تشک بادی اینتکس مدل 64709

intex 64709

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 203 CM
  • عرض: 152 CM
  • ارتفاع: 25 CM
4%
1,350,000
1,300,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک  بادی  اینتکس  مدل  64709  یا  همان  تشک  دو  الیاف  دار  intex  دارای  کرم  و  مناسب  برای  همه  سنین  و  استفاده  در  چادر  مسافرتی  و  یا  منزل  و  کمپینگ  و  حتی  برای  روی  آب  بسیار  مناسب  است.

محصولات مرتبط

تشک بادی اینتکس مدل 64709 از جمله پر طرفدارترین تشک های بادی شرکت اینتکس بوده که از خریداران بسیار زیادی برخوردار است و یکی از مناسب ترین تشک های بادی این شرکت با طراحی و ارگونومی ساده بوده که می تواند علاوه بر افراد عادی، برای بیماران نیز بسیار مناسب باشد. این تشک بادی از ویژگی های بسیار خوبی بهره برده که جنس بدنه عالی و با کیفیت یکی از آنهاست. لازم به ذکر است جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این تشک از نوع پلاستیک پی وی سی فشرده بوده که از قابلیت مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف بهره می برد و همچنین بدنه ای داشته که در آن از دو نوع روکش مخمل برای قسمت نشیمنگاه و همچنین روکش طرح چرم برای قسمت کناره ها و زیرین استفاده شده است.

 روکش مخملی محصول که خود قابلیت ضد تعرق بودن را برای مصرف کنندگان به همراه داشته و روکش طرح چرم نیز سبب می شود تا محصول در برابر برخورد آب بسیار مقاوم باشد. جهت راه اندازی این تشک بادی جذاب کافی است آن را در سطحی صاف و بدون اشیا و اجسام تیزی پهن نموده و بعد از متصل کردن آن به دریچه اقدام به باد کردن نمایید. این باد زدن باید تا زمانی ادامه یابد تا تشک به خوبی شکل بگیرد و فشار بالایی در داخل بدنه کالا وارد نشود. برای جمع کردن آن نیز می توانید باد آن را از طریق دریچه خالی کرده و سپس به صورت صحیحی تا کنید. تشک بادی دونفره با رویه مواج  یکی از بهترین محصولات تولید شده بوده که برای استفاده تمامی سنین از جمله افراد بیمار، از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین تشک های بادی محسوب شده که می توان آن را از نمایندگی اینتکس به 3 صورت اینترنتی، تماس تلفنی و همچنین حضوری تهیه کرد. 

برند
INTEX
طول
203 CM
عرض
152 CM
ارتفاع
25 CM
ظرفیت
2 نفر
تحمل وزن
273 KG
وزن بسته بندی
2.800 KG
پمپ باد
ندارد
کیف حمل
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...