تشک بادی 2 نفره مسافرتی جدید مدل 64150

intex 64150

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 203 CM
  • عرض: 152 CM
  • ارتفاع: 25 CM
14%
5,600,000
4,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

همه شما قطعا در دوران کودکی به محصولات بادی مانند توپ بادی، سر‌سره بادی، صندلی بادی و ... علاقه بسیار داشتید و هنگام استفاده از آن‌ها، احساس آرامش می‌کردید. شاید الان به خاطر گذشتن سال‌های طولانی از سن کودکی، این احساسات زیبا را مخفی می‌کنید و نمی‌دانید چگونه آن دوران را برای خود تداعی کنید. تشک بادی همان محصولی است که با استفاده از آن می‌توانید به آرامش خیال دوران کودکی باز گردید. در ادامه به ارائه توضیحاتی در این زمینه می‌پردازیم.

تشک بادی 2 نفره مسافرتی جدید مدل 64150

تشک بادی 2 نفره مسافرتی جدید مدل 64150

تشک بادی 2 نفره مسافرتی جدید 

تشک بادی 2 نفره مسافرتی 64150، یک محصول جدید و مدرن است که برای اولین بار توسط نمایندگی سعید اینتکس وارد ایران شد. این تشک بادی دارای ویژگی‌های جذاب و کاربردی است که در آن تمام عیوب محصولات مشابه قبلی حذف شده است. طول تخت بادی دو نفره برابر با 203 سانتی‌متر، عرض آن 152 سانتی‌متر و ارتفاع آن مساوی با 25 سانتی‌متر است. با توجه به این ابعاد، شما می‌توانید با آسودگی خاطر، ساعت‌ها برای استراحت روی این تشک بادی بخوابید و از فواید آن بهره‌مند شوید. جالب است بدانید به دلیل خاصیت پر باد بودن محصول، بسیاری از بیماری‌های عضلانی، دردهای مزمن کمر و ستون فقرات، با استراحت بر روی این تخت بادی، بهبود می‌یابد و درمان می‌شود. برخی از افراد نیز جهت پیشگیری از بروز آسیب‌های عضلانی از این محصول استاندارد استفاده می‌کنند.

تشک بادی دو نفره جدید

تشک بادی دو نفره جدید را با برند اینتکس و کیفیت برتر و اصل از نمایندگی سعید اینتکس خریداری کنید

خصوصیات برتر این کالای جذاب و جدید

تشک بادی دو نفره جدید را با برند اینتکس می‌توانید خریداری کنید. این تخت بادی، تحمل وزن 272 کیلوگرم را دارد. بنابراین برای همه بزرگسالان با وزن متفاوت کاملا مناسب است. همانطور که گفته شد ابعاد این تشک بادی برای ظرفیت دو نفر با تحمل وزن بالا در نظر گرفته شده است. 

تشک مسافرتی مدل 64150، از جنس PVC با رویه جیر ضد تعریق است. به کمک این ویژگی، کیفیت خواب و استراحت بر روی تخت بادی به مراتب بهتر خواهد شد. چرا که پارچه PVC از نظر بهداشتی، خاصیت ضد قارچ و ضد میکروب دارد. پس با استفاده مداوم از این محصول، نگران بروز حساسیت‌های پوستی و بیماری‌های ناشی از آلودگی سطح، نخواهید بود.

تشک بادی

این تشک قابلیت حمل آسان دارد. بنابراین می‌توانید برای مسافرت‌های طولانی، این تخت را همراه خود داشته باشید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

اینکه در فضای خانه و کاشانه بتوان از تشک بادی دو نفره استفاده کرد بسیار مطلوب نظر خریداران است. اما اینکه بتوان تخت بادی را هنگام مسافرت‌های طولانی با خود همراه داشت یک ویژگی عالی برای این محصول است. خبر خوب این است که مدل 64150، محصول جدید تشک بادی را می‌توانید با خود در هر زمان، همراه داشته باشید؛ چرا که قابلیت حمل و جا به جایی آسان دارد. برای باد کردن مجدد این تخت در مواقع لزوم، می‌توانید از پمپ برقی، مخصوص نمایندگی اینتکس کمک بگیرید. به کمک این پمپ باد برقی با توان بالا، هر شخص به راحتی می‌تواند در مدت زمان 2 دقیقه، تشک بادی 2 نفره مسافرتی جدید مدل 64150 را پر از باد کرده و لذت استراحت بر روی آن را به خود هدیه دهد. 

تشک بادی

تخت بادی دو نفره با ابعاد مناسب و تحمل وزن بالا با رویه جیر ضد تعریق

چگونه و از کجا یک تشک بادی استاندارد بخریم؟

قطعا شما هم مثل همه طرفداران محصولات بادی، برای خرید تشک بادی 2 نفره مسافرتی جدید مدل 64150، مشتاق شده‌اید. اما باید بدانید از کجا و چگونه می‌توان یک محصول برند و با کیفیت اصل را خریداری کرد. این تشک بادی از سال 2022 تولید شده است. هم اکنون شما می‌توانید از طریق نمایندگی معتبر سعید اینتکس، تشک بادی دو نفره جدید را تهیه کنید. ساکن هر شهری از ایران عزیزمان که هستید می‌توانید ضمانت اصل بودن کالا را دریافت کنید و برای خرید تخت بادی سفارش خود را ثبت نمایید. سپس به کمک شرایط ویژه پرداخت در محل، منتظر رسیدن کالای مورد نظر خود درب منزل باشید. این را بدانید که قطعا احساس خوشایند حاصل از تجربه خرید تنها به واسطه مراجعه به یک نمایندگی معتبر و مجرب بدست می‌آید. پس درنگ نکنید و حس لذت‌بخش خرید تشک دو نفره مسافرتی ویژه را به خود هدیه دهید.

برند
INTEX
طول
203 CM
عرض
152 CM
ارتفاع
25 CM
تحمل وزن
272 KG
مناسب برای
بزرگسالان
ظرفیت
2 نفره
جنس
PVC با رویه جیر
برچسب تعمیرات
دارد
کیف حمل
ندارد
پمپ باد
برقی دارد
مدت زمان باد شدن
3 دقیقه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...