تشک بادی 1 نفره بزرگ جدید مدل 64148

intex 64148

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 191 CM
  • عرض: 137 CM
  • ارتفاع: 25 CM
9%
4,000,000
3,650,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی اینتکس مدل 64148 اینتکس محصولی بسیار مقاوم با عرض 137 سانتیمتر و با پمپ باد برقی جدید و تولید سال 2022 می باشد. این تشک بادی برای اولین بار توسط نمایندگی سعید اینتکس وارد ایران شده است و برای استفاده در محل کار و استفاده و در منزل و یا در مسافرت مناسب می باشد.

محصولات مرتبط

تشک بادی یک نفره بزرگ 

تشک بادی یک انتخاب مناسب برای اشخاصی است که به دلایل مختلف از جمله حجیم بودن تشک های فنری، به استفاده از این تشک ها تمایل ندارند. 

تشک های بادی در انواع مختلف، طراحی و تولید می شوند. از آن ها  می توان در منزل، محل کار یا برای مسافرت استفاده کرد. در این مطلب قصد داریم به معرفی یکی از انواع این تشک ها یعنی تشک بادی 1 نفره بزرگ جدید مدل 64148 و بررسی ویژگی های آن بپردازیم.

تشک بادی یک نفره بزرگ جدید مدل 64148

این محصول یکی از کالاهای جدید برند اینتکس است. این برند بسیار معتبر و مشهور بوده و محصولاتی کاملا با کیفیت عرضه می کند. تمام محصولات شرکت اینتکس از کیفیت بالایی برخوردار هستند اما به طور کلی اینتکس دوام و مقاومت تشک ها را نسبت به گذشته ارتقاء داده است. 

همان طور که گفته شد این تشک به گونه ای طراحی شده که از مقاومت بالایی برخوردار است. جنس محصول از پی وی سی است. اما برای لطافت و نرمی سطح آن از رویه ی جیر استفاده شده که مانع تعریق نیز می شود. این تشک ها بسیار سبک هستند و جا به جایی و حمل راحتی دارد. 

به همراه تشک بادی مدل 64148، یک پمپ باد برقی عرضه می شود که برای باد کردن تشک یا استخر بادی مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از آن می توان در عرض 2 دقیقه این تشک را نصب و راه اندازی کرد. 

تشک بادی یک نفره اینتکس

تشک بادی یک نفره اینتکس

مشخصات و مزایای تشک بادی یک نفره مدل 64148

تشک بادی یک نفره مدل 64148، در ابعاد 137*191 سانتی متر ساخته شده است. ارتفاع آن نیز تا 25 سانتی متر قابل تغییر بوده و تا 272 کیلوگرم وزن را می تواند تحمل کند. بعد از استفاده طولانی نیز تغییر حالت نمی دهد. 

با توجه به اینکه تشک بادی با استفاده از باد پر می شود، در مواقعی که به آن احتیاج ندارید می توانید آن را به راحتی تخلیه کرده و در کمد قرار دهید. برای استفاده مجدد نیز به راحتی با استفاده از پمپ باد، نصب می شود. بنابراین برای محیط های کوچک که مشکل کمبود فضا وجود دارد مناسب است.

استفاده ازتشک بادی برای افرادی که از کمر درد رنج می برند نیز انتخاب بسیار مناسبی است. نوع طراحی و ساختار آن به گونه ای است که از ابتلا به زخم بستر جلوگیری می کند بنابراین برای بیمارانی که به استراحت طولانی مدت نیاز دارند نیز مناسب است.

رویه ی جیر استفاده شده در این تشک علاوه بر نرمی و ضد تعریق بودن، ضد حساسیت نیز هست. از این رو برای افراد با پوست حساس انتخاب خوبی است.

تخت بادی نیز مانند انواع دیگر محصولات بادی، نسبت به اجسام نوک تیز آسیب پذیر است. اما اگر در معرض اشیاء خطرناک نباشد دوام و ماندگاری بالایی دارد. البته در صورت آسیب نیز می توان آن را تعمیر کرد. 

نحوه ی نگهداری تشک های بادی 

قبل از نصب تشک بهتر است محل زیر آن را با جاروبرقی تمیز کنید تا در معرض اشیاء نوک تیز، میخ و سوزن و غیره قرار نگیرید. این کار از آسیب رسیدن و سوراخ شدن تشک جلوگیری می کند. 

اگر در منزل یا به طور کلی در محل نگهداری تشک، جانورانی مثل موش یا سایر جوندگان وجود دارد بهتر است آن را بسته بندی کنید. چرا که ممکن است قسمتی از آن توسط این جوران خورده شده و آسیب ببیند.

این تشک برای استراحت و خواب طراحی شده و با تشک های جامپینگ متفاوت است بنابراین بهتر است که از پریدن روی آن خودداری کنید. 

باد کردن تشک بادی

باد کردن تشک بادی

خرید استخر و تشک بادی اینتکس 

تشک بادی یک نفره بزرگ جدید مدل 64148 اینتکس که در این مطلب معرفی شد با قیمت 3100000 نیز یک انتخاب مناسب برای علاقه مندان به خرید تشک بادی تک نفره است. 

نمایندگی سعید اینتکس، انواع مختلف تشک و استخر بادی از جمله استخر بادی کودک، استخر بادی بزرگسالان، تشک بادی داخل ماشین، تشک بادی دونفره طبی، تشک بادی کمپینگ و غیره را در انواع و طرح های مختلف عرضه می کند. این محصولات بادی کاربردهای متفاوتی دارند. 

نمایندگی سعید اینتکس، نمایندگی محصولات با کیفیت از برند اینتکس و بست وی است که جزو برترین برندها در زمینه ی محصولات بادی شناخته می شوند. بنابراین با توجه به تنوع و کیفیت محصولات شما به راحتی می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهید. امیدواریم که خرید خوبی را تجربه کنید. 


برند
INTEX
طول
191 CM
عرض
137 CM
ارتفاع
25 CM
تحمل وزن
272 KG
مناسب برای
بزرگسالان
ظرفیت
1 یا 2 نفر
جنس
PVC با رویه جیر
برچسب تعمیرات
دارد
کیف حمل
ندارد
پمپ باد
برقی دارد
مدت زمان باد شدن
2 دقیقه
وزن بسته بندی
.
حسن رجبی

سلام میشه واسه مسافرت استفاده کرد

385 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

سلام بله برای مسافرت هم قابل استفاده است

385 روز پیش ارسال پاسخ
سهیلا سادات

حرف نداره (❁´◡`❁)

381 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...