تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58761

intex 58761

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 216 cm
  • عرض: 124 cm
  • تحمل وزن: 100 kg
28%
850,000
620,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58761 یک محصول فوق العاده با طراحی جدید و زیباست که قطعا تمامی افراد با دیدن این محصول مجذوب خلاقیت در طراحی زیبای آن خواهید شد. در همین راستا باید عنوان کنیم که این محصول به صورت زیبا و با بهره مندی از رنگ های شاد شکل گرفته که قطعا از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود. شایان ذکر است سطح این تشک بادی به صورت کاملا مواج طراحی شده تا از سر خوردن شما در هنگام استراحت و خوابیدن بر روی آب جلوگیری کند. همچنین سطح مواج آن بسیار راحت و کاملا طبی می باشد. سطح این تشک بادی در قسمت کناره ها کمی ضخیم تر بوده تا بتوانید راحت تر روی آن دراز بکشید.

 روی بدنه این تشک نیز دو دریچه هوا قرار داشته که با استفاده از آن ها به سادگی می توانید در مدت زمان کوتاه اقدام به باد کردن و راه اندازی آن نمایید و تشک را به داخل آب بیندازید. همچنین توسط این دریچه های هوا پس از استفاده می توان باد تشک را خالی نیز کرد تا حجم آن کاهش یافته و جمع آوری آن آسان شود. گفتنی است جنس بدنه این تشک زیبا از پلاستیک وینیل ساخته شده که این جنس کاملا ضد حساسیت و مقاوم بوده و دوام بسیار بالایی دارد. همچنین سطح بدنه آن بسیار براق و شفاف می باشد که به زیبایی هرچه بیشتر تشک می افزاید. البته شما عزیزان فقط باید از نزدیک کردن اشیای تیز و برنده به تشک بادی روی آب خودداری نمایید و پس از باد کردن از کشیدن آن روی سنگ و سطوح ناهموار جلوگیری کنید. در این صورت است که می توانید با توجه به مقاومت بالای بدنه تشک سال ها از آن استفاده کنید. جهت سفارش این کالا می توانید به صورت آنلاین و یا حضوری به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58761 از جمله تشک های بادی بسیار با کیفیت زیبا بوده که توسط برند معروف و نامدار اینتکس تولید شده است. لازم به ذکر است شرکت اینتکس این بار نیز محصولی عالی و کاربردی تولید و روانه بازارهای جهانی کرده که تواسته تا رضایت بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند و از فروش چشمگیری برخوردار شود. همانطور که مشاهده می کنید این کالا دارای ظاهری کاملا فانتزی و جذاب است که به همین علت توانسته تا در میان هواداران خود جایگاه خوبی را کسب کند. لازم به ذکر است جنس بدنه این کالا از نوع پی وی سی  دولایه در نظر گرفته شده که استحکام بسیار خوبی داشته و با توجه به ظرفیت استفاده کاملا ایده آل و منحصر به فرد است. همچنین این محصول توسط انواع پمپ باد های برقی یا دستی (قابل خرید به صورت جداگانه از شرکت اینتکس) قابل راه اندازی و استفاده بوده است. این تشک بادی روی آب می تواند یکی از بهترین نمونه های محصولات بادی جهت استفاده در آب های آرام همانند رودخانه ها و استخر ها باشد. این محصول بادی با بهترین کیفیت ممکن و همچنین با ظاهری بسیار شکیل و کودک پسندانه در شرکت اینتکس موجود است و شما عزیزان می توانید پس از بررسی اطلاعات بیشتر درباره این کالا، آن را به راحتی و از طریق همین سایت نمایندگی اینتکس سفارش داده و در کمترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید. 

نوع طراحی  

اساس کار این محصول شناور نگه داشتن افراد بر سطح آب با حفظ ایمنی کامل بوده که با توجه به استقبال گسترده مردم از این نوع تشک بادی روی آب این محصول را مشابه با شکل یک آناناس به صورت چند رنگ و بسیار زیبا تولید کند. همانطور که قابل مشاهده است شکل ظاهری این کالا برگرفته از یک میوه آناناس بوده که طراحی و رنگ بندی بسیار دوست داشتنی بهره می برد. این محول دارای خطوط افقی بر روی بدنه خود بوده که علاوه بر زیبایی خاصیت ضد تععریق داشته و باعث گ

گردش هوا بین بدن افراد و تشک بادی خواهید شد. این کالا با طراحی استانداردی که داشته قابل استفاده برای سنین در شرایط مختلف و آب های آرام می باشد.

کیفیت و جنس بدنه

همانطور که می دانید تمامی مصرف کنندگان همواره به دنبال کالایی هستند که کیفیت بالایی در جنس بدنه خود داشته باشد تا آنان دغدغه ای بابت محصولی که خریداری می کنند نداشته باشند و با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهند. به همین دلیل است که کمپانی اینتکس بدنه این کالا را از مرغوب ترین و بهترین نوع پی وی سی یا همان وینیل با ساختاری کاملا انعطاف پذیر و مقاوم تولید کرده است. لازم به ذکر است قسمت کفی این کالا از وینیل دو لایه بوده چرا که این قسمت همواره با آب در تماس است و همچنین تمامی وزن وارد شده به محصول را تحمل می کند. پس شما می توانید با آسودگی خاطر از این تشک بادی در فضاهای باز و یا بسته استفاده کنید چرا که دمای مختلف آب و یا قرار دادن محصول در معرض مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت آن نخواهد داشت.

چگونگی راه اندازی کالا و مراقبت از آن

لازم به ذکر است این کالا در کمترین زمان ممکن برای استفاده آماده خواهد شد. فقط کافیست تا آن را در یک فضای کاملا مسطح پهن کنید و سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی یا برقی مخصوص لوازم بادی( قابل خریداری به صورت جداگانه از شرکت اینتکس) و چندین دریچه تعبیه شده بر روی بدنه تشک، اقدام به راه اندازی و سپس استفاده از آن بپردازید. برای مراقبت و افزایش طول عمر این کالا نباید وزنی بیش از 100 کیلوگرم به آن وارد کنید چرا که در این صورت محصول بادی شما دچار افت کیفیت خواهد شد همچنین باید گفت از فرو کردن اجسام نوک تیز و به بدنه آن نیز باید شدیدا خودداری کنید. 

نحوه سفارش

تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58761 با تمامی اطلاعات و نکات ذکر شده در دسترس شماست، پس اگر که قصد خرید این محصول فوق العاده را دارید هم اکنون می توانید از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت و یا نمایندگی انحصاری اینتکس این کالا جذاب و کاربردی را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

برند
INTEX
طول
216 cm
عرض
124 cm
تحمل وزن
100 kg
برچسب تعمیرات
دارد
مناسب برای
بزرگسال
ظرفیت
یک نفر
رده سنی
+14 سال
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 mm
وزن بسته بندی
2.28 gr

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...