تیوپ بادی شنا دستگیره دار بزرگ مدل 58263

intex 58263

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • قطر: 97 CM
  • جنس: وینیل
  • ضخامت جنس: 0.25 MM
27%
650,000
480,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید تیوپ بادی شنا مدل دستگیره دار جنس اصلی و مدل 58263 طرح برگ برند اینتکس از نمایندگی معتبر سعید اینتکس مناسب برای بزرگسالان و کودکان می باشد.قیمت بروز این حلقه بادی ضخیم که تولید سال 2022 می باشد را میتوانید در این صفحه ببینید و براحتی آن را سفارش دهید.

محصولات مرتبط

تیوپ بادی شنا دستگیره دار بزرگ

تیوپ بادی بزرگسال| به کمک این تیوپ میتوانید لحظات مفرحی داشته و به بهترین و ساده ترین حالت ممکن بر روی آب شناور بمانید و لذت ببرید. تیوپ بادی شنا انواع مختلفی داشته و در سایزهای متفاوتی موجود می باشد. تیوپ بادی شنا برای کودکان نیز با بالاترین ایمنی نیز موجود می باشد که مدل های شورتی آن برای کودکان بسیار مناسب می باشند.

حلقه بادی شنا امروزه بسیار پرکاربرد بوده و به خصوص برای اوایل یادگیری شناگران بسیار مناسب می باشد. این محصول دارای طرح های زیبا و فانتزی بوده و ثابت و بدون تغییر شکل و رنگ می باشد، و در هر محیط آبی میتوان از آن استفاده نمود.

انواع تیوپ شنا

تیوپ بادی شنا که به آن دونات شنا نیز گفته میشود یکی از محصولات مورد علاقه برای کودکان میباشد. این حلقه شنا از دو لایه ی کاملا یکسان مسطح تشکیل شده و داخل محفظه ی آن هوا قرار می گیرد. تیوپ شنا علاوه بر شکل گرد در اشکال دیگری نظیر شکل ماهی نیز موجود میباشد. همچنین نوع دیگری از این تیوپ بادی موجود است که مناسب برای گردن نوزاد می باشد.

فروشگاه سعید اینتکس دارای بهترین محصولات و تیوپ بادی شنا می باشند، که شما میتوانید محصولات مختلف متنوع را در بخش استخر بادی اینتکس مشاهده و خریداری کنید. تیوپ بادی در مدل های مختلفی طراحی شده که یکی از بهترین مدل آن تیوپ بادی شنا دستگیره دار مدل 58263 می باشد. این مدل تیوپ شنا در مسافرت و گردشهای مختلف نیز بسیار پر کاربرد می باشد.

نمایندگی سعید اینتکس تیوپ بادی بزرگسال و تیوپ بادی کودکان را در طرح ها و شکل های مختلف موجود کرده. شما به راحتی می توانید محصول مورد نظر خود را این فروشگاه خریداری نمایید.

مشخصات تیوپ بادی بزرگسال

تیوپ بادی شنا دستگیره دار بزرگ

تیوپ بادی شنا دستگیره دار بزرگ

  • تیوپ بادی بزرگسال دارای دستگیره هایی است که فرد میتواند به کمک آن به صورت ثابت، بدون هیچ تحرکی بر روی آب به مدت طولانی بماند. 
  • تیوپ بادی بزرگسال مدل 58263 محصول تفریحی بوده و دارای 97 سانتی متر قطر،20 سانتی متر ارتفاع و وزنی حدود 570 گرم می باشد.
  • جنس این حلقه شنا از وینیل بوده و در ابعادی 5*17*20 سانتی متر بسته بندی می شود.
  • تیوپ بادی شنا تا وزنی حدود 80 کیلوگرم را تحمل کرده و شرکت سازنده ی آن اینتکس می باشد.استفاده از این محصول برای افراد بالای 9 سال توصیه میشود.
  • از دیگر ویژگی تیوپ شنا، دارای دو دستگیره برای حفظ تعادل می باشد که قابل استفاده در استخرهای مختلف است.
  • تیوپ بادی شنا کودکان یکی از اسباب بازی های هیجان انگیز و مورد علاقه ی کودکان است، که به دلیل طرح های سه بعدی و زیبایی که بر روی آن چاپ شده است.
  • طرح و رنگ های مختلف تیوپ ها باعث خوشحالی کودکان شده و با استفاده کردن از آن می توانید از شنا و استخر لذت ببرید.

تیوپ بادی شنا دستگیره دار بزرگ

تیوپ بادی شنا

تیوپ بادی شنا اکثرا به این صورت است که وسط آن خالی بوده و کودک شما میتواند در وسط آن نشسته و به کمک دستگیره ها تعادل خود را حفظ نمایید.

با توجه به وزن کودک خود میتوانید تیوپ بادی شنا مناسب با وزن کودک خود را تهیه نمایید. این تیوپ در سایزهای مختلفی موجود می باشد. همچنین جا به جا کردن این تیوپ به همراه کودک به کمک دستگیره ی آن بسیار راحت و آسان است.

نحوه ی راه اندازی تیوپ بادی 

تیوپ بادی بزرگسال از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و فقط کافیست از نزدیک کردن اشیای نوک تیز به آن خودداری نمایید. همچنین استفاده از تیوپ شنا بادی در خارج از آب ممکن نبوده و باعث ترکیدن آن می شود.

برای آماده کردن این محصول برای استفاده و راه اندازی آن باید فضایی خالی از اشیاء را در نظر داشته، و برای باد کردن آن از یک پمپ باد استفاده نمایید.

شما میتوانید در مدت زمان بسیار کمی و با هزینه ی بسیار مناسب این محصول را خریده و راه اندازی نمایید، تا فرزندتان و حتی خودتان به راحتی بتوانید از آن استفاده کرده و بر روی آب شناور و ثابت بمانید.

خرید تیوپ بادی شنا

تیوپ بادی شنا بزرگسال با توجه به اینکه در مدل ها و طرح های مختلفی تولید میشود، قیمت آن نیز به طرح، ابعاد و کیفیت بستگی دارد. قیمت تیوپ بادی شنا دستگیره دار بزرگ مدل 58263 بصورت آنلاین در وبسایت سعید اینتکس موجود می باشد.

شما میتوانید این محصول را براحتی خریداری کرده و اگر در شهرهای دیگری بجز تهران باشید، امکان ارسال این محصول به شهرستان ها نیز فراهم میباشد.

برند
INTEX
قطر
97 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
تحمل وزن
80 KG
وزن بسته بندی
0.57 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
9 سال به بالا
سایر ویژگی ها
دارای دستگیره تعادل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...