تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58890

intex 58890

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 1.88 M
  • عرض: 71 CM
  • ارتفاع: .
24%
950,000
730,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک بادی اینتکس مدل58890 تشک روی آب بالشت دار اینتکس بهمراه کارت گارانتی از نمایندگی سعید اینتکس

تشک بادی اینتکس مدل 58890 بعنوان تشک روی آب بالشت دار در میان لوازم بادی اینتکس از مخاطبان بسیاری برخوردار بوده. در واقع از این تشک جهت تفریحات آبی نیز می توان به خوبی استفاده کرد.جنس بدنه ساخته شده از وینیل بوده و در برابر فشار و تحمل وزن از مقاومت مطلوبی برخوردار است. کاملا سازگار با پوست بوده و هیچگونه حساسیتی برای آن ایجاد نخواهد کرد. قابل استفاده برای افراد بزرگسال بوده و در روی آب و یا استخر می توانید به خوبی از این محصول استفاده نمایید.
رنگ بدنه بصورت شفاف شیشه ای بوده و بر روی سطح آن حفره هایی ایجاد شده که هنگام استفاده از محصول می توانید وسایلی مانند روغن بدن و یا بطری را درون این حفره ها به راحتی قرار دهید.
توصیه میگردد جهت حفظ نکات ایمنی برای باد کردن این محصول حتما از پمپ باد های شرکت اینتکس و یا بست وی استفاده نمایید.


تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58890 فوق العاده با کیفیت و زیبا بوده که در سال جدید روانه بازار گردیده است. این محصول به دلیل داشتن بالشت بادی سر خود و هم چنین طراحی شفاف و چند رنگ، بسیار مورد توجه قرار گرفته و جای خود را در بین محصولات پر فروش بازار باز کرده است. این کالا طراحی ساخت مستطیلی شکلی داشته و تقریبا از نظر طراحی ظاهری نیز همانند اکثر تشک های موجود در بازار دارد. طراحی شفاف این محصول باعث شده تا این کالا فوق العاده چشم نواز شده باشد و همینطور که مشاهده می کند در سه رنگ متنوع و جذاب صورتی، نارنجی و سبز ساخته شده که بر روی رویه این تشک در شش سطر و سه ستون شیار هایی قرار گرفته که به صورت دایره ای شکل بر روی این محصول طراحی شده و همچنین باعث شده تا سطحی شیار دار و نرم و لطیف را شاهد باشم. لازم به ذکر است در بالا ترین بخش این محصول هم یک بالش بادی سر خود نیز تعبیه شده که به صورت بر امده و به رنگ خود تشک است که به طور واضح به چشم می آید.

تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58890

لازم به ذکر است رویه این تشک ساخته شده از جنس پی وی سی بوده که بسیار مقاوم است و به راحتی آسیب نمی بیند که خود این مسئله سبب شده تا در هنگام خرید مشتری به آن اتکا کند و همچنین بخش های کناری این کالا نیز از نوع پی وی سی طراحی شده که نشان از کیفیت و طول عمر بالا این محصول می دهد. از این محصول تمامی سنین می توانند استفاده کنند و همچنین این کالا دارای 100 کیلوگرم تحمل وزن بوده که جزوء مزایای خوب این کالا به حساب می آید. پس اگر قصد خرید این تشک بادی روی آب تولید شده در سه رنگ متنوع و زیبا را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

برند
INTEX
طول
1.88 M
عرض
71 CM
ارتفاع
.
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.28 MM
تحمل وزن
100 KG
تعداد دریچه باد
2 عدد
جای نوشیدنی
دارذ
وزن بسته بندی
1.35 KG
پمپ باد
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
مناسب برای
بزرگسالان
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...