تخت بادی تک نفره اورجینال intex 64112

intex 64112

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 191 CM
  • عرض: 99 CM
  • ارتفاع: 30 CM
6%
4,200,000
3,950,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تخت بادی تک نفره اورجینال intex 64112 یکی دیگر از محصولات راحتی و طبی می باشد که با داشتن سازگاری های لازم توانسته به عنوان یک محصول مداوم و کاربردی مورد استفاده قرار گیرد و در نتیجه بهترین اوقات را برای خود به دست آورد. این محصول بی نظیر و خاص تخت بادی است که رویه ای مواج و منحصر به فرد دارد به طوری که می توان بر روی آن بدون درد و آسیب در ناحیه کمر و ستون فقرات قرار گرفت و لذت برد. محصول مورد نظر دارای امکانات و تجهیزات لازم می باشد تا بتوان آن را به راحتی مورد استفاده قرار داد و راه اندازی و جمع آوری آن را به بهترین شکل انجام داد. به این منظور پمپ باد برقی سر خود در داخل بدنه کار گذاشته شده است که با اتصال به برق می تواند بدنه را راه اندازی کند و برای استفاده آماده نماید. 

در داخل بدنه تخت بادی ساختاری سلولی ایجاد شده است که محصول را احاطه کرده است تا استحکام زیادی پیدا کند و دچار فرو رفتگی و آسیب نشود. از این رو بهترین و مقاوم ترین بدنه را تشکیل داده است که می توان از وجود آن بهره مند شد و طول عمر بالا و سازگاری زیاد را به دست آورد. تخت بادی با اتصال به برق شروع به متورم کردن ساختار سلولی می کند و این تورم با پر شدن باد در داخل آن ایجاد می شود. به این صورت بدنه در برابر فشار و ضربه و موارد این چنینی دارای مقاومت زیاد می باشد و می تواند طول عمر بالایی از خود نشان دهد. محصول مورد نظر برای جمع آوری ساختار سلولی را از باد تخلیه می کند و قادر می باشد بدنه به صورت تاشو و منحصر به فرد در داخل ساک حمل قرار می گیرد و استفاده می گردد. این محصول بی نظیر با بدنه مقاوم دارای رویه ای ضد حساسیت می باشد که بهترین اوقات را برای افراد رقم می زند. تخت بادی تک نفره اورجینال intex 64112 را از نمایندگی سعید اینتکس سفارش دهید.

برند
INTEX
طول
191 CM
عرض
99 CM
ارتفاع
30 CM
ظرفیت
1 نفر
تحمل وزن
136 KG
مناسب برای
بزرگسالان
جنس
PVC با رویه جیر
برچسب تعمیرات
دارد
کیف حمل
ندارد
پمپ باد
دارد
نوع پمپ باد
برقی / 12
مدت زمان باد شدن
2 دقیقه
وزن بسته بندی
4 KG
مینا انفراد

قشنگه خیلی راحت است

172 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...