تخت بادی اینتکس مدل 64486

intex 64486

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 203 CM
  • عرض: 152 CM
  • ارتفاع: 46 CM
1,750,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت  بادی  دو  نفره  اینتکس  64486  برزنتی  دارای  پمپ  باد  جدید  و  قیمتی  ارزان  و  خدمات  پس  از  فروش  

محصولات مرتبط

تخت بادی اینتکس مدل 64486 با طراحی بسیار شیک و با کیفیت که در میان محصولات 2020 از شرکت اینتکس قرار می گیرد. این محصول ساخته شده از جنس وینیل با رویه مخمل و طرح چرم بوده که علاوه بر داشتن ضخامت بالا در برابر ساییدگی و پوسیدگی نیز مقاوم خواهد بود. بدنه مستطیلی این کالا رویه ای مواج دارد که باعث می شود تا علاوه بر ایجاد سطحی راحت برای خواب از تعریق زیاد مصرف کنندگان جلوگیری لازم را داشته باشد. اما یکی از مهمترین قسمت های بدنه این تخت جذاب لایه های ساختاری داخلی این کالا بوده که به صورت موازی و پشت سر هم تعبیه شده تا تحمل فشار این تخت بادی افزایش یابد. لازم به ذکر است طراحی شیک و استاندارد این محصول نیز باعث شده تا بهترین محل برای استفاده اتاق های خواب و نشیمن باشد و تختی که به راحتی می تواند جایگزین خوبی برای تخت های فلزی یا چوبی باشد.

 ابعاد و حجم استاندارد این تخت موجب شده تا از این کالا به راحتی در هر محل مورد نظر از منزل بخصوص در اتاق خواب و نشیمن استفاده کرد. همچنین این کالا تحمل وزن ۲۷۰ کیلوگرمی داشته که نشان دهنده مقاومت بسیار عالی این محصول بوده و اما وزن بسته بندی این تخت خواب بلند نیز 11 کیلوگرم بوده که در صورت استفاده از ساک حمل همراه خود به راحتی می توان تخت را جا به جا و حمل کرد. این تخت بادی یکی از بهترین و راحت ترین محصولات بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که علاوه بر داشتن قابلیت هایی همچون ضد تعریق و طبی بودن از ارتفاع بلندی برای داشتن محلی مناسب به منظور خوابیدن یا استراحت کردن نیز بهره مند است. این کالا دارای برچسب تمیر و ساک حمل بوده که به دو صورت حضوری و اینترنتی توسط نمایندگی عرضه می شود.

برند
INTEX
طول
203 CM
عرض
152 CM
ارتفاع
46 CM
ظرفیت
2 نفر
تحمل وزن
273 KG
وزن بسته بندی
11.5 KG
پمپ باد برقی
دارد
کیف حمل
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
مدت زمان باد شدن
4 MIN

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...