تشک بادی اینتکس مدل 64701

intex 64701

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
610,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی اینتکس مدل 64701 تشک تک نفره بادی اینتکس مدل الیاف دار بهمراه کارت گارانتی از نمایندگی سعید اینتکس

محصولات مرتبط

تشک بادی اینتکس مدل 64701 با رویه جیر و ضد تعریق. تشک بادی اینتکس مدل 64701 بعنوان تشک بادی الیاف دار نیز در میان محصولات بادی اینتکس نامیده می شود.یک تشک بادی مناسب با خاصیت کاملا طبی .تشک بادی را از این رو الیافی می نامند که شبکه های داخلی آن در این مدل توسط الیاف ابریشم و الیاف نانو تقویت شده و شبکه های مستحکم تری را نسبت به مدل های قبلی در خود جای داده.
جنس بدنه ساخته شده از pvc ضخیم می باشد و سطح روی آن با جیر ضد تعریق به خوبی پوشش داده شده است.
وجود شبکه های افقی در این محصول کیفیت خواب بالایی را با خود به ارمغان آورده ،از همین جهت مخاطبان خاص خود را دارد. دریچه ی باد در قسمت پایین تشک تعبیه شده و به راحتی می توانید آن را توسط پمپ های باد ، برپا ساخته و استفاده نمایید. جهت حفظ ایمنی حتما سطح مورد نظر را قبل از استفاده نظافت نمایید تا عاری از هرگونه موارد اسیب زننده شود. همچنین سعی نمایید برای باد کردن محصول از پمپ باد های مناسب استفاده کرده و به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد متفرقه و یا فشار هوای زیاد برای باد کردن این محصول استفاده ننمایید.


تشک بادی اینتکس مدل 64701 را میتوان جزوء بهترین محصولات بادی شرکت اینتکس به شمار برد که در کنار کیفیت ساخت بالایی که داشته از تنوع بسیار خوبی نیز برخوردار است و شما می توانید مطابق با سلیقه خود مدلی را از میان انبوه محصولات انتخاب کنید. این تشک بادی یک نفره طراحی منحصر به فردی داشته که به دلیل استفاده از رنگ سفید و طوسی زیبایی خاصی به آن بخشیده شده که به راحتی می توانید آن را در قسمت های مختلف منزل به کار بگیرید. این محصول همانطور که از نام آن پیداست برای استفاده های یک نفره طراحی شده که ابعاد آن به صورت دقیق برای شما مشخص شده و همچنین فضای کافی را برای استراحت در اختیار شما قرار خواهد داد.

 همانطور که مشخص است در قسمت رویی این تشک بادی شیار های عمودی شکل قرار داده شده که این شیار ها وظیفه ی انتقال هوا را از میان خود دارند و شما هنگام استراحت برروی تشک به هیچ عنوان دچار تعریق نخواهید شد. بدنه مستطیلی این  کالا به شما اجازه خواهد داد که بدون هیچ گونه محدودیتی تشک را در هر جای منزل استفاده کنید و به دلیل اندازه استانداردی که برای آن در نظر گرفته شده بهترین گزینه برای استفاده در داخل اتاق خواب ها خواهد بود و به دلیل رنگ بسیار زیبایی که دارد به خوبی را دکوراسیون منزل ست خواهد شد. در ساخت این تشک بادی از جنس PVC استفاده شده که به گونه های مختلفی در بدنه بکار رفته و قسمت رویی این کالا با روکشی از جنس پارچه جیر همراه شده تا میزان تعریق بدن را به حداقل برساند. برای تهیه این محصول می توانید آن را از همین صفحه در فروشگاه اینتکس به صورت تلفنی سفارش دهید و در صورت بروز هرگونه سوال و یا مشکلی می توانید با همکاران ما در اسرع وقت تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...