تشک بادی طرح کیتی اینتکس مدل 48775

intex 48775

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
8%
380,000
350,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی طرح کیتی اینتکس مدل 48775 نمونه ای از محصولات با کیفیت و ساخت شرکت اینتکس بوده که به دلیل طراحی زیبا و منحصر به فردی که داشته بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. این محصول مناسب برای سنین کودکان بوده که به سادگی می توانند از آن استفاده کرده و لذت یک تفریح آبی مهیج را تجربه کنند. اگر بخواهیم به طور دقیق تر به بررسی این کالا بپردازیم در ابتدا باید بگوییم که طراحی ساخت این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و گوشه های آن نیز به صورت گرد طراحی شده و بر روی سطح این محصول چند عدد خط موازی و هم اندازه هم قرار گرفته اند که از بالا تا پایین این محصول کشیده شده که این مورد باعث شده تا نرمی و لطافت فوق العاده به این محصول ببخشد و در هنگام خوابیدن بر روی این تشک بسیار نرم و راحت به نظر بیاید. در رابطه با طراحی این محصول نیز باید عنوان کرد که طرح روی این تشک برگرفته از انیمیشن معروف کیتی و دخترانه می باشد که در بین کودکان و مخصوصا دخترها از محبوبیت بالایی برخوردار است.

 این تشک بادی بدنه ای از جنس پی وی سی وینیل داشته که بسیار مقاوم و مستحکم بوده و به راحتی آسیب نمی بیند البته علاوه بر این موارد، این محصول رویه مواج داشته و به صورت ضد تعریق طراحی شده که از نکات مثبت جنس بدنه این محصول به حساب می آید. لازم به ذکر است راه اندازی و جمع آوری این محصول بادی کاری بسیار راحت و آسان بوده و در ارتباط با این تشک هم باید خاطر نشان کرد که در ابتدا شما باید این کالا را از داخل بسته بندی مخصوص خود خارج کرده و بر روی یک سطح صاف قرار دهید و سپس با استفاده از یک پمپ باد ( قابل خرید از فروشگاه اینتکس) اقدام به باد کردن محصول نمایید. اگر قصد خرید این کالا فوق العاده را دارید پیشنهاد می کنیم این محصول را هم اکنون از فروشگاه اینتکس با قیمت مناسب خریداری نمایید.

نوع مستطیلی
 طول 157 سانتي متر
 عرض 88 سانتي متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
 تحمل وزن 45 کیلوگرم
 نجنس بدنه وینیل
 پمپ باد خیر
 نوع پمپ -
 شرکت سازندهاینتکس
 ساير ويژگي ها دارای طراحی رویه زیبا
 مناسب سنین بالای 3 سال
 دارای رویه مواج
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...