تشک بادی اینتکس روی آب مدل 59895

intex 59895

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 188 CM
  • عرض: 71 CM
  • ارتفاع: 22 CM
23%
950,000
735,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک  بادی  یا  شناور  بادی  مخصوص  روی  آب  مناسب  برای  کودکان  یا  بزرگسالان  می  باشد  و  با  کمترین  قیمت  از  فروشگاه  اینترنتی  سعید  اینتکس  به  سراسر  کشور  ارسال  می  شود.


تشک بادی اینتکس روی آب مدل 59895 محصولی جدید و فوق العاده از شرکت اینتکس بوده که با طراحی زیبا و متفاوتی همراه شده است. این محصول دارای طراحی بی نظیری است و همچنین ظاهر بسیار زیبایی دارد. ابعاد بسته بندی تشک بسیار کوچک بوده و می توان آن را به سادگی، توسط کوله پشتی و یا ساک حمل کرد. جنس به کار رفته در این محصول بسیار محکم و مقاوم بوده و به راحتی میتواند وزن و فشار وارد شده را تحمل کند. این تشک بادی از جنس وینیل بوده رویه براق و ضد آب داشته که در مقابل تابش مستقیم خورشید و برخورد با آب مقاومت بسیار خوبی دارد که باعث افزایش طول عمر آن می شود.

تشک بادی اینتکس روی آب مدل 59895

شرکت اینتکس توانسته با محصولات بسیار با کیفیتی که تولید می کند تمامی نگرانی ها از بابت جنس محصول بر طرف کرده و کالایی مرغوب را به دست مشتریان خود برساند و در نهایت رضایت تمامی خریداران را به خود جلب کند. قسمت کف این تشک نیز به صورت دو لایه طراحی شده که از مقاومت بسیار بالایی در برابر پارگی بهره می برد و کاملا ضد آب می باشد. بخش کناری آن نیز از PVC طرح چرم بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر پارگی دارد و به خوبی می تواند وزن های سنگین را تحمل کنید.

تشک بادی اینتکس روی آب مدل 59895

همچنین بدنه این تشک بادی روی آب از دو رنگ صورتی و آبی تشکیل شده است که باعث شده ظاهر آن جذاب و دوست داشتنی باشد و این نوع طراحی در عین سادگی جذابیت بسیاری به محصول بخشیده و می تواند سبب رضایت مصرف کنندگان باشد. لازم به ذکر است این تشک ساختمان سبک مقاومت و دوام بالایی داشته و می تواند برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار گیرد. هم اکنون شما عزیزان با مراجعه به وب سایت فروشگاه اینتکس و مشاهده محصولات می توانید تشک بادی روی آب را انتخاب کرده و با قیمتی ارزان خریداری کنید.

برند
INTEX
طول
188 CM
عرض
71 CM
ارتفاع
22 CM
ظرفیت
1 نفر
تحمل وزن
100 KG
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.28 MM
وزن بسته بندی
1 KG
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...