تشک بادی دو نفره راحتی سورمه ای 64755

intex 64755

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 203 cm
  • عرض: 183 cm
  • ارتفاع: 25 CM
10%
2,750,000
2,500,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی دو نفره راحتی سورمه ای از سری تشک های بادی تولیده شده کمپانی اینتکس است که یک جایگرین بسیار مناسب برای تشک و تخت های ثابت بوده که طراحی خاص و منحصر به فرد آن سبب شده تا توجه طرفداران زیادی را به خود جلب کند. این تشک بادی دو نفره همانند سایر محصولات بادی شرکت اینتکس دارای کیفیت بدنه بسیار خوب  با دوامی بوده و از مقاومت و تحمل وزن بالایی برخوردار می باشد. جنس بدنه این تشک ساخته شده از وینیل یا همان پی وی سی بوده که قسمت دیواره و کف آن به صورت براق و از جنس طرح چرم طراحی شده تا در هنگام کثیف شدن بتوان تنها با یک دستمال مرطوب آن را تمیز و پاکسازی کرد. سطح این تشک بادی دارای یک روکش مخملی بوده که این روکش مخمل باعث نرم تر شدن سطح تشک بادی شده و استراحتی لذت بخش و عالی را برای شما فراهم می کند. لازم به ذکر است ابعاد این محصول برای استفاده دو نفر به صورت هم زمان کاملا ایده آل بوده البته باید به این نکته اشاره کرد که این تشک باد دارای تحمل وزن 270 کیلوگرم بوده که یک مقدار بالا و کاملا مناسب خواهد بود که قطعا استفاده از این کالا را برای هر فردی راحت کرده است.

تشک بادی دو نفره راحتی سورمه ای

این تشک بادی برای استفاده هر فرد با هر سن و سالی مناسب بوده که این نکته باعث شده تا حتی افرادی که مشکلات و دردهای عضلانی دارند و نمی توانند بر روی تشک های معمولی به استراحت و خواب بپردازند، با استفاده از این محصول خوابی راحت و آرام را سپری کنند و همچنین باید گفت که این محصول در کنار خود دارای یک عدد برچسب تعمیرات نیز بوده که با استفاده از آن در زمان هایی که این کالا دچار آسیب های جزئی می شود، بتوانید در سریع ترین زمان ممکن و به سادگی آن را ترمیم و تعمیر نمایید. برای راه اندازی آن نیز با استفاده از انواع پمپ باد ( قابل خرید از فروشگاه سعید اینتکس) می توانید در سریع ترین زمان ممکن این محصول را باد کرده و راه اندازی کنید. این کالا با قیمت عالی و کیفیت فوق العاده از طریق سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس در دسترس می باشد.

تشک بادی دو نفره راحتی سورمه ای از سری محصولات جدید و کاربردی اینتکس است که در مکان های مختلف آماده بهره برداری می باشد. کسانی که به دنبال یک سطح طبی و راحتی هستند که از ساختاری استاندارد برخوردار باشد و خصوصیات منحصر به فرد داشته باشد می توانند این تشک بادی را مد نظر قرار دهند. قیمت خرید این محصول ارزان است و در واقع به صرفه ترین محصول جهت استفاده طولانی مدت بوده است. به همین خاطر است که مورد استقبال زیادی قرار گرفته است و جزو پر فروش ترین محصولات راحتی است که برای تمامی رده های سنی کاربرد دارد. به دلیل داشتن ابعاد بزرگ و استاندارد می توان آن را مناسب استفاده دو فرد دانست و آن را به عنوان یک تشک بادی دو نفره شناخت. با این شرایط است که افراد می توانند با خیالی آسوده تشک بادی را سفارش دهند و در مسافرت و یا در منزل از داشتن آن لذت ببرند. بدنه این محصول دارای خصوصیات منحصر به فرد می باشد که در سایر محصولات وجود ندارد. به همین خاطر است که استقبال زیادی را شامل شده است و می توان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد. در دسته بندی زیر برخی خصوصیات تشک بادی ذکر شده است که می توانید آن ها را مطالعه نمایید.

