تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58790

intex 58790

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 216 cm
  • عرض: 107 cm
  • ارتفاع: 23 cm
19%
790,000
644,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58790 یکی از جدید ترین و جذاب ترین لوازم شنا و تفریحات آبی کودکان و بزرگسالان می باشد که تولید جدید شرکت اینتکس بوده که از رنگ و طرح بسیار زیبا و خاص بهره می برد. این تشک یکی از لوازم شنا و تفریحات آبی محسوب می گردد که برای استفاده بر روی آب های آرام و استخرها طراحی شده که بسیار لذت بخش می باشد. این محصول بادی برای تمامی سنین بخصوص نوجوان و بزرگسالان طراحی شده و قابل استفاده یک الی دو نفر بوده است. این تشک روی آب با آناناس جلوه بسیار زیبایی به آب می دهد و بسیار قابل توجه مصرف کننده می باشد. این تشک بادی به صورت یک تکه می باشد و دارای یک محفظه باد بوده که کل تشک شما را راه اندازی می نماید.

 از ویژگی های بسیار خوب این محصول می توان به سطح مواج و برجسته آن نیز اشاره کرد که سبب انعطاف بسیار عالی این تشک بادی شده است. این طراحی بیشتر برای این به کار رفته که سطح تشک بتواند فرم پذیری بهتری داشته باشد و همچنین می تواند لغزندگی را بسیار کاهش دهد تا هنگام استفاده تعادل بهتری داشته باشید. بدنه این تشک روی آب از جنس وینیل درجه یک و عالی بوده که این متریال دارای مقاومتی بسیار خوب در برابر گرما، نور خورشید و انواع دمای آب را داشته که باعث می شود تا شما بتوانید از آن درون استخر های آب گرم نیز استفاده کنید. همچنین لازم به ذکر است بسته بندی این تشک بادی روی آب نیز به قدری مناسب و کم حجم بوده که درون یک کوله پشتی و یا حتی درون یک کیف دستی جای گرفته و به راحتی می توان آن را با خود به مکان های مختلف برد. در آخر باید گفت که حتما دقت داشته باشید که بیش از اندازه به تشک بادی روی آب باد نزنید و همچنین از برخورد آن با اشیاء تیز جلوگیری نمایید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در فروشگاه محصولات بادی با نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید.

تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58790 از طراحی زیبا برخوردار می باشد و دارای ظاهری مشابه با آناناس بوده است که به نوبه خود برای ایجاد طرفداران زیاد کاربرد دارد. این طراحی خاص به راحتی مورد توجه عده زیادی از افراد قرار می گیرد و قادر به جذب مخاطب می شود. بنابراین این تشک بادی منحصر به فرد جزو محصولاتی است که پر فروش بوده و استفاده از آن به مراتب راحت می باشد. تشک بادی را می توان بر روی سطح آب های آرام مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن لذت برد. چرا که این محصول برای آرامش داشتن بر روی سطح آب ساخته شده است و افراد بر روی آن به صورت شناور قرار می گیرند. در نتیجه یکی از خاص ترین نمونه های محصولات بادی است که در زمان رفتن به گردش در فصل تابستان مورد استفاده قرار می گیرد. تشک بادی برند و اورجینال می باشد که با توجه به آن از بدنه ای مقاوم با طول عمر بالا برخوردار است. از این رو با خرید این محصول می توان در طی مدت زمان طولانی از داشتن آن لذت برد. به منظور راحتی در انتخاب و خرید تشک بادی روی آب مد نظر مطالبی در ادامه ذکرشده است که آن ها را مطالعه نمایید.

تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58790

مناسب بزرگسال

انواع گوناگونی از تشک بادی روی آب طراحی و تولید شده است که با داشتن طول عمر بالا در اختیار افراد می باشد. اغلب آن ها دارای مخاطب کودک بوده اند و از بدنه ای با ابعاد کوچک تشکیل شده اند. اما این محصول به عنوان یک محصول بزرگ و جادار برای بزرگسال ساخته شده است و طراحی آن متناسب با جثه بزرگسالان می باشد. بدنه بر روی سطح آب های آرام شرایطی را مهیا می کند تا علاقه مندان بتوانند ساعات زیادی بر روی سطح آب های آرام قرار گیرند و دچار مشکل نشوند. بزرگسالان در فصل تابستان تمایل به آبتنی دارند اما گاهی نیز نیاز به استراحت خواهند داشت که بهره مندی از تشک بادی روی آب این کار را مهیا می کند. از این رو قادر هستند بر روی سطح آب استراحت داشته باشند و به حالت درازکش بر روی آن معلق حضور پیدا نمایند. این محصول بی نظیر برای گرفتن حمام آفتاب مناسب است و شرایط خوبی را مهیا می سازد. به همین خاطر برای بهره مندی از آفتاب و هوای تازه بهترین گزینه از محصولات بادی برای استفاده در محیط می باشد. 

درجه کیفی بدنه

تشک بادی روی آب تشکیل شده از بدنه ای تو خالی و بادی که از جنس پلاستیک فشرده وینیل بوده است. این بدنه قادر به داشتن مقاومت زیاد می باشد و در بسیاری از موارد موقعیت دلخواهی را به وجود می آورد. محصول مورد نظر به دلیل داشتن چنین بدنه ای وزن کمی را به خود اختصاص می دهد که به نوبه خود برای جا به جایی و حمل و نقل محصول شرایط خوبی را فراهم می سازد. با در نظر گرفتن این گونه موارد بزرگسالان می توانند از تشک بادی روی آب اینتکس در طی سال های زیاد بهره مند شوند و از داشتن آن بسیار لذت ببرند. محصول مورد نظر بدنه ای غیر قابل نفوذ دارد که ناشی از داشتن این رویه می باشد. بدنه در برابر آب و رطوبت دارای قابلیت غیر قابل نفوذ است که می توان به راحتی آن را برای مدت زمان طولانی بر روی سطح آب مورد استفاده قرار داد.

خرید تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58790

خرید تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58790

کسانی که تمایل به خرید تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58790 دارند می توانند به فروشگاه سعید اینتکس مراجعه کرده و محصول را با قیمت مناسب سفارش دهند.

برند
INTEX
طول
216 cm
عرض
107 cm
ارتفاع
23 cm
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 mm
تحمل وزن
100 kg
وزن بسته بندی
2.225 gr
برچسب تعمیرات
دارد
مناسب برای
بزرگسال
رده سنی
+14 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...