تخت بادی دونفره اینتکس با رویه جیر intex 64408

intex 64408

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
3,600,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تخت بادی دونفره اینتکس با رویه جیر intex 64408 محصولی است که دارای رویه ای با رنگ روشن بوده و همین روشن بودن رنگ رویه در کنار تیرگی بخش های کناری این محصول باعث شده تا یک کالای خاص از نظر رنگ بندی را شما در اختیار داشته باشید. این تخت بادی را باید از سری محصولات با کیفیت و با دوام شرکت اینتکس در نظر گرفت که رضایت مشتریان را هم در بر گرفته است. این محصول را می توان با خیالی آسوده مورد استفاده قرار داد و به لذت داشتن یک خواب راحت دست پیدا کرد. با این شرایط است که علاقه مندان می توانند این محصول را به جای خرید تخت خواب های فلزی و چوبی در نظر بگیرند و از آن بهره مند شوند.

علاوه بر این ها از نظر امکانات هم این کالا دارای پمپ باد برقی سرخود می باشد و وجود این پمپ باد هم سبب شده تا شما بتوانید در سریع ترین بازه زمانی این محصول را راه اندازی کنید. این محصول برای رده سنی بزرگسال ساخته شده است و به دلیل وجود سازگاری زیاد توانسته رضایت و خشنودی را برای علاقه مندان ایجاد سازد. با مراجعه به فروشگاه سعید اینتکس و یا همان نمایندگی اینتکس در کرج می توانید برای خرید تخت بادی دونفره اینتکس با رویه جیر intex 64408 و یا سایر نمونه های تخت خواب بادی دونفره اقدام نمایید.

نوعخانگی
تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 8.5 کیلوگرم
 دارای ساختار طبقه ای
دارای سطح موازی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...