تخت بادی اینتکس مدل 64414

intex 64414

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 203 CM
  • عرض: 152 CM
  • ارتفاع: 46 CM
15%
2,800,000
2,400,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره مارک اینتکس مدل 64414 طرح 2020 دارای کارت گارانتی معتبر شرکتی و ارسال فوری و ارزان به سراسر کشور می باشد. این محصول کاملا طبی و مقاوم می باشد.

محصولات مرتبط

تخت بادی دونفره اینتکس مدل 64414 با رویه جیر و پمپ باد برقی با طراحی جدید می باشد. تخت بادی اینتکس مدل 64414 ساخته شده از مواد درجه یک پی وی سی با پوشش جیر می باشد. این پوشش سازگار با پوست بدن بوده ، ضد تعریق می باشد و براحتی قابلیت شستشو را دارد. پس در صورتی که محصول شما دچار لک و یا ایراد شد می توانید آن را توسط مقداری آب و مایع شوینده ، شستشو دهید و ابکشی نمایید. ابعاد تخت به گونه ای طراحی شده که برای استفاده 2 نفر کاملا مناسب می باشد و در هر شرایط و زمان کاربرد داشته و می تواند مورد استفاده قرار گیرد.در مدت زمانی حدود 3 دقیقه می توان اینن تخت بادی را اماده ی استفاده کرد و برای محیط هایی مانند اتاق میهمان ،محل کار ، مسافرت و یا باغ و ویلا کاربرد فراوان دارد.
بر روی دیواره ی محصول یک پمپ باد جدید قرار داده شده که دارای شکل ظاهری متفاوتی نسبت به مدل های قبلی می باشد و نسبتا از قدرت دمندگی بیشتری برخوردار است. درون محصول با استفاده از شبکه های طولی و عرضی به خوبی پوشش داده شده و وجود شبکه های عرضی باعث شده کیفیت خواب بهتری را تجربه نمایید. تخت بادی 64414 کاملا طبی بوده و برای کسانی که دارای درد های مفصلی نظیر دیسک کمر هستند ،بسیار مفید و کارامد است. در صورت نیاز درون بسته بندی محصول یک کیف حمل طراحی شده که به هنگام جابجایی محصول ، می توانید از آن بهره ببرید. جهت حفظ نکات ایمنی توصیه می گردد قبل از استفاده از محصول حتما سطح مورد نظر را که می خواهید تخت خود را در انجا قرار دهید،به خوبی نظافت نمایید تا عاری از اشیا و اجسام ریز خارجی گردد و مانع از آسیب دیدن قسمت کف تخت بادی شود.


تخت بادی اینتکس مدل 64414 مدلی دیگر از تخت خواب های بادی جدید از برند جهانی و معروف اینتکس بوده که به دلیل کیفیت ساخت عالی و راحتی فوق العاده خود توانسته از محصولات نامدار و پر فروش این شرکت باشد. این محصول کاربردی یکی از بهترین و بزرگترین تخت های تولید شده با طراحی جدید بوده که با بدنه ای از جنس پی وی سی با رویه جیر تولید شده که این بدنه دارای انعطاف پذیری و در عین حال مقاومتی عالی بوده و به همین دلیل امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را نیز خواهد داشت تا به راحتی توسط ساک حمل مخصوص خود قابل حمل و جابجایی به تمام مکان های خانگی، مسافرتی و یا حتی کاری باشد.

 رنگ و ساختار بدنه فوق العاده عالی انتخاب شده برای آن نیز به صورت خاص و متفاوت با دیگر تخت ها می باشد تا شما مصرف کنندگان بتوانید این گونه محصولات را طبق سلیقه خود انتخاب و خریداری کنید. لازم به ذکر است که طرح رویه آن نیز از نوع مشبک و مواج شکل گرفته که این نوع ساخت علاوه بر قابلیت طبی بودن، می تواند باعث ضد تعریق شدن محصول نیز شود. لازم به ذکر است تمامی قسمت های رویه این تخت خواب نیز همانند سایر محصولات بادی از لایه های ضخیم پی وی سی ساخته شده که در برابر فشار، ضربه و تا حدودی برخورد اجسام تیز مقاوم باشد و استحکام لازم را داشته باشد تا با خیالی آسوده و مطمئن بتوانید از این محصول بادی بهره ببرید. علاوه بر این ها باید عنوان کرد برای مقاومت هرچه بیشتر این کالا، شرکت سازنده قسمت های کناری و زیرین آن را از روکش طرح چرم و ضخیم تهیه کرده تا در زمان های طولانی در برابر سایش و پوسیدگی پایدار و سالم باقی بماند. شما می توانید هم اکنون  این محصول را از طریق نمایندگی اینتکس خریداری کنید و لذت یک خواب راحت را برای خود به ارمغان آورید.

برند
INTEX
طول
203 CM
عرض
152 CM
ارتفاع
46 CM
ظرفیت
2 نفر
تحمل وزن
272 KG
وزن بسته بندی
9.3 KG
پمپ باد برقی
دارد
کیف حمل
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
مدت زمان باد شدن
4 MIN

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...