تشک بادی اینتکس مدل 56897

تشک روی آب 2 نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 198 CM
  • عرض: 160 CM
  • ظرفیت: 2 نفر
24%
1,250,000
954,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب اینتکس کد56897 محصولی زیبا و بی نظیر از کمپانی اینتکس جهت استفاده بر روی آب و تفریحات آبی میباشد.

محصولات مرتبط

تشک بادی اینتکس مدل 56897 جهت نشستن و قرار گرفتن روی آب بسیار لذت بخش و کاربردی است، این شناور بادی محصول شرکت اینتکس با ظرفیت دو نفر بوده که همزمان دو نفر بزرگسال می توانند به راحتی از آن استفاده نمایند، شناور بادی دو نفره ساخته شده از مواد مقاوم پی وی سی بوده و میتوان از آن برای  ماندن روی آب در استخر، دریا، دریاچه و ... استفاده نمود. لازم به ذکر است این کالا دارای دو عدد بالش بادیست که هر کدام در یک سمت از این محصول قرار دارند و طراحی آن ها نیز به گونه ای می باشد که هم راحتی و نرمی فوق العاده ای را ایجاد می نماید و هم دو رنگ متفاوت داشته و جذابیت بالایی نیز دارد.

 این بالش های بادی بر روی خود بر آمدگی هایی دارند که گردن و سر شما را در حالت طبی و ایده آلی قرار می دهند و می تواند از هر گونه درد در گردن و ستوان فقرات افراد را حفظ نماید. بر روی بخش بدنه این کالا رنگ هایی به کار رفته است که بسیار متنوع بوده و در زیبایی محصول نقش بسیار مهمی داشته است که به صورت ردیفی رنگ ها تعویض شده و مجموعه جذابی را ایجاد نموده است. برای خرید این شناور بادی جذاب و رنگی می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید و محصول را به سادگی تهیه نمایید.تشک بادی اینتکس مدل 56897

برند
INTEX
طول
198 CM
عرض
160 CM
ظرفیت
2 نفر
تحمل وزن
200 KG
ضخامت جنس
0.32 mm
جنس
وینیل
وزن بسته بندی
4 kg
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...