تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58785

تشک بادی طرح سگ-شناور

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 173 CM
  • عرض: 130 CM
  • ارتفاع: 25 CM
14%
1,600,000
1,390,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک  بادی  یا  شناور  بادی  روی  آب  اینتکس  مدل  58785  با  ضمانتنامه  کتبی  معتبر  سعید  اینتکس  یکی  دیگر  از  تفریحات  بادی  آبی  اینتکس  میباشد  که  به  لحاظ  ظاهری  زیبا  و  جنسی  مقاوم  خیلی  زود  طرفداران  بسیاری  در  بین  خریداران  محصولات  اینتکس  پیدا  کرده  است.

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب اینتکس کد 58785 یا شناور بادی روی آب طرح سگ. محصولی فوق العاده خاص از کمپانی بزرگ اینتکس با طراحی سه بعدی و منحصر بفرد. دارای ظرافت خاص در طراحی محصول. دارای دستگیره های نگهدارنده جهت حفظ تعادل بر روی تشک. قابل استفاده بر روی آب بوده و ابعاد محصول به گونه ای است که ظرفیت 1 نفر بزرگسال و یا دو کودک را به خوبی دارد. از شناور روی آب اینتکس کد 58785 می توانید برای تفریحات آبی استفاده کرده و لذت ببرید.
توصیه می گردد جهت حفظ نکات ایمنی به هیچ عنوان با کمپرسورهای باد فشار قوی محصول را باد نکنید و حتما از پمپ باد های شرکت اینتکس و یا مشابه آن استفاده نمایید.


تشک بادی روی آب اینتکس کد 58785 با حفظ کیفیت و طراحی زیبایی تولید شده و از قیمت مقرون به صرفه و عالی نیز برخوردار است. این تشک های بادی دارای جنس بدنه عالی و مقاوم بوده که دارای طرح بدنه جدید و خاصی می باشد که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می نماید و بازی و تفریح در روز های گرم تابستان در کنار دوستان و خانوادتان را لذت بخش خواهد کرد. این محصول دارای زیبایی و کیفیت بدنه با دوام بوده که شما می توانید تا مدت زمان طولانی از این کالا استفاده کنید بدون اینکه ذره ای از کیفیت و دوام این تشک بادی کم شود. تشک بادی روی آب دارای ساختار بدنه گرد بوده که شبیه صورت یک سگ طراحی شده و دارای رنگ بدنه قهوه ای بسیار جذاب بوده که با قرار گیری بر روی آب جلوه ای زیبا و چشمگیر را ایجاد می نماید. لازم به ذکر است روی سطح این تشک بادی روی آب بر آمدگی هایی به صورت گرد طراحی شده که سطح این محصول را مواج نموده و راحتی بی نظیری ایجاد کرده است.

 جنس بدنه این تشک بادی مرغوب و بسیار با کیفیت و عالی بوده و تحمل بالایی را در برابر فشار و همچنین شرایط جوی مختلف دارد. این محصول در واقع ساخته شده از جنس پلاستیک پی وی سی بوده و از روکش طرح چرم در قسمت کناره ها، نشیمنگاه و زیرین استفاده شده است. البته نکته دیگری که در رابطه با بدنه این تشک وجود داشته ضد آب بودن قسمت کناری و زیرین آن به دلیل استفاده از روکش طرح چرم می باشد و همچنین رنگ بدنه این محصول غیر قابل آفتاب سوختگی بوده زیرا برای استفاده در محیط های باز ساخته شده و می تواند در بدون نگرانی در معرض آفتاب نیز قرار بگیرد. شما عزیزان هم اکنون می توانید این محصول را با قیمت استثنایی و کیفیت بالا به همراه ضمانت نامه معتبر از نمایندگی محصولات بادی اینتکس خریداری نمایید.

برند
INTEX
طول
173 CM
عرض
130 CM
ارتفاع
25 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.28 MM
تحمل وزن
100 KG
تعداد دریچه باد
1 عدد
جای نوشیدنی
ندارد
وزن بسته بندی
1.8 KG
پمپ باد
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
مناسب برای
بزرگسالان
سایر ویژگی ها
دستگیره تعادل 2 عدد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...