تشک بادی دو نفره راحتی سورمه ای

طراحی طبی و مواج

یکی از خصوصیات منحصر به فردی که در این محصول وجود دارد و می تواند توجه عده زیادی از افراد را به خود جلب کند داشتن طراحی طبی و مواج می باشد که در رویه آن به کار رفته است و می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد. افراد در زمان قرار گیری بر روی سطوح مواج احساس راحتی زیادی می کنند و می توانند آرامش خاطر داشته باشند. همچنین دچار درد و خستگی در ناحیه کمر نیز نخواهند شد و از داشتن آن لذت ببرند. به دلیل وجود ساختار موج دار و شیار دار بر روی بدنه می توان آن را جزو محصولات طبی دانست که وریه ای مواج دارد و می توان به این صورت از وجود آن بهره مند شد. این رویه از جنس پی وی سی مخمل بوده است و لایه ای لطیف را شامل شده است. با این وجود است که افراد مختلف قادر به استفاده از آن می باشند.

قابل استفاده بر روی سطح آب

آب های کم عمق و آرام محلی مناسب برای استفاده از این تشک بادی می باشد که می توان بر روی آن بهترین موقعیت را به دست آورد. این محصول به دلیل داشتن بدنه غیر قابل نفوذ می تواند حالت معلق و شناور به خود بگیرد و بر روی سطح آب به این حالت قرار گیرد تا افراد بتوانند بر روی آن موقعیت دلخواهی را به دست آورند. در نتیجه می توان از آن به عنوان تشک بادی روی آب نیز استفاده کرد. نفوذ آب به داخل بدنه سبب خرابی بدنه می شود و همچنین باعث فرو رفتن محصول به داخل آب می شود. از این رو دیگر قابل استفاده نخواهد بود و مشکل ایجاد می شود.

تشک بادی دو نفره راحتی سورمه ای

راه اندازی تشک بادی

بدنه دارای دریچه جهت اتصال به پمپ باد می باشد به همین خاطر می توان آن را به وسیله تمامی پمپ های باد راه اندازی و نصب کرد. این محصول با داشتن چنین امکانی قابل راه اندازی با پمپ باد دستی و برقی می باشد و می تواند به سرعت باد شود. در نتیجه مشکلی از بابت راه اندازی محصول وجود نخواهد داشت. 

خرید تشک بادی دو نفره

اینتکس برندی مشهور و نام آشنا در زمینه طراحی و تولید تشک بادی می باشد که برترین نوع آن را ارائه می دهد. علاقه مندان به داشتن محصولات بادی با کیفیت همواره به سراغ خرید محصولات اینتکس هستند و درنتیجه کیفیت بالا را خریداری می کنند. سفارش این محصول نیز از فروشگاه اینتکس در سراسر کشور امکان پذیر خواهد بود.

برند
INTEX
طول
203 cm
عرض
183 cm
ارتفاع
25 CM
تحمل وزن
272 KG
مناسب برای
بزرگسالان
ظرفیت
2 نفر
جنس
PVC با رویه جیر
برچسپ تعمیرات
دارد
کیف حمل
ندارد
پمپ باد
ندارد
نوع پمپ باد
ندارد
مدت زمان باد شدن
بستگی به نوع مدل پمپ باد دارد
وزن بسته بندی
4 KG
امین نوروزی

عالی حرف نداره

178 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

سپاس از خرید شما امین جان

163 روز پیش ارسال پاسخ
ستاره

بسیار خوش سایز بود . خیلیم با کیفیت و عالی. حتما بخرید عرض 183 واقعا سایز خوبی برای 2 نفر

104 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

مرسی از خریدتون ستاره عزیز

104 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...