تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58876

شناور روی آب

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 191 CM
  • عرض: 81 CM
  • ارتفاع: 25 CM
15%
438,000
373,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی اینتکس مخصوص روی آب یا همان شناور بادی روی آب مدل 58876 می باشد که دارای ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش می باشد .

محصولات مرتبط

تشک بادی اینتکس مدل 58876 تشک روی آب اینتکس می باشد که دارای تنوع رنگ صورتی و سبز می باشد. تشک روی آب اینتکس مدل 58879 جهت استفاده روی آب بوده و برای ریلکس کردن روی آب شدیدا توصیه می شود. ساخته شده از جنس وینیل می باشد و از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است. سایز و ابعاد تشک روی آب به گونه ای در نظر گرفته شده است که برای یک نفر بزرگسال کاملا مناسب بوده و براحتی می توانید روی آن دراز بکشید و از تفریح خود لذت ببرید. قسمت بالای تشک ،محل قرار گیری سر حالتی برامدگی دارد که باعث می شود هنگام دراز کشیدن ، سر و گردن شما در وضعیت مطلوبی قرار گیرد. سطح روی محصول حالت مواج داشته البته باید در نظر داشته باشید بعلت بادی بودن محصول این موج ها هیچگونه ناراحتی را برای شما ایجاد نخواهند کرد و حالتی قابل انعطاف دارند.
جهت حفظ نکات ایمنی توصیه می شود حتما توسط پمپ باد های شرکت اینتکس و یا مشابه آن باد شود و به هیچ عنوان از کمپرسورهای هوا برای باد کردن این محصولات استفاده نشود.


تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58876 یکی از محصولات شیک و با کیفیت تفریحی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که دارای جنس و طرح بسیار عالی و خارق العاده ای می باشد. این تشک بادی روی آب محصولی بسیار با کیفیت و دوست داشتنی بوده که رویه آن از جنس پی وی سی چند لایه به صورت شفاف است که دارای رنگ صورتی جذاب و شاد می باشد. این محصول با توجه به طراحی و نوع ساخت خود برای استفاده در آب های آرام و استخر های بزرگ یک انتخاب ایده ال به شمار می رود تا تفریحی همراه با آرامش برای ریلکس کردن و حمام آفتاب را تجربه کنید. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید رویه محصول از نوع درجه یک و با کیفیت ساخته شده که برای ایجاد تنوع در ساختار محصول، در قسمت رویه آن به صورت خطوط فرو رفته طراحی گردیده که علاوه بر ایجاد زیبایی برای جلوگیری از تعریق و گردش آزادانه هوا بین بدن و بدنه کالا بسیار عالی می باشد.

 در رابطه با مقاومت بالای این کالا می توان به ارتباط آن با جنس بدنه تشک اشاره نمود که از PVC براق و ضخیم ایجاد شده که یک جنس رایج در تولید محصولات بادی می باشد چرا که در برابر عوامل محیطی و رطوبت از خود مقاومت بالایی نشان داده و یک تضمین عالی برای استفاده شما بر روی آب می باشد. البته لازم به ذکر است شما می توانید از این کالا بدون نگرانی در فضاهای باز و نور مستقیم خورشید بدون آن که آسیبی به بدنه آن وارد شود استفاده کنید. شما می توانید این محصول را به همراه یک ضمانت نامه و برچسب تعمیر از ما تحویل بگیرید تا در صورت ضرر و آسیب دیدگی با استفاده از آن کالا را تعمیر کنید. هم اکنون با مراجعه به نمایندگی اینتکس سفارش خود درب منزل تحویل بگیرید.

برند
INTEX
طول
191 CM
عرض
81 CM
ارتفاع
25 CM
ظرفیت
1 نفر
تحمل وزن
100 KG
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
وزن بسته بندی
1.25 KG
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...