تخت بادی دو نفره جدید مدل 64124

intex 64124

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 203 CM
  • عرض: 152 CM
  • ارتفاع: 42 CM
6%
4,750,000
4,500,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره اینتکس مدل 64124 تولید سال 2022  یکی از جدیدترین تخت های بادی تولید شده شرکت اینتکس می باشد که دارای پمپ باد جدید و قوی تری نسبت به محصولات قبلی می باشد که توسط شرکت سعید اینتکس برای اولین بار وارد ایران شده است. قیمت تخت بادی و مشخصات تختخواب بادی دو نفره را می توانید در این صفحه ببنید و خرید تخت بادی دو نفره جدید را از سایت سعید اینتکس انجام دهید.

محصولات مرتبط

تخت بادی جدید دو نفره اینتکس مدل 64124

تخت بادی دو نفره مدل 64124 از جدیدترین محصولات تولید شده شرکت اینتکس می باشد. این محصول دارای ساختار طبی و بسیار راحتی بوده که استفاده از آن مزایای زیادی را برای خریداران به دنبال خواهد داشت. تخت های بادی در برندهای بسیار متنوعی در بازار موجود می باشند. در این بین، محصولات برند اینتکس از محبوبیت بسیار ویژه ای در نگاه خریداران برخوردار می باشد. کیفیت تولیدی فوق العاده و راحتی به هنگام استفاده از جمله مهمترین ویژگی های این محصول به شمار می روند. 

تخت بادی اینتکس به دلیل وزن کم، جابجایی آسانی داشته و می توان از آن در محیط های مختلف استفاده نمود. متریال به کار رفته در ساخت این محصول از مرغوبیت بالایی برخوردار می باشند. همین ویژگی باعث شده تا بتوان از تشک های بادی اینتکس به مدت طولانی استفاده نمود. این نوع تشک دارای ساختار طبی بوده و به همین خاطر می تواند گزینه مناسبی جهت جایگزینی با تخت های فلزی و چوبی به شمار رود. ضد تعریق و ضد حساسیت بودن تشک های بادی اینتکس جزو مهمترین فاکتورهایی بوده که باید به آنها اشاره نمود.  

تخت بادی دو نفره جدید اینتکس مدل 64124

تخت بادی دو نفره جدید اینتکس مدل 64124

مزایای استفاده از تخت های بادی دو نفره اینتکس 

تخت بادی دو نفره اینتکس به منظور افزایش راحتی و کیفیت استراحت خریداران طراحی شده است. یکی از مهمترین ویژگی تخت های بادی اینتکس در مقایسه با تشک های خوشخواب، قابلیت جابجایی آسان آنها می باشد. در بدنه این محصول، نوعی پمپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توان تخت را باد کرد. البته ناگفته نماند که در ساخت تخت بادی دو نفره مدل 64124 از پمپ باد قوی تر و جدیدتری در مقایسه با محصولات قبلی استفاده شده است. همین امر باعث شده تا بتوان از این محصول جذاب و بسیار کاربردی در طولانی مدت استفاده نمود. 

تخت های بادی اینتکس، بهترین گزینه پیشنهادی برای آن دسته از عزیزانی است که قصد دارند خواب آرام و بسیار با کیفیتی را تجربه نمایند. مخصوصا اگر در خانواده فرد سالمند یا بیماری دارید، تهیه این محصول برای آنها می تواند بسیار کاربردی باشد. یکی از مشکلاتی که افراد در مسافرت با آن مواجه می شوند، کمبود تخت می باشد. شما می توانید تخت های بادی اینتکس را در محیط کار، کمپینگ و حتی مسافرت استفاده نمایید. تخت های بادی اینتکس از کیف های مخصوص حمل برخوردار بوده که جابجایی آنها بدین طریق بسیار آسان تر خواهد شد. 

تخت های بادی اینتکس از چندین لایه الیاف و پنبه ساخته شده که در صورت نگهداری اصولی می توان از آنها به مدت چندین سال استفاده نمود. تشک بادی، یکی دیگر از محصولات برند اینتکس بوده که در مقایسه با تخت بادی از یک سری تفاوت های جزئی برخوردار می باشد. ساختار طراحی این دو نوع محصول یکی بوده اما تنها تفاوت آن را می توان در ارتفاع کم تشک های بادی دانست. زیرا ارتفاع تشک های بادی در مقایسه با ارتفاع تخت های بادی، کمتر می باشد. 

مزایای استفاده از تخت بادی دو نفره اینتکس

مزایای استفاده از تخت بادی دو نفره اینتکس

تخت بادی اینتکس؛ بهترین انتخاب جهت داشتن خواب آرام و باکیفیت 

تخت بادی اینتکس، یکی از جدیدترین محصولات تولیدی سال 2022 بوده که در بازار به فروش می رسد. این محصول از کیفیت تولیدی بالاتری در مقایسه با برندهای دیگر موجود در بازار برخوردار می باشد. تخت بادی اینتکس از یک پمپ باد در بدنه خود برخوردار بوده که راه اندازی آن به صورت برقی می باشد. علاوه بر تمام این موارد، این محصول از کیف حمل مخصوص به خود برخوردار بوده که امکان استفاده از آن در مکان های مختلف را با خالی کردن باد به راحتی ایجاد می کند. در جدول زیر به مهمترین ویژگی های محصول تخت بادی اینتکس اشاره کرده ایم.

مشخصات تخت بادی دو نفره اینتکس مدل 64124
برند محصول
اینتکس
طول
203 سانتیمتر
عرض
152 سانتیمتر
ارتفاع
42 سانتیمتر
وزن
273 کیلوگرم
گنجایش
2 نفر
جنس
پی وی سی با رویه جیر
قابلیت استفاده
بزرگسال
راه اندازی پمپ باد
برق
زمان لازم جهت باد شدن
3 دقیقه
برخورداری از کیف حمل
بله

نمایندگی سعید اینتکس یکی از معروف ترین نمایندگی های محصولات برند اینتکس در کشور می باشد. اینتکس یکی از بهترین برندها در زمینه تولید تشک و استخر بادی به شمار می رود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و مشخصات تخت بادی دو نفره جدید مدل 64124 و همچنین سایر محصولات می توانید به سایت سعید اینتکس مراجعه نمایید.

برند
INTEX
طول
203 CM
عرض
152 CM
ارتفاع
42 CM
تحمل وزن
273 KG
مناسب برای
بزرگسال
ظرفیت
2 نفر
جنس
PVC با رویه جیر
برچسب تعمیرات
دارد
کیف حمل
دارد
پمپ باد
برقی دارد
مدت زمان باد شدن
3 دقیقه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...