تشک بادی کمپینگ اینتکس مدل 67998

intex 67998

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: intex
  • طول: 189 cm
  • عرض: 72 cm
  • ارتفاع: 20 cm
16%
1,380,000
1,170,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی کمپینگ اینتکس مدل 67998 یک تشک زیبا و با کیفیت قابل استفاده در فضای باز است که از دو رنگ متفاوت برخوردار می باشد. تشک بادی یک نفره ساخته شده از پی وی سی با ضخامت لایه ای مناسب بوده که کاملا تأیید شده و با داشتن سطح نرم و راحت یک روز دوست داشتنی را تجربه خواهید کرد. این محصول دارای ویژگی های بسیاری بوده که داشتن بالش بادی سرخود از ویژگی های این محصول بوده و همچنین این کالا طراحی شده با کیفیت و زیبایی بی نظیر است که برای استفاده در محیط بیرون در فضای باز مانند جنگل، اردو، مسافرت و ... می باشد که با توجه به شرایط بیرونی ساخته شده که بسیار مقاوم و مستحکم خواهد بود.

 جهت استفاده از این کالا تنها کافیست محصول را از درون ساک در بیاورید روی زمین پهن نمایید و باد کردن محصول را راه اندازی نمایید( خرید پمپ باد از طریق فروشگاه اینتکس امکان پذیر است). این محصول جذاب دارای رویه جیر برای داشتن سطح نرم و راحت و همچنین  pvc چرم در قسمت زیرین و لبه می باشد که کاملا ضد آب بوده و در محیط مرطوب در جنگل و فضاهای باز دچار آسیب و خیس شدن نمی شود. این کالا می تواند تا وزن 100 کیلوگرم را تحمل نماید که برای استفاده یک نفر کاملا وزن ایده آلی بوده و همچنین ابعاد مناسبی را برای جا به جایی راحت نیز دارد و همچنین این محصول بادی به دلیل داشتن دریچه بادی Dual lock امکان راه اندازی توسط تمامی پمپ های باد مخصوص محصولات بادی را خواهد داشت. لازم به ذکر است در سطح تشک بادی حفره هایی وجود داشته که حالت طبی ایجاد نموده و  همچنین از تعرق هنگام خواب و استراحت شما نیز جلوگیری می نماید. برای خرید این تشک بادی کاربردی و جذاب با نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید.

برند
intex
طول
189 cm
عرض
72 cm
ارتفاع
20 cm
تحمل وزن
136 kg
مناسب برای
بزرگسالان
ظرفیت
یک نفر
جنس
PVC با رویه برزنت
برچسپ تعمیرات
دارد
کیف حمل
ندارد
پمپ باد
ندارد
نوع پمپ باد
ندارد
مدت زمان باد شدن
بستگی به نوع مدل پمپ باد دارد
وزن بسته بندی
2 kg
علی طاهری

با این قیمت عالیییی

174 روز پیش ارسال پاسخ
علی رضا مرادبیگی

جنسش خیلی خوب

174 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...