تشک بادی روی آب لیمو مدل 43159

Bestway 43159

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
12%
960,000
850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب لیمو مدل 43159 محصولی بسیار خاص ساخت شرکت اینتکس بوده که مناسب برای استفاده تمام سنین می باشد. گفتنی است این محصول به دلیل داشتن طرح فوق العاده جذابی که داشته بسیار مورد توجه قرار گرفته است و جزوء پرفروش ترین محصولات موجوددر بازار می باشد. لازم به ذکر است از موارد مهم جهت خرید یک محصول ایده آل جنس بدنه آن بوده که مشتری را ترغیب به خرید می کندبنابراین در همین رابطه باید گفت که این محصول رویه ای از جنس پی وی سی داشته که در عین زیبایی بسیار مقاوم و مستحکم می باشد. در کنار این موارد باید به کفی این کالا نیز اشاره کرد چرا که از بهترین و با کیفیت ترین متریال موجود ساخته شده و به همین علت تحمل وزن این محصول را تا حد زیادی بالا برده و فوق العاده مستحکم می باشد. 

این محصول به سادگی و در عرض چند دقیقه راه اندازی می شود پس در ابتدا شما کافیست تا این کالا را از بسته بندی خود خارج کرده و آن را بر روی یک سطح صاف قرار دهید وسپس با استفاده از یک پمپ باد شخصی )قابل خریداری به صورت جداگانه از نمایندگی اینتکس(  و از طریق دریچه های باد تعبیه شده بر روی این محصول اقدام به باد کردن و استفاده از آن کنید. نکته مهم دیگر این است که بیش از اندازه نباید این تشک بادی را باد کنید زیرا از تحمل وزن آن می کاهد و همچنین در کنار بسته بندی این محصول نیز یک دفترچه راهنما قرار گرفته و شما عزیزان می توانید از آن آموزش های لازم را فرا بگیرید. برای خرید تشک بادی روی آب لیمو مدل 43159 به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

نوع تفریحی 
 طول 134 سانتي متر
 عرض 134 سانتي متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل طرح چرم
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری وینیل طرح چرم
 پمپ خیر
 نوع پمپ  -
 وزن 3 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها قابل استفاده برای تمام سنین
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...