تخت بادی اینتکس مدل 64132

intex 64132

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 191 CM
  • عرض: 99 CM
  • ارتفاع: 42 CM
9%
4,700,000
4,300,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت  بادی  کمجا  و  سبک  و  ارزان  اینتکس  مدل  64132  طرح  2  رنگ  دارای  کارت  گارانتی  رایگان  و  ارسال  فوری  به  سراسر  ایران  

محصولات مرتبط

تخت بادی اینتکس مدل 64132 یکی از بهترین تخت خواب های بادی جدید شرکت اینتکس بوده که بصورت یک نفره خود ساخته شده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالا و عالی می باشد. این تخت خواب بادی از جنس پی وی سی با روکش مخملی بوده که در سطح نشیمنگاه و کناره های آن از روکش طرح استفاده شده است. تختی با دوام و با کیفیت بوده که می تواند به عنوان یکی از مناسب ترین تخت های بادی مخصوص خواب در اتاق های خواب و نشیمن استفاده نمود. این تخت بادی یک نفره دارای نشیمنگاهی مواج با طراحی موازی شکل بوده و می تواند با داشتن رویه ای کامفورت و راحت قابلیت هایی همچون طبی و ضد تعریق بودن را برای مصرف کننده به همراه داشته باشد. از دیگر ویژگی های بسیار خوب این تخت خواب می توان به طراحی فوق العاده و جذاب این کالا اشاره کرد.

 تخت بادی یک نفره طبی جدید با داشتن کیفیت ساخت و طراحی مناسب از قیمت مقرون به صرفه تری نیز نسبت به بسیاری از تخت های اینتکس داشته و همچنین ساختار کم حجم بدنه به همراه داشتن وزن کم موجب حمل و استفاده راحت در مسافرت ها نیز خواهد شد. پس بنابراین گزینه بسیار خوبی برای سفر های کمپینگ طولانی مدت بخصوص در داخل چادر های مسافرتی بزرگ نیز می باشد. لازم به ذکر است این محصول دارای یک برجستگی در قسمت بالایی تخت بوده که به عنوان بالش سر خود نیز می توان به راحتی از آن استفاده نمود. برای خرید این تخت بادی یک نفره طبی جدید با بالش بادی سرخود کافیست به دو روش آنلاین و یا تلفنی محصول مورد نظر را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

برند
INTEX
طول
191 CM
عرض
99 CM
ارتفاع
42 CM
ظرفیت
1 نفر
تحمل وزن
140 KG
وزن بسته بندی
5.7 KG
پمپ باد برقی
دارد
کیف حمل
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
مدت زمان باد شدن
2 MIN

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...