تشک بادی اینتکس مدل 56283

intex 56283

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 183 CM
  • عرض: 23 CM
  • ارتفاع: .
14%
2,550,000
2,200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی اینتکس مدل 56283 یکی از کاربردی ترین و در عین حال جذاب ترین محصولات بادی تولید شده توسط برند نامدار و معتبر شرکت اینتکس بوده که با طراحی منحصر بفرد و فانتزی خود توانسته تا توجه بسیاری از افراد از جمله کودکان و بزرگسالان را به خود جلب نمایند. این تشک بادی روی آب برای استفاده دو نفر بصورت همزمان نیز مناسب بوده و به دلیل طول و عرض مناسب، دو نفر می توانند با هم روی آن بنشیند و یا روی آن دراز بکشدن و ریلکس کنند. این محصول قابل استفاده برای استراحت و شناور شدن افراد در سطح آب و در استخرهای خانگی، آب های ساحلی و... بوده که محدویت سنی نداشته و مناسب برای تمام سنین می باشد، لازم به ذکر است از نقاط قوت این محصول طناب حمل آن است که شما به راحتی می توانید با طنابی که به دور شناور وصل شده آن را بلند کرده و به هر سمتی که قصد دارید، ببرید بدون اینکه کوچکترین صدمه ای به شناور وارد شود.

بدنه این تشک بادی روی آب ساخته شده از پی وی سی یا وینیل بوده که یکی از بهترین موادی می باشد که برای ساخت تمامی محصولات بادی می توان از آن استفاده کرد. این جنس که مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار، انواع دمای مختلف آب و همچنین تابش مستقیم نور خورشید را داراست و دیگر نیاز به نگرانی بابت در معرض نور خورشید قرار گرفتن این تشک بادی روی آب در مدت زمان طولانی نخواهد بود. طراحی این کالا بصورت گرد و به شکل یک هندوانه و با رنگ بندی شاد و جذاب بوده که به همراه ضمانت نامه معتبر از طریق نمایندگی اینتکس برای شما قابل خریداری می باشد. 

برند
INTEX
طول
183 CM
عرض
23 CM
ارتفاع
.
جنس
وینیل
ضخامت جنس
.0.30 MM
تحمل وزن
135 KG
تعداد دریچه باد
1 عدد
جای نوشیدنی
ندارد
وزن بسته بندی
3.5 KG
پمپ باد
ندارد
برچسب تعمیرات
ندارد
مناسب برای
بزرگسالان
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...