تخت بادی دو نفره برزنتی بست وی Bestway 67597

Bestway 67597

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
3,450,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تخت بادی دو نفره برزنتی بست وی Bestway 67597 کالایی لوکس و جدید می باشد که قطعا نوع رنگ بندی و طراحی این محصول به گونه ای خواهد بود که شما می توانید با خرید آن از در اختیار داشتن یک تخت خواب بادی لوکس نهایت لذت را ببرید. باید اشاره کنیم که شرکت بست وی این محصول را تولید و عرضه کرده و سعی کرده تا علاوه بر رنگ بندی جذاب ، کیفیت فوق العاده ای را هم در ساخت و تولید این محصول استفاده نماید که نقطه قوت این محصول به شمار می رود. رویه اصلی این محصول به صورت شیاردار و کاملا طبی شکل گرفته است که نقطه قوت این تخت خواب هم دقیقا همین بخش می باشد. 

هم چنین این محصول به قدرتی با کیفیت و ضخیم طراحی شده است که شما در داخل کمپینگ و همین طور داخل چادر مسافرتی نیز می توانید به ساده ترین شکل ممکن از این کالا استفاده کرده و لذت ببرید. این محصول دارای پمپ باد نمی باشد اما شما باید سعی کنید تا به صورت مجزا یک عدد پمپ باد را تهیه کرده و اقدام به راه اندازی آن کنید اما در داخل بسته بندی این محصول ساک حمل وجود دارد که از مزایای مهم این تخت بادی به شمار خواهد رفت. اگر شما قصد خرید تخت بادی دو نفره برزنتی بست وی Bestway 67597 را دارید تنها کافی بوده محصول فوق را از طریق همین صفحه به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

نوعخانگی
تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای لبه های بادی بزرگ
 مناسب سنین بزرگسال
بدنه دو رنگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...