تشک بادی روی آب رنگین کمان Intex 56804

Intex 56804

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
685,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب رنگین کمان Intex 56804 یکی دیگر از جذاب ترین انواع تشک بادی روی آب برای رده سنی بزرگسال و به منظور استفاده در آب های آرام بوده که به تازگی توسط کمپانی اینتکس طراحی و روانه بازار شده است. از جمله ویژگی های این تشک بادی روی اب می توان به قیمت مناسب در عین کیفیت بالای بدنه و همچنین طراحی ظاهری استاندارد و زیبای ظاهری آن اشاره کرد. داشتن چنین موقعیتی برای تمامی سنین لذت بخش است به طوری که تمامی افراد تمایل به خرید تشک بادی روی آب دارند. این محصول با داشتن بدنه شفاف و شیشه ای طراحی زیبایی نیز دارد که تشکیل شده از رنگبندی متنوع و جذاب می باشد. در قسمت بالایی بدنه نیز بالش بادی سرخود قرار گرفته است که می توان سر و گردن را در موقعیت استاندارد بر روی آن قرار داد. از این رو امکان استفاده از این محصول به حالت درازکش وجود دارد و افراد می توانند نسبت به داشتن آن اقدام کنند.

 بدنه از جنس پی وی سی بوده است که سازگار ترین رویه برای تولید محصولات بادی با کیفیت می باشد. به این ترتیب کسانی که تمایل به خرید یک محصول با طول عمر بالا دارند که در هر موقعیت دارای سازگاری بالا نیز باشند می توانند این تشک بادی را برای استفاده بر روی سطح آب ها مد نظر قرار دهند و به خریداری آن اقدام نمایند. تشک بادی روی آب به حالت معلق می ماند و قادر به قرار دادن افراد بر روی خود می باشد. به همین خاطر برای تمامی سلیقه ها منحصر به فرد و جذاب به حساب می آید. برای خرید تشک بادی روی آب رنگین کمان Intex 56804 می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی به فروشگاه اینتکس کرج مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

نوع تفریحی
طول 180 سانتی متر
عرض 86 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل رنگی
 تعداد دستگیره -
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب سنین بزرگسال
دارای سطح مواج
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...