تخت بادی دونفره کامفورت intex 66974

intex 66974

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
3,180,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تخت بادی دونفره کامفورت intex 66974 یک تخت بادی راحت با طراحی شیک و زیباست که شما با خوابیدن و دراز کشیدن بر روی این محصول حس فوق العاده ای را تجربه خواهید کرد. ساختار این تخت خواب بادی همان طور که در تصاویر این محصول هم قابل رویت است به صورت کامفورت و طبی می باشد به این صورت که شما می توانید بر روی بدنه اصلی این محصول یک سری فرو رفتگی ها را مشاهده کنید که باعث شده تا این تخت بادی بسیار نرم و راحت بوده و به صورت طبی قابل استفاده برای تمام سنین و تمام افراد باشد. علاوه بر این ها شما می توانید مشاهده کنید که بخش بالایی این محصول دارای برآمدگی می باشد که این امر باعث شده تا شما بتوانید از آن به عنوان بالش بادی استفاده کرده و لذت ببرید.

علاوه بر این ها از نظر جنس و کیفیت نیز این تخت بادی جزو باکیفیت ترین و مقاوم ترین محصولات بادی موجود در بازار است که قطعا به راحتی آسیب نخواهد دید و خیال مشتری از بابت کیفیت بالای این محصول راحت خواهد بود. این تخت بادی دارای یک عدد پمپ باد برقی مجزا می باشد که باعث شده تا به وسیله آن در بازه زمانی کوتاهی بتوانید محصول را راه اندازی نموده و لذت ببرید. هم چنین تحمل وزن بالایی که این کالا دارد باعث شده تا افراد سنگین وزن هم بدون نگرانی بتوانند از این تخت خواب بادی استفاده نموده و به خواب شبانه بپردازند. برای خرید تخت بادی دونفره کامفورت intex 66974 به فروشگاه سعید اینتکس در کرج مراجعه کنید.

نوعخانگی
تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ برقی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 9.7 کیلوگرم
 ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح مواج تمام طبی
افلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...