توپ بادی رنگی اینتکس مدل 59032

intex 59032

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
14%
75,000
65,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

توپ بادی رنگی اینتکس مدل 59032 یکی دیگر از زیباترین انواع توپ بادی برای تمامی کودکان بوده که به دلیل طول عمر بالا و بدنه باکیفیت و همچنین قیمت مقرون به صرفه ای که داشته توانسته در زمانی کوتاه به یک فروش قابل قبول دست یابد. این محصول به گونه ای طراحی شده که سه رنگ اصلی داشته و قسمتی شفاف بین هر سه رنگ قرار گرفته است. سه رنگ اصلی این محصول صورتی ، ابی و وزرد می باشد که فوق العادهچشم نواز می باشد. مرکز این توپ نیز ساخته شده از رنگ زرد می باشد که فوق العاده شکیل طراحی شده است. نکته مهم در ارتباط با این محصول این است که وزن کمی داشته و به راحتی می توان ان را حمل و جا به جا کرد. علاوه بر این ها این محصول را به سادگی کودک شما می تواند با خود حمل و نقل کرده و با ان به بازی بپردازد.

 در کنار این موارد باید به جنس این محصول هم اشاره کرد که از نوع PVC طرح چرم بوده و به راحتی اسیب نمی بیند. با در نظر گرفتن این جنس بدنه بوده که بیان می شود از این توپ بادی داخل آب و در زمان رفتن به دریا و استخر نیز می توانید استفاده کنید. برای خرید توپ بادی رنگی اینتکس مدل 59032 با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت و همچنین با گارانتی طلایی تنها کافی بوده به فروشگاه اینتکس کرج مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده کرده تا محصول یاد شده را در سراسر کشور درب منزل دریافت نمایید.

نوع گرد
 قطر 40 سانتی متر
قابلیت استفاده در آبدارد
 وزن500 گرم
 جنس وینیل
 رده سنیبالای یک سال
 شرکت تولید کنندهاینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...