تشک بادی اینتکس مدل 64146

intex 64146

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 191 CM
  • عرض: 99 CM
  • ارتفاع: 25 CM
12%
3,400,000
3,000,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت  بادی  1  نفره  اینتکس  طبی  ارزان  با  پمپ  باد  و  کیف  حمل  و  کارت  گارانتی  معتبر  از  نمایندگی  سعید  اینتکس

محصولات مرتبط

تشک بادی مدل 64146 یک تشک بادی با سایز تکنفره و رنگ مشکی بوده که دارای عرض 99 سانتی متر بوده و  ارتفاع 25 سانتی متر می باشد. تشک از وزن بسیار سبکی برخوردار است و در هنگام جابجایی هم فضای کمی را اشغال می نماید و هم وزن بسیار کمتری را نسبت به تخت های بادی دارا می باشد. رویه ی این تشک بادی  از جیر با خاصیت ضد تعریق بوده و در هنگامی که محصول شما دچار لک و یا  کثیفی شود، براحتی توسط هر نوع مایع شوینده ای قابل تمیز کردن و شستشو می باشد. روی این تشک بادی یک پمپ باد برقی تعبیه شده که جهت باد شدن و یا خالی شدن باد محصول طی مدت زمانی کمتر از 2 دقیقه براحتی قابل استفاده می باشد.
از این تشک همواره در چادر به هنگام کمپینگ می توانید بهره ببرید. قسمت زیرین و دیواره های کناره تشک بادی از جنس pvc با کیفیت و ظرافت بالایی ساخته شده است. در قسمت بالای تشک، محل قرار گیری سر ، نسبت به بقیه قسمت ها دارای ارتفاع بیشتری می باشد و همین امر باعث شده که به هنگام استفاده از  تشک بی نیاز از استفاده بالشت شوید. درون محفظه بسته بندی محصول یک کیف زیبا و مقاوم تعبیه شده که جهت جابجایی محصول می توانید از آن بهره ببرید. علاوه بر کیف حمل یک برچسب تعمیرات نیز قرار داده شده که در مواقع ضروری و برای تعمیرات سطحی می توانید از آن استفاده نمایید. از این تشک بادی می توانید در محل کار ، مسافرت و یا منزل به خوبی بهره ببرید و محل خواب خود را براحتی تعبیه نمایید.


تشک بادی اینتکس مدل 64146 یکی از بهترین تولید کنندگان تشک و محصولات بادی است و با طراحی عالی، استاندارد و همچنین طبی یکی از پرفروش ترین محصولات اینتکس شده است. تشک بادی یک نفره از کیفیت بدنه بسیار خوبی برخوردار بوده و به سبب همین کیفیت عالی توانسته تا رضایت تمامی خریداران را جلب نماید. این محصول دارای بدنه ای از جنس PVC بوده که دارای مقاومت خوبی است و از خاصیت ضد آب بودن بهره مند می باشد.

 لازم به ذکر است رویه این کالا در هنگام کثیف شدن، با یک دستمال مرطوب به راحتی تمیز شده و به حالت اولیه خود بازمیگردد و همچنین سطح این محصول نیز ساخته شده از وینیل با روکش جیر است که این نوع از جنس حس آرامش خوبی را در هنگام استراحت به شما می دهد. رویه این تشک نیز به صورت مواج طراحی شده  و این شیار های موجود روی سطح بدنه، سبب ضد تعریق شدن تشک فوق شده و از عرق کردن بدن افراد به هنگام خواب و یا استراحت جلوگیری می کند. از این تشک همواره می توان در چادر به هنگام کمپینگ بهره برد. قسمت بالایی تشک نسبت به بقیه قسمت ها دارای ارتفاع بیشتری بوده و همین امر باعث شده که به هنگام استفاده از این  تشک بی نیاز از استفاده هرگونه بالش شوید. لازم به ذکر است درون محفظه بسته بندی محصول یک کیف زیبا و مقاوم تعبیه شده که جهت جابجایی محصول می توانید از آن بهره ببرید و همچنین علاوه بر کیف حمل یک برچسب تعمیرات نیز قرار داده شده که در مواقع ضروری و برای تعمیرات سطحی می توانید از آن استفاده نمایید. برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر درباره این کالا می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید. 

برند
INTEX
طول
191 CM
عرض
99 CM
ارتفاع
25 CM
ظرفیت
1 نفر
تحمل وزن
14 KG
وزن بسته بندی
4.3 KG
پمپ باد برقی
دارد
کیف حمل
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
مدت زمان باد شدن
1.5 MIN

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...