جاروی استخر اینتکس مدل 28620

intex 28620

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 2.39 CM
  • جنس: آلومینیوم
  • تعداد سری: 2 عدد
13%
7,400,000
6,500,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قیمت خرید جارو  شارژی  استخر  اینتکس  مدل  28260  محصولی  جدید  و  بسیار  کاربردی  برای  نظافت  استخر  های  پیش  ساخته  میباشد  که  بسیار  ارزان  و  با  کیفیت  از  فروشگاه  اینترنتی  سعید  اینتکس  می  باشد. جارو شارژی اینتکس یک جارو با دسته بلند است که با قیمت ارزان خود یکی از پرفروش ترین جارو های شرکت اینتکس شده است و طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد.

محصولات مرتبط

جاروی استخر اینتکس مدل 28620 را میتوان برای انواع استخر های بتونی و سیمانی استفاده کرد چرا که این جارو جهت نظافت و کثیفی های کف آب که با دست قابل برداشتن نمی باشد تولید شده و به همین علت به راحتی میتوان این جارو را شارژ کرده و ساعت ها استفاده نمود. لازم به ذکر است طول دسته این جارو استاندارد است و به راحتی میتوان کف استخر را با آن تمیز و پاکسازی کرد. این جارو شارژی استخر توسط برق 12 ولت کار می کند و به صورت شارژی تولید شده که با یک بار شارژ کردن چندین ساعت به طور مداوم کار خواهد کرد. بدنه اصلی این کالا ساخته شده از جنس پلاستیک فشرده بسیار قوی بوده که کاملا ضد آب و پوسیدگی می باشد. این محصول یکی از راحت ترین جارو های شارژی طراحی شده از نظر کارایی می باشد که تولید کننده آن برند معتر اینتکس است. 

شرکت اینتکس در کنار انواع جارو های برقی و دستی خود، این جارو شارژی فوق را نیز تولید کرده که برخلاف آن ها با استفاده از انرژی باتری و شارژ کردن شروع به کار می کند و می تواند به سادگی کثیفی ها را به خود جذب کرده و داخل سطل قرار دهد. این کالا بیشتر برای استخر های پیش ساخته و بتنی مناسب بوده و به شما کمک می کند تا بدون مزاحمت سیم یا کابل ها و لوله های اضافی بتوانید تنها با یک دسته که قابلیت ریگلاژ ( بلند یا کوتاه شدن ) داشته، کف استخر خود را تمیز کنید. شایان ذکر است که بدنه این محصول کاملا ضد آب بوده و به واسطه استفاده از آلومینیوم و پلاستیک های فشرده با جنس عالی در ساخت محصول، استحکام بسیار عالی و البته وزن سبکی را داشته که کارکردن با آن را بسیار راحت و آسان کرده است. جهت سفارش این کالا به سایت اینتکس مراجعه کنید. 

برند
INTEX
طول
2.39 CM
جنس
آلومینیوم
تعداد سری
2 عدد
سنسور خاموