تشک بادی اینتکس مدل 68881

intex 68881

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 191 CM
  • عرض: 191 CM
  • ارتفاع: 51 CM
11%
3,900,000
3,500,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی اینتکس مدل 68881 طرح دایره دارای ضمانتنامه کتبی معتبر از نمایندگی سعید اینتکس در کرج با ارسال فوری به سراسر کشور

وسیله ای زیبا و کارامد تشک بادی اینتکس کد 68881 با رنگ و طرحی خاص مناسب کلیه افراد. تشک بادی دایره ای شکل به همراه تاج و یا تکیه گاه. کف محصول ساخته شده از برزنت بوده و مقاومت بالایی دارد از همین جهت قابل استفاده بر روی کلیه ی سطوح مانند موزاییک،خاک و یا شن و ماسه را به خوبی دارا می باشد. سطح روی محصول ساخته شده از جنس وینیل بوده و با زیبایی و ظرافت خاصی با لایه ای از جیر پوشش داده شده و قابلیت شستشو را نیز دارد.
در صورتی که محصول به هر دلیلی کثیف شد می توانید با خیالی راحت توسط آب و انواع کف شستشو اقدام به نظافت این محصول نمایید. محصول دارای سایز مناسبی می باشد و برای استفاده 2 نفر بزرگسال نیز در نظر گرفته شده است. در قسمت چپ و یا راست تشک بادی دو فرورفتگی وجود دارد که درواقع محل قرارگیری اشیا و اجسامی مانند گوشی تلفن یا موبایل ، بطری آب و یا اشیا متناسب با آنها می باشد که میتوانید هنگام استراحت در این محظه ها قرار دهید.

تشک بادی اینتکس مدل 68881در قسمت پشت و یا بالای محصول یک تاج کوتاه و حلالی شکل وجود دارد که زیبایی خاصی به محصول بخشیده و توسط گیره های جانبی به تشک متصل می شود.که در صورت لزوم می توانید آن را متصل و یا جدا نمایید. همواره می توانید از این محصول در محل کار و یا مسافرت نیز استفاده نمایید و بعلت ضد آب بودن قابلیت استفاده بر روی سطح آب را نیز دارد. جهت حفظ ایمنی و طول عمر محصول پیشنهاد می شود حتما توسط پمپ باد های شرکت اینتکس و یا مشابه آن محصول را باد نمایید و به هیچ عنوان از کمپرسورهای هوا با فشار زیاد برای باد کردن این محصولات اقدام نفرمایید.


تشک بادی اینتکس مدل 68881 محصول سال 2019 و جدید شرکت بست وی برای استفاده در محل کار، منازل و حتی مسافرت های کمپینگ بوده که از کیفیت ساخت بسیار عالی نسبت به قیمت مقرون به صرفه و مناسب خود بهره مند است که علاوه بر استفاده در خانه و ویلا به راحتی به دلیل وزن و طراحی و ساختار مناسب می توان از این تشک بادی در سفرهای مختلف با خیالی آسوده استفاده نمود بدون حتی یک مشکلی و از خرید خود لذت کافی را برد.

این تشک بادی طراحی گرد و ساده ولی بسیار شیک و زیبا داشته که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند و همچنین رویه این تشک به صورت مواج طراحی شده که برای استفاده بیماران عضلانی بسیار مناسب می باشد.  لازم به ذکر است این محصول دارای تکیه گاه جدا شونده بوده که با باد زدن به بدنه اصلی این قسمت نیز به شکل خودکار راه اندازی خواهد شد. امروزه تشک های بادی از کاربردی ترین ابزار های استراحتی نام برده می شوند چرا که در اکثر مواقع در دسترس هستند و قابلیت حمل شدن دارند.

تشک بادی اینتکس مدل 68881

از دیگر مزیت های این تشک ها نسبت به تخت خواب ها یا تشک های سنتی می توان به فضای اشغالی کمتر آنان توجه کرد چرا که پس از هر بار استفاده می توان آن را در ابعاد خیلی کوچک تر جمع کرده و از هدر رفتن فضا محیط جلوگیری کرد. از آنجایی که مشتریان همواره به دنبال محصولاتی با کیفیت می باشند و اغلب نگران هستند که به اشتباه محصولی نامغروب و بی کیفیت را تهیه کنند.

به همین خاطر شرکت اینتکس که یکی از بزرگترین تولید کنندگان و فروشندگان محصولات بادی و تشک بادی در کشور بوده این تشک بادی را در اختیار شما عزیزان قرار داده تا با خیال راحت از کیفیت بالای آن اقدام به خرید تشک محبوبتان نمایید.

