تیوپ بادی شنا ضخیم اینتکس مدل 68209

intex 68209

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • قطر: 122 CM
  • جنس: وینیل
  • ضخامت جنس: 0.40 MM
15%
900,000
773,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

در این محصول به ویژگی های تیوپ بادی شنا اینتکس و امتیازات استفاده از آن هنگام شنا می پردازیم.

محصولات مرتبط

معرفی محصول تیوپ بادی شنا اینتکس

تیوپ بادی شنا اینتکس از برند نام آور و معروف INTEX می باشد. این محصول برای افرادی با رده سنی مختلف طراحی و تولید شده است. همچنین تیوپ بادی شنا ضخیم اینتکس 68209 در بین سایر برندهای خود حرف نخست را می زند. ضخامت 0.40 میلی متری تیوپ بادی شنا اینتکس به استفاده کنندگان از آن اطمینان می دهد، که به هیچ عنوان در حین شنا آسیب پذیر نباشد.

قطر این حلقه شنا بادی برابر 122 سانتی متر است. همچنین این تیوپ ها اغلب از جنس وینیل یا پی وی سی می باشند، که در نوع خود بی نظیر و خاص هستند. 

ویژگی های تیوپ بادی شنا اینتکس

  • ضد حساسیت و بو
  • بادوام و دارای سطح کیفی بالا
  • دارای جنس ضخیم
  • قابلیت راه اندازی آسان
  • در انواع ساده و طرحدار
  • مختص بزرگسالان
  • دارای طناب نجات

قیمت تیوپ بادی شنا ایتکس

قیمت تیوپ بادی شنا اینتکس علاوه بر امکانات و مزایایی که دارد، به صرفه نیز می باشد. در واقع شما با خرید یک تیوپ شنا بزرگسال می توانید لحظاتی به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید. این تیوپ شنا بادی به شما کمک می کند که با حفظ تعادل خود در مکان های مختلف آبی از لحظه به لحظه زمانی که در حال شنا هستید، لذت ببرید.

تیوپ بادی شنا اینتکس همانطور که از نامش مشخص است، دارای مواد تشکیل دهنده مرغوب وباکیفیتی است. در واقع این مواد از ترکیبات قوی و استانداردی تشکیل شده اند که پس از سال ها استفاده از یک تیوپ شنا بادی نیز باز هم به جرات می توان گفت که کیفیتی همانند روز نخست دارند.

خرید برتر با حلقه بادی شنا سعید اینتکس

خرید برتر با حلقه بادی شنا سعید اینتکس

چنانچه قصد خرید یک تیوپ بادی شنا ایده آل را دارید، بهتر است تیوپ بادی شنا اینتکس را برگزینید. نمایندگی سعید با سالها تجربه درخشان با کادری مجرب و کار آزموده در زمینه خرید این نوع تیوپ کاربردی مشاوره و راهنمایی های لازم را به خریداران عرضه می کند. در نهایت مشتریان را جهت انتخاب بهترین محصول یاری رسان است. شما با انتخاب تیوپ بادی شنا اینتکس طعم کیفیت را تجربه خواهید کرد. 

تیوپ شنا بادی بزرگسال در مقابل استحکام فراوانی که دارد، از رنگ بندی و طرح های جذابی نیز برخوردار می باشد. این حلقه شنا بادی مختص تفریحات آبی می باشد که هر چه جنس آن از ترکیبات عالی تری تولید شده باشد، به همان اندازه نیز قیمت آن بالاتر خواهد رفت. همچنین تیوپ اینتکس شنا گاهی می تواند به عنوان یک ناجی عمل کند و حکم نجات دهنده را برای فرد استفاده کننده در آب داشته باشد. 

قیمت تیوپ بادی شنا اینتکس در هر یک از طرح ها، رنگ ها و اندازه های مختلف متغیر می باشد. البته بهتر است برای تهیه یک تیوپ بادی شنا پمپی نیز جهت پر باد نمودن آن در نظر گرفته و خریداری شود. در نهایت قیمت خرید این حلقه شنا بادی بسیار مناسب می باشد و وابسته به مشخصات و سایز آن متفاوت است. در نتیجه هر چه خاص تر باشد در نزد مشتریان مجذوب کننده و پرطرفدار تر جلوه می نماید.

سخن آخر

سعید اینتکس با قیمتی مناسب خرید تیوپ بادی شنا اینتکس را به شما توصیه می کند. این برندینگ با تجربه ای شگفت انگیز و باور نکردنی در این زمینه شما را جهت خرید این محصول پرکاربرد راهنمایی می نماید. بنابراین با کمک این تیم خبره و کاربلد می توانید تیوپ شنا بادی را با برترین سطح کیفی و نازل ترین قیمت خریداری نمایید و به دیگران نیز پیشنهاد دهید. سعید اینتکس دارای حلقه های بادی شنا در انواع رنگ و طرح های مختلف و دوست داشتنی است. شما با انتخاب این برندینگ و خرید از آنها لذتی دو چندان را تجربه خواهید نمود. در نهایت با خاطری آسوده خرید از این برندینگ را انتخاب نمایید تا امنیت و هیجانی بی نظیر را تجربه نمایید. 

تیوب بادی شنا اینتکس در بازار دارای قیمت های متنوعی است، که تشخیص تیوپ اصل از غیراصل نکته مهمی است که بایستی به آن توجه نمود. بنابراین اگر سعید اینتکس و محصولات این برندینگ را انتخاب نمایید، از هر جهت در این زمینه خیالی آسوده خواهید داشت. در واقع شما با خرید محصولات این برندینگ هزینه خود را به هدر نداده اید و رضایت صد در صدی نیز پس از خرید از آن خود نموده اید.

در قسمت "فیلم محصول" سایتمون، فیلم "تیوپ بادی بزرگسال یا نوجوان" با کد 68209 و برند اصلی "مارک اینتکس" را برای شما اضافه کرده ام. این فیلم واقعی، کالایی است که خودمون از فروشگاه سعید اینتکس تهیه کرده ایم.

اگر به دنبال یک تجربه هیجان انگیز و سرگرم کننده برای تماشای فیلم هستید، "تیوپ بادی بزرگسال یا نوجوان" بهترین گزینه است. این فیلم با شخصیت‌های جذاب و داستانی هیجان انگیز، بهترین ساعت‌ها را برای شما به ارمغان می آورد.

برند اینتکس، یک برند معتبر و محبوب در صنعت محصولات بادی تفریحی است و تضمین می کند که شما با یک کالای اصلی و با کیفیت در ارتباط خواهید بود. این حلقه بادی شنا به طور ویژه برای بزرگسالان و نوجوانان طراحی شده است، اما همه علاقه‌مندان می توانند از آن لذت ببرند.

با اضافه کردن این فیلم به فروشگاهمون، می خواهم تجربه خرید شما را به یک سطح جدید برسانم. به همین دلیل، فیلم "تیوپ بادی بزرگسال یا نوجوان" را با اطمینان کامل پیشنهاد می کنم که ببینید.

اگر سوال یا درخواست دیگری دارید، همیشه آماده پاسخگویی هستم.


برند
INTEX
قطر
122 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.40 MM
تعداد دریچه باد
2 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
تحمل وزن
100 KG
وزن بسته بندی
1.383 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
9 سال به بالا
سایر ویژگی ها
دارای طناب نجات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...