تشک بادی روی آب مدل 58763

intex 58763

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 178 CM
  • عرض: 85 CM
  • ارتفاع: .
20%
1,150,000
920,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب اینتکس طرح پرتقال کد58763 از نمایندگی سعید اینتکس بهمراه کارت گارانتی و ارسال فوری به سراسر کشور

محصولات مرتبط

تشک بادی روی آب مدل 58763 یکی دیگر از تولیدات موفق و جدید شرکت معتبر و نامدار اینتکس در زمینه لوازم تفریحات آبی بوده که طراحی بدنه رنگی و شاد و کاملا فانتزی با قیمت ارزان دارد. این تشک بادی روی آب طراحی بدنه نیم دایره و به شکل پرتقال داشته که دارای طراحی و راحتی منحصر بفردی می باشد. طراحی راحت و استاندارد این کالا موجب می شود در زمان استفاده و دراز کشیدن بر روی این تشک بادی روی آب تمامی بخش گردن و کمر فرد احاطه شود و در بهترین حالت ممکن قرار گیرد. رویه اصلی این محصول دارای دارای خطوط موازی و عرضی می باشد که این خطوط به بدنه اصلی محصول مدلی مواج بخشیده که به دلیل ایجاد امکان گردش آزادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق بدن شما زمان استفاده جلوگیری خواهد شد.تشک بادی روی آب مدل 58763

 بدنه اصلی محصول را با دو رنگ نارنجی و زرد تولید کرده اند که متناسب با روحیات دخترانه و پسرانه می باشد و همچنین جنس انتخاب شده برای تولید بدنه این تشک بادی روی آب از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده وینیل یا پی وی سی طرح دار است. این جنس رویه باکیفیت و مقاوم بوده و طول عمر قابل توجهی دارد. لازم به ذکر است کف تشک بادی روی آب نیز دولایه بوده زیرا که این بخش با سطح آب همواره در تماس بوده و تمامی وزن وارده به محصول را تحمل خواهد کرد. وزن بدنه این تشک بادی روی آب تنها 1 کیلوگرم بوده که در زمان کوتاهی راه اندازی شده و به راحتی قابل حمل و جابجایی نیز می باشد. به همین دلیل بوده که این تشک بادی روی آب طرح پرتقال یک انتخاب ایده آل و عالی برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود. شما عزیزان می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس صورت حضوری و یا با استفاده از وب سایت فروشگاهی و به صورت اینترنتی این محصول را خریداری نمایید.

برند
INTEX
طول
178 CM
عرض
85 CM
ارتفاع
.
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.28 mm
تحمل وزن
100 KG
تعداد دریچه باد
1 عدد
جای نوشیدنی
ندارد
وزن بسته بندی
1.300 KG
پمپ باد
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
مناسب برای
بزرگسالان
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...