تشک بادی اینتکس مدل 68881 در مدت کمی توانسته مورد توجه بسیاری از خریداران واقع شود. این تشک بادی بزرگترین سایز تشک بادی طبی در رنگ بنفش بوده که توسط شرکت اینتکس با کیفیت و ساختار بدنه مناسب تولید شده است. اولین ویژگی که در این تشک به چشم میخورد طراحی خاص و گرد آن بوده که دارای خاصیت طبی نیز می باشد و هنگام استفاده استراحتی لذت بخش را به شما خواهد داد. این تشک بادی دارای ابعاد بزرگی نیز بوده که می تواند به راحتی تا دو نفر را در خود جای خواهد داد و مشکلی در استفاده از آن به وجود نخواهد آمد. این تشک ساخته شده از جنس پی وی سی با رویه جیر بوده که از طراحی مواج برخوردار بوده که این طراحی موجب شده تا قابلیت طبی و ضد تعریق بودن را برای مصرف کننده به همراه داشته باشد. لازم به ذکر است در ادامه این مطلب قصد داریم تا بیشتر به بررسی ویژگی های منحصر به فرد این تشک بادی بپردازیم.

تشک بادی اینتکس مدل 68881

ابعاد متناسب محصول و قابلیت حمل آسان

از ویژگی های مهم و قابل توجه این محصول میتوان به  وزن پایین و حجم کم آن اشاره کرد که هنگام حمل و نقل بسیار به شما کمک خواهد کرد و شما فقط با همراه داشتن کوله پشتی و یا ساک مخصوص این کار نیز بسیار ساده تر نیز می شود. لازم به ذکر است این تشک بادی وزن بسیار کمی داشته که این عامل در استفاده از آن نقش اساسی داشته و به شما اجازه میدهد تا به راحتی بتوانید آن را جابجا کرده و از آن در قسمت های مختلف منزل استفاده کنید که البته این وزن کم حدود 5 کیلوگرم بوده و در بسته بندی خود حجم و فضای کمی را اشغال خواهد کرد و در حمل و نقل آن هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت. طراحی و ساخت ابعاد و حجم این کالا بسیار با دقت انجام گرفته که قسمت اظافی زیادی در تشک وجود نداشته باشد و در عین حال بتوان به راحتی از آن استفاده کرد. با تمامی این ویژگی های ذکر شده این تشک بادی گرد بنفش قادر به تحمل وزنی حدود 270 کیلوگرم بوده که برای دو نفره بسیار مناسب می باشد. 

تکیه گاه راحتی و رویه ضد تعریق

همانطور که تصاویر این محصول قابل مشاهده است در قسمت بالایی این تشک بادی از تکیه گاهی راحت و نرم استفاده شده که این قسمت تکیه گاه در واقع نقش بالشت را برای شما ایفا کرده و شما را از تهیه بالشت های مخصوص بی نیاز کرده است. از مهمترین اصول طراحی و ساخت محصولات بادی کیفیت جنس رویه آنهاست در ساخت این تشک بادی مانند سایر محصولات با کیفیت اینتکس از جنس پی وی سی استفاده شده که به گونه های مختلفی در بدنه به کار رفته و در قسمت رویی این پی وی سی با روکشی از جنس جیر همراه شده تا میزان تعریق بدن را به حداقل برساند و به دلیل همین ویژگی شما میتوانید برای استفاده های طولانی آن را به کار بگیرید و نیازی به نگرانی از تعریق بدن در طولانی مدت نخواهد بود. البته لازم به ذکر است در قسمت های کناری بدنه نیز PVC دو لایه استفاده شده تا مقاومت آن در مقابل فشار و ضربه افزایش پیدا کند.

تشک بادی اینتکس مدل 68881

فروش و کاربرد بالا محصول

از دلایل این فروش بالا این کالا علاوه بر مقرون به صرفه بودن قیمت آن، میتوان به جنس و ابعاد آن اشاره کرد و با ویژگی هایی که داشته علاوه بر کمپینگ میتواند جایگزین خوبی برای تخت های بادی ثابت و محکم باشد که استفاده طولانی مدت از آنها باعث ایجاد ناراحتی هایی در ناحیه کمر می شود. همچنین هنگام استفاده از آن و پیدا کردن مکان مناسب برای آن اصلا کار مشکلی نخواهد بود و برای استفاده دو نفر نیز بسیار مناسب می باشد. این تشک بادی محصولی فوق العاده در زندگی روزمره شما محسوب می شود که استفاده از آنها در سال های اخیر بسیار افزایش یافته است.

طریقه سفارش

این محصول دارای طراحی بسیار زیبایی بوده و شما می توانید از همین صفحه در نمایندگی اینتکس و یا به صورت تلفنی آن را سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن محصول برای شما ارسال شود. همچنین در صورت بروز هر گونه مشکل و یا سوالی می توانید با کارشناسان ما در سایت نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید.

برند
INTEX
طول
191 CM
عرض
191 CM
ارتفاع
51 CM
ظرفیت
1 نفر
تحمل وزن
273 KG
وزن بسته بندی
6.7 KG
پمپ باد
ندارد
کیف حمل
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...