوده فضا جلوگیری شود و همچنین برای دوام و کیفیت بیشتر این محصول بادی، جنس بدنه آن نیز مانند تخت های بادی مشابه از پی وی سی فشرده با قابلیت انعطاف بالایی ساخته شده است.

 لازم به ذکر است قسمت رویه و کناری محصول از دو جنس بسیار با کیفیت طرح چرم و مخمل استفاده شده که پارچه مخملی در قسمت رویه کالا بکار گرفته شده تا سطحی لطیف و نرم را داشته باشید و علاوه بر این موارد باعث جلوگیری از تعریق در هنگام خواب نیز خواهد شد تا فرد با خیالی آسوده بتواند از این محصول در تمام فصول سال در محیط های ویلایی، خانگی و حتی مسافرتی نیز بهره گیرد. از دیگر ویژگی های این تخت خواب بادی می توان به ظاهر مدرن آن اشاره کرد چرا که این محصول بادی با رویه مواج طراحی شده و علاوه بر افزایش زیبایی ظاهری آن، باعث شده که سطحی انعطاف پذیر داشته باشد، زیرا که این سطح مواج سبب شده تا رویه تخت نرم تر و منعطف تر عمل کند تا افراد با قرار گرفتن بر روی آن بستری راحت همراه با فرم پذیری بالا داشته باشند. شما عزیزان می توانید هم اکنون این تخت خواب بادی را با قیمت مناسب و تخفیفی ویژه از سوی نمایندگی اینتکس، خریداری نمایید.

تخت بادی اینتکس مدل 64122 یک نمونه دیگر از تخت های بادی استاندارد و طبی برای استفاده رده سنی بزرگسال بوده که جهت استفاده در منزل و یا هنگام سفر در کارخانه اینتکس طراحی و تولید شده است. این تخت بادی در زمان کوتاهی راه اندازی و یا جمع اوری شده و طول عمر بالا با قیمتی مناسب داشته که موجب فروش قابل توجه این تخت بادی در مقایسه با سایر نمونه های موجود گردید و توانسته پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان واقع شود. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد اشاره داشته باشیم. اگر شما نیز می خواهیم یک تخت بادی طبی را خریداری کنید می توانید با انتهای این بخش ما را همراهی نمایید.

بدنه طبی و استاندارد تخت بادی

محصولاتی نظیر تخت و تشک بادی که برای زمان استراحت افراد طراحی شده و جایگزینی برای تخت های چوبی قدیمی به شمار رفته نیاز داشته تا طراحی بدنه ای استاندارد داشته تا فرد در زمان استفاده احساس آرامش داشته و کیفیت بدنه آن محصول نیز حفظ شود. با در نظر گرفتن این موارد بوده که خرید تخت بادی اینتکس مدل 64122 را به شما معرفی می کنیم. این تخت بادی بدنه ای مستطیل شکل داشته و ارتفاع آن از سه لایه متصل به هم تشکیل شده است. این نوع طراحی ارتفاع بدنه موجب شده تا ساختار این محصول حالتی فنری یافته که نرمی آن افزایش یابد. رویه اصلی این تخت بادی نیز خطوط و طرح هایی داشته که موجب مواج شدن این بدنه می باشد. این نوع بدنه مواج علاوه بر نرم شدن بستر خواب شما ، با ایجاد امکان گردش ازدانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق شما در زمان خواب اجتناب خواهد کرد. لبه های این تخت بادی با طرح بالش بادی سرخود تولید شده تا ستون فقرات شما در زمان خواب در حالا استاندارد نگهداری شده که دیگر نیاز به استفاده بالش مجزا نداشته باشید. در بخش دیواره بالایی آن دریچه ای تعبیه شده که به منظور باد کردن و یا تخلیه باد داخل محصول مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول همچنین یک عدد ساک حمل پارچه ای نیز داشته که به بدنه اصلی کاملا متصل بوده تا شما بعد از جمع اوری این تخت بادی بتوانید محصول را به راحتی نگهداری و یا حتی جمع اوری کنید.

طول عمر بالای تخت بادی

میزان تاثیر طول عمر بدنه تخت بادی با کیفیت جنس بدنه آن موجب شده تا افراد در زمان خرید و انتخاب تخت بادی به این پارامتر توجه بالایی داشته باشند. با در نظر گرفتن این نکته بوده که بیان می کنیم رویه اصلی تخت بادی چند کاره با پمپ برقی را از باداوم ترین نوع پلاستیک فشرده وینیل طراحی و تولید کرده که کاملا مرغوب بوده و طول عمر بالایی دارد. رویه اصلی این محصول نیز یک روکش مخمل داشته تا بستر خواب شما کاملا نرم شده و شما در زمان خواب تعریقی نداشته باشید. کف این محصول نیز که وزن بالایی را تحمل کرده از نوع وینیل دولایه می باشد. بخش کناری محصول نیز از جنس وینیل طرح چرم تولید شده تا در صورت وارد شدن فشار بر اثر برخاستن از روی این محصول به این قسمت اسیبی وارد نشود. در داخل بسته بندی محصول نیز یک عدد برچسب تعمیرات قرار داده شده تا در صورت بروز  هرگونه اسیب ناشی از استفاده نادرست از این طریق بتوانید بدنه این تخت بادی را مجدد ترمیم کنید.

ابعاد و تحمل وزن تخت بادی

تخت بادی اینتکس مدل 64122 محصولی مستطیل شکل با طولی برابر با 203 سانتی متر و عرضی معادل 99 سانتی متر که ارتفاع بدنه آن 42 سانتی متر در نظر گرفته شده است. وزن بدنه این تخت بادی تنها 5 کیلوگرم بوده تا شما بتوانید به راحتی آن را حمل کرده و حتی در زمان سفر نیز به همراه ببرید. البته این وزن کم تاثیری بر کیفیت بدنه محصول نداشته و این تخت بادی می تواند وزنی بالغ بر 140 کیلوگرم را به راحتی بر روی خود تحمل کند.

خرید تخت بادی

برای خرید تخت بادی اینتکس مدل 64122 و یا سایر نمونه های تخت بادی دو نفره و یک نفره خارجی اصل می توانید به نمایندگی مرکزی محصولات بادی مراجعه کرده و یا از سایت فروشگاه اینتکس استفاده نمایید.

برند
INTEX
طول
191 CM
عرض
99 CM
ارتفاع
42 CM
ظرفیت
2 نفر
تحمل وزن
140 KG
وزن بسته بندی
5 KG
پمپ باد برقی
دارد
کیف حمل
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
مدت زمان باد شدن
2 MIN

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...