تشک بادی کمپینگ اینتکس مدل 68708

intex 68708

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 183 CM
  • عرض: 76 CM
  • ارتفاع: 10 CM
18%
550,000
455,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی اینتکس مدل 68708 برزنتی مخصوص کمپینگ دارای ضمانت نامه معتبر و ارسال به سراسر کشور می باشد. این یکی از بهترین و مقاوم ترین محصولات تولید شده برای استفاده در طبیعت می باشد.

محصولات مرتبط

تشک کمپینگ اینتکس مدل 68708 یکی دیگر از انواع تشک بادی اینتکس می باشد که قابلیت استفاده در فضای باز را دارد. تشک کمپینگ مدل 68708 ساخته شده از جنس برزنت می باشد و به همین دلیل بر روی چمن، خاک ،ماسه و یا اسفالت وسیمان و آب نیز قابلیت استفاده را دارد. سایز این محصول 1 نفره بوده و برای هر سن و وزنی کاملا مناسب می باشد. در نظر داشته باشید تشک کمپینگ اینتکس قابلیت شستشو را نیز به خوبی دارد. وجود شبکه های افقی در محصول باعث شده کیفیت خواب مناسبی را تجربه نمایید و مانع از ایجاد اذیت در هنگام استراحت می شود. برای تشخیص راحت قسمت کف را به رنگ طوسی و روی محصول را با تنوع رنگ زرد طراحی کرده اند که از نظر هارمونی رنگ ها بسیار باهم همخوانی دارند.


تشک بادی کمپینگ اینتکس مدل 68708 محصولی فوق العاده با طراحی حرفه ای برای انواع سفر های کوهستانی و جنگلی بوده که ساخته شده از بهترین جنس و کیفیت می باشد. تشکی با طراحی و ساخت مخصوص و درجه یک که قابلیت استفاده در هر مکانی را برای مصرف کنندگان خود به ارمغان می آورد. همانطور که قابل مشاهده است این محصول بدنه ای داشته که به صورت مستطیلی شکل ساخته شده و نشیمنگاه در نظر گرفته شده برای آن به گونه ای مواج می باشد. رویه ای که می تواند تاثیر بسزایی در جلوگیری از تعرق بالا افراد داشته باشد و همچنین قسمت زیرین آن نیز به همین شکل ساخته و طراحی شده است.

 لایه های نگهدارنده داخلی کالا به صورت موازی و پشت سر هم تعبیه شده تا فشار ناشی از وزن بالای افراد را به راحتی تحمل کند. یکی دیگر از ویژگی هایی که این تشک در طراحی و نوع ساخت خود داشته، قابلیت انعطاف پذیری بالای آن بوده، قابلیتی که می تواند این تشک را تا مقدار بسیار زیادی جمع آوری کرده و جای کمی را اشغال کند. جنس در نظر گرفته شده برای ساخت این محصول از پی وی سی با کیفیتی بوده و همچنین روکش استفاده شده در این کالا در برابر آب نیز مقاوم است و قسمت برزنتی نیز خود می تواند در برابر تعرق بالا نیز مقاومت فوق العاده ای را به همراه داشته باشد. این رویه به دلیل ضخامت بالایی که داشته در برابر خاک و سنگ ریزه نیز مقاوم است و به همین دلیل به راحتی می توانید آن را در بسیاری از مکان ها بدون زیرانداز نیز استفاده کنید. لازم به ذکر است لایه های داخلی این تشک نیز از نوع PVC فشرده است تا تحمل مناسبی را از خود نشان دهد. برای خرید این تشک بادی از نمایندگی اینتکس تنها کافیست از طریق تماس تلفنی، خرید اینترنتی و یا مراجعه حضوری اقدام کنید و این محصول را خریداری نمایید. 

برند
INTEX
طول
183 CM
عرض
76 CM
ارتفاع
10 CM
ظرفیت
1 نفر
تحمل وزن
140 KG
وزن بسته بندی
2 KG
پمپ باد
ندارد
کیف حمل
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...