تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58151

intex 58151

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
140,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58151 از جمله تشک های بادی زیبا و با کیفیت بوده که توسط برند اینتکس به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است. شرکت اینتکس این بار نیز محصولی بسیار با کیفیت و عالی طراحی و روانه بازار کرده است و توانسته تا رضایت تمامی افراد را در بازار محصولات بادی به خود جلب نماید. همانطور که مشاهده می کنید این محصول دارای ظاهری فانتزی و زیبا است که از این رو به خوبی توانسته تا جای خود را در میان هواداران تفریحات آبی باز کند. جنس بدنه این تشک بادی روی آب از نوع وینیل طرح چرم درجه یک و عالی می باشد که در بخش کف آن نیز به منظور بالا بردن استحکام و قابلیت تحمل وزن از پی وی سی دو لایه استفاده شده است. قابلیت تحمل وزن با توجه به استحکام بالایی که برای بدنه این محصول در نظر گرفته شده بسیار بالا بوده و با توجه به ظرفیت استفاده ای که داشته کاملا ایده آل است.

 همچنین این تشک بادی روی آب دارای دو عدد دستگیره در بخش های کناری خود می باشد که با استفاده از آن ها می توانید در جهت حفظ تعادل خود و حمل و نقل راحت آن عمل نمایید. این تشک بادی روی آب توسط انواع پمپ های باد مخصوص اینتکس( قابل خرید از فروشگاه اینتکس) قابل راه اندازی بوده و به راحتی تخلیه خواهد شد. این تشک بادی روی آب می تواند بهترین گزینه برای استفاده در آب های آرام همانند استخرهای شخصی و رودخانه ها باشد. این تشک بادی روی آب با برترین کیفیت و بهترین قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر آن می توانید این محصول را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید.

نوع تفریحی کودک
 طول175 سانتی متر
 عرض102 سانتی متر
 ارتفاع30 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 900 گرم
 تحمل وزن  -
 پمپ  - 
 نوع پمپ  -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای دو دستگیره تعادل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...