تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58764

تشک کیوی شناور کیوی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 178 CM
  • عرض: 85 CM
  • ارتفاع: 0
28%
490,000
355,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک روی آب و یا شناور بادی طرح کیوی اینتکس مدل 58764 محصولی جدید و زیبا با تصویر سه بعدی دارای ضمانت نامه کتبی معتبر از نمایندگی سعید اینتکس می باشد.  

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب با کد 58764 یا تشک بادی روی آب طرح کیوی یک تشک بادی جهت استفاده روی آب می باشد که دارای طراحی زیبا و منحصر بفردی می باشد. تشک های میوه ای اینتکس در واقع دارای طراحی سه بعدی می باشند و هنگام استفاده بر روی آب جلوه ای خاص و بی نظیر را با خود به ارمغان می آورند. ظرافت طراحی در این محصول به اندازه ای بالاست که حتی در تصویر محصول دانه های میوه ی کیوی نیز به وضوح پیداست.
ابعاد و سایز محصول به نحوی در نطر گرفته شده که یک نفر بزرگسال به خوبی می تواند روی آن دراز کشیده و از حس خوب آن آرامش گیرد. تعادل و استقامت این محصول در صورتی که به میزان استاندارد باد شده باشد نیز بی نظیر است. جهت حفظ ایمنی محصول از پریدن روی آن خودداری فرمایید. جهت باد شدن محصول حتما سعی کنید از پمپ باد های باد اینتکس استفاده نمایید و از باد کردن محصولات اینتکس با پمپ باد های غیر استاندارد و متفرقه مخصوصا کمپرسورهای هوا جدا خودداری فرمایید .


تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58764 از جدید ترین تشک های بادی روی آب بوده که شرکت اینتکس آن را برای تفریحات آبی تولید کرده است، این تشک بادی روی آب دارای طراحی کاملا فانتزی و دوست داشتنی بوده و به همین دلیل استقبال از آن زیاد است و به فروش بالایی دست یافته، لازم به ذکر است همانطور که در تصویر مشاهده می کنید تشک بادی روی آب فوق شبیه به کیوی است که به رنگ سبز ساخته شده و جلوه بسیار زیبایی را به خود گرفته است، این محصول دارای سطحی انعطاف پذیر و مواج بوده و به همین دلیل افراد می توانند حس بهتری در هنگام استفاده از کالا داشته باشند. بدنه این کالا ساخته شده از جنس پی وی سی درجه یک بوده که یکی از برترین اجناس برای تولید محصولات بادی به ویژه محصولاتی که با آب سروکار دارند، می باشد چرا که در برابر رطوبت مقاوم بوده و همچنین این جنس به دلیل اینکه از مواد شیمیایی ساخته نشده است هیچگونه حساسیت و آسیب های پوستی را به دنبال نخواهد داشت.تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58764

 به همین دلیل نیز اینتکس از این جنس برای ساخت تشک بادی روی آب طرح بستنی صورتی استفاده کرده است. بی شک تشک بادی روی آب تک نفره طرح میوه یکی از زیبا ترین و فانتزی ترین تشک های بادی روی آب است که می توانید از آن برای ریلکس کردن بر روی آب های کم عمق و ساکن مانند استخرها استفاده کنید و یا از آن در کنار سواحل به عنوان تشک بادی روی زمین بهره مند شوید. البته برای خرید می توانید محصول را به صورت اینترنتی، حضوری و تلفنی از فروشگاه اینتکس خریداری کنیدو در کمترین زمان ممکن به همراه ضمانت نامه کالا آن را درب منزل تحویل بگیرید.

برند
INTEX
طول
178 CM
عرض
85 CM
ارتفاع
0
ظرفیت
1 نفر
تحمل وزن
100 KG
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.28 MM
وزن بسته بندی
1.300 KG
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...