تشک جامپینگ بادی بست وی 52056

Bestway 52056

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: Bestway
  • طول: 152 CM
  • عرض: 107 CM
  • ارتفاع: .
3,380,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک جامپینگ بادی بست وی 52056 از سری محصولات پر فروش و پر طرفدار بست وی است که با خصوصیات منحصر به فرد اماده مورد استفاده قرار گرفتن می باشد. کودکان در داخل این محصول تفریحات مهیج زیادی را به دست می آورند و اوقات خوشی را سپری خواهند کرد. با این وجود است که می توان از این محصول به عنوان یک محصول پر فروش و پر استفاده یا کرد و نسبت به خرید آن اقدام نمود. تشک جامپینگ بادی دارای ساختاری منحصر به فرد و بادی است و زیبا ترین محصول با رنگبندی شاد می باشد. بخش کف محصول بادی بادی و کشسان است و باعث ایجاد جامپینگ و پرش می شود.

تشک جامپینگ بادی بست وی 52056

دور بخش سطح محصول دیواره بادی قرار گرفته است که ایمنی محصول را بیش تر می سازد. در این صورت زمانی که کودکان در داخل محصول مشغول سرگرمی و بازی های مهیج می باشند قادر خواهند بود که در محیطی استاندارد و ایمن قرار گیرند و در صورت نداشتن تعادل لازم بتوانند از بروز آسیب در امان باشند. به همین خاطر است که طرفداران زیادی به سمت خرید محصول جذب می شوند و تمایل به داشتن قلعه بادی رنگارنگ و زیبا دارند. از این رو این محصول نیاز کودکان به داشتن تفریحات مهیج را پاسخ می دهد و می تواند ساعات خوشی را برای آن ها رقم بزند. به جهت خرید آسان تشک جامپینگ بادی بست وی مدل 52056 به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید و محصول را با قیمت ارزان خریداری کنید.

برند
Bestway
طول
152 CM
عرض
107 CM
ارتفاع
.
جنس
وینیل
ضخامت جنس
.
وزن بسته بندی
5 KG
تحمل وزن
65 KG
مناسب برای
3-6 سال
پمپ باد
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
سایر ویژگی ها
دارای اسباب بازی بادی
سنیا

جنس خوب

378 روز پیش ارسال پاسخ
کوثر

با حاله

374 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...