تشک بادی روی آب طرح لاکپشت اینتکس 59720

intex 59720

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 183 CM
  • عرض: 69 CM
  • ارتفاع: .
17%
450,000
374,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید تشک بادی روی آب اینتکس، فروش تشک بادی روی آب، تشک بادی روی آب فانتزی، تشک بادی برای روی آب و انواع شناور بادی با قیمت ارزان و جدیدترین تشک تولید شده در سال 2022 با طرح لاکپشت را که برای اولین بار وارد ایران شده را میتوانید از این نمایندگی سعید اینتکس خریداری نمایید.

محصولات مرتبط

معرفی تشک بادی روی آب طرح لاکپشت

به‌همراه داشتن وسایل مناسب برای تفریح، لذت‌ها و شادی‌های ما را در این اوقات چند برابر میکند. یکی از بهترین وسایلی که میتوانید در زمان شنا و تفریح‌های ساحلی و یا در استخرهای خانگی خود به همراه داشته باشید، تشک بادی روی آب است. نمایندگی سعید اینتکس این محصول را با ویژگی‌های متنوعی در اختیار مخاطبان خود گذاشته است. تشک بادی روی آب مدل لاکپشت یکی از زیباترین آن‌ها است. این تشک از جنس وینیل است و کیفیت بسیار خوبی را به‌دنبال دارد.

تشک بادی روی آب دارای دو پمپ باد است و شما میتوانید حتی بصورت دستی نیز این محصول را باد کرده و از آن استفاده کنید! نمایندگی سعید اینتکس این محصول را بصورت کاملا اصل و اورجینال به شما همراهان عزیز عرضه میکند. برند این محصول، برند اینتکس Intex است که یکی از برترین برندهای جهان به‌حساب می‌آید. 

مشخصات تشک بادی روی آب طرح لاکپشت اینتکس

تشک بادی روی آب طرح لاکپشت دارای طول 183 CM و عرض 69 CM است. ضخامت جنس تشک بادی روی آب 0.18 MM است و شما نگران فرسودگی جنس پس از چندبار استفاده نخواهید بود.این محصول برای تمام افراد 9 سال به بالا قابل استفاده خواهد بود و دارای برچسب تعمیرات است. جالب است بدانید تشک بادی روی آب طرح لاکپشت اینتکس در سال 2022 تولید شده است و برای اولین بار نمایندگی سعید اینتکس تشک بادی روی آب طرح لاکپشت را در اختیار علاقه‌مندان به خرید تشک بادی فانتزی قرار داده است. 

کد این محصول 59720 است و در سایت سعید اینتکس با سرچ این کد میتوانید به‌راحتی آن را به سبد خرید خود اضافه کنید. توجه داشته باشید که با مراجعه به سایت سعید اینتکس و دیدن قیمت این محصول و مقایسه آن با دیگر عرضه کنندگان، متوجه خواهید شد که این مجموعه سعی دارد زیر قیمت بازار محصولات خود را در اختیار شما قرار دهد.

تشک بادی روی آب طرح لاکپشت اینتکس 59720

تشک بادی روی آب طرح لاکپشت اینتکس 59720

تشک بادی روی آب دارای حمل و نقل بسیار آسانی است. میتوانید در هر فضایی که برای تفریح خود اختصاص داده‌اید از آن استفاده کنید. این بصورت تقریبی این محصول تحمل وزن بین 80 تا 120 گرم را خواهد داشت و افراد بزرگسال بدون نگرانی میتوانند از این محصول استفاده کنند.

قطعا خرید یک تشک بادی روی آب و محصولات شناور بادی  و استفاده از آنها به شما حس فوق‌العاده‌ای می دهد و یک تفریح به‌ یاد ماندنی را برای شما ثبت میکند.

چگونه تشک بادی روی آب طرح لاکپشت را خریداری کنیم؟

همانطور که گفتیم استفاده از تشک بادی روی آب به داشتن یک تفریح لذت‌ بخش کمک میکند. نمایندگی سعید اینتکس و کارکنان این مجموعه برای خرید این محصول فوق‌العاده و استفاده از  آن با مشاوره درست به شما کمک میکنند.  برای انتخاب و خرید این محصول شما هیچ محدودیتی زمانی و مکانی نخواهید داشت. با مراجعه به سایت سعید اینتکس به این آدرس ( www.saeedintex.com ) میتوانید به سرعت به لیست کاملی از محصولات بادی و بصورت ویژه محصول تشک بادی روی آب دست پیدا کنید.این سایت بصورت روزانه آپدیت میشود و به‌روز‌ترین مطالب در ارتباط با محصولات و قیمت آنهارا برای شما نمایش میدهد.

پیج اینستاگرام این مجموعه به این نشانی ( www.instagram.com/saeed.intex ) نیز برای دسترسی آسان‌تر شما به محصولات و اطلاع از ویژگی‌های هر محصول فعال است. 

فراموش نکنید در سایت سعید اینتکس علاوه بر دیدن مشخصات هر محصول میتوانید نظر دیگر کاربران را نیز مطالعه کنید و با دید بازتری دست به انتخاب و خرید بزنید.

نمایندگی سعید اینتکس در استان البرز و در شهر کرج واقع است. عزیزانی که نسبت به خرید حضوری تمایل بیشتری دارند میتوانند با مراجعه حضوری و بازدید از این مرکز به‌راحتی محصول مدنظر خود را خریداری کنن. 

تشک بادی روی آب طرح لاکپشت

تشک بادی روی آب طرح لاکپشت

در آخر... 

مجموعه سعید اینتکس همواره تلاش میکند تا بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات تفریحی و ورزشی را برای مخاطبین خود تهیه کند. کارشناسان و مشاوران سعید اینتکس به‌صورت حرفه‌ای هر مشتری را دلسوزانه برای انتخابی درست همراهی میکنند. 

امکان ارسال تمام محصولات به شهرستان‌ها توسط اسنپ، تیپاکس و بصورت پسکرایه وجود دارد.

مخاطبینی که قصد خرید این محصول را از تهران، کرج و یا حومه دارند میتوانند محصول خود را توسط اسنپ، تپسی و یا بصورت پسکرایه در درب منزل دریافت کنند.

برند
INTEX
طول
183 CM
عرض
69 CM
ارتفاع
.
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.18 MM
تحمل وزن
100 KG
تعداد دریچه باد
2 عدد
جای نوشیدنی
ندارد
وزن بسته بندی
0.58 KG
پمپ باد
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
مناسب برای
9 سال به بالا
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...