تخت بادی اینتکس مدل 67740

intex 67740

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 203 CM
  • عرض: 102 CM
  • ارتفاع: 38 CM
3%
1,700,000
1,650,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت  بادی  اینتکس  مدل  67740  مناسب  برای  1  نفر  بزرگسال  یا  کودک  می  باشد  .  تخت  بادی  اینتکس  بسیار  کمجا  و  ارزان  می  باشد.  دارای  روکش  جیر  مانندضد  حساسیت  و  همچنین  کارت  گارانتی  ویژه  سعید  اینتکس  می  باشد.

محصولات مرتبط

تخت بادی مدل 67740 شرکت اینتکس مناسب برای یک نفر بزرگسال می باشد.  این تخت دارای ارتفاع 38 سانتی متر و تحمل وزن 140 کیلو گرم را دارد. این تخت با ظاهری ساده و رنگ کرم طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.در طراحی این تخت برآمدگی روی سطح تخت در مکان قرار دادن بالش دیده می شود که می توان به عنوان بالش از آن استفاده کرد و ظاهر تخت را زیبا کرده است. روکش این تخت از جنس جیر ضدحساسیت است که در صورت کثیف شده میتوانید آن را شسته و پس از خشک شدن مجدد مثل روز اول از آن استفاده نمایید. طراحی داخلی تخت به صورت شبکه های دوبل است که موجب شده است تخت از مقاومت بالایی برخوردار شود. در صورت نیاز داشتن به توضیحات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا توضیحات فنی و تخصصی بیشتری را به شما ارائه نمایند.


تخت بادی اینتکس مدل 67740 نمونه ای از مدل های جدید با طرحی منحصر به فرد از شرکت اینتکس بوده که به عنوان یکی از مدل های عام پسند و فوق العاده برای تمام سنین عرضه به بازار ایران شده و می تواند نظر هر یک از خریداران را به خود جلب کند. لازم به ذکر است طرح رویه و جنس بدنه این تخت خواب بادی نیز یکی از موارد مهم در جذب و رضایت مشتریان بوده و به همین دلیل شرکت سازنده با بهره گیری از این ویژگی، رویه آن به صورت مواج و مشبک ساخته تا علاوه بر پوشش اعضای بدن موجب عبور بهتر جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق بالا افراد شود. همچنین همانطور که ذکر شد، از ویژگی های دیگر این تخت خواب مرتبط با جنس بدنه و رویه آن بوده که یکی از مرغوب ترین اجناس رایج در تولید محصولات بادی، به نام پی وی سی با رویه جیر می باشد که با ضخامت و کیفیت بسیار بالایی به منظور افزایش طول عمر کالا و مقاومت در برابر ضربه، فشار و تحمل وزن بالا استفاده می شود.

این کالا به دلیل قابلیت انعطاف پذیری بالایی که داشته نیز می تواند به راحتی قابل جمع آوری در حجم و سایز کوچک باشد تا بتوانید از این محصول بادی در تمام محیط های دلخواه خانگی و مسافرتی خود بهره ببرید، البته که این کار توسط ساک حمل مخصوصی که نمایندگی اینتکس در اختیار خریداران عزیز خود قرار داده، قابل انجام خواهد بود تا دیگر دغدغه ای بابت جابجایی آن نداشته باشید. این تخت خواب مناسب برای تمامی افراد مخصوصا افردی که دچار عارضه هایی مانند دردهای عضلانی می باشند نیز بسیار مناسب است، زیرا ساختار داخلی و بیرونی محصول باعث شده تا این تخت خواب بادی خاصیت طبی بودن را داشته باشد و بستری راحت و منعطف را برای شما به ارمغان بیاورد. شما عزیزان در صورت تمایل می توانید این محصول را از نمایندگی اینتکس سفارش داده و یا با شماره تماس مربوطه تماس بگیرید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

شیوه ساخت و طراحی محصول

تخت بادی اینتکس مدل 67740 محصولی است که با رنگ یکدست کرم طراحی و عرضه شده است و همین عامل باعث شده تا شما یک کالای فوق العاده شیک و زیبا را در اختیار داشته باشید که مزیت بزرگ طراحی این محصول هم به شمار می رود. در واقع بحث رنگ بندی این کالا یکی از مواردی است که باعث شده تا افراد با آسودگی خاطر دست به خرید این تخت بادی بزنند. علاوه بر این مسئله شما می توانید مشاهده کنید که در بخش کناری این تخت خواب لوگو شرکت اینتکس هم به چشم می خورد که باعث شده تا اطمینان مشتریان از بابت اصل بودن و برند بودن این کالا هم راحت شود. در کنار این مسئله این محصول دارای بالش بادی سرخود می باشد که در ناحیه بالایی این کالا شما می توانید این مزیت را مشاهده کرده و با راحتی سر و گردن خود را هم بر روی این بخش قرار دهید. با توجه به این توضیحات و هم چنین طراحی شیاردار با خطوط موازی این محصول ، شما با یک کالای شیک و جذاب سر و کار خواهید داشت.

تخت بادی اینتکس مدل 67740

وزن و ابعاد کالا

 در بخش قبل به صورت کامل در خصوص ویژگی های جذاب طراحی این محصول صحبت کردیم. حال این مسئله بسیار مهم است که در ارتباط با ابعاد و وزن این کالا هم اطلاعات کافی را در اختیار داشته باشید. در همین راستا باید عنوان کنیم که این محصول دارای طول 203 ، عرض 102 و ارتفاع 38 سانتی متری می باشد که این عامل سبب شده تا یک کالا با ابعاد استاندارد برای استفاده یک نفر را مشاهده نمایید. از نظر وزن نیز این محصول در داخل باکس خود دارای وزن 4 کیلو گرمی بوده و تحمل وزن این تخت بادی هم 140 کیلو گرم خواهد بود که هم حمل و نقل آسانی داشته و هم به سادگی می توانید از آن حتی برای افراد سنگین وزن هم استفاده کنید.

شیوه راه اندازی محصول

همان طور که در تصاویر این محصول هم مشاهده می کنید این کالا دارای پمپ باد نمی باشد و این عامل باعث شده تا شما برای راه اندازی این محصول نیاز به تهیه و خرید یک عدد پمپ باد به صورت مجزا داشته باشید. در واقع با خرید این پمپ شما این مزیت را در اختیار دارید که به سادگی از طریق دریچه باد موجود بر روی این محصول در سریع ترین زمان ممکن محصول را باد کرده و سپس با بستن دریچه باد از این محصول زیبا و جذاب استفاده کنید. هم چنین در هنگام راه اندازی باید از کم باد زدن و یا بیش از اندازه باد کردن این محصول هم جلوگیری کنید.

خرید تخت بادی اینتکس مدل 67740

خرید و ثبت سفارش

در این مطلب به صورت کامل و جامع در خصوص ویژگی های این تخت بادی با شما صحبت کردیم. در کنار این مورد حال باید اشاره کنیم که این محصول ظاهری بسیار شیک و زیبا ، بدنه ای بسیار مقاوم و هم چنین طراحی طبی و ایده آلی را از خود ارائه کرده است که تمامی این موارد در کنار هم باعث شکل گیری این تخت بادی شده است و به همین دلیل نیز شما می توانید با خیالی راحت و آسوده دست به خرید و ثبت سفارش این کالا از طریق سایت فروشگاه محصولات بادی در کرج ( سعید اینتکس ) بزنید.

برند
INTEX
طول
203 CM
عرض
102 CM
ارتفاع
38 CM
ظرفیت
1 نفر
تحمل وزن
140 KG
وزن بسته بندی
4 KG
پمپ باد
ندارد
کیف حمل
دارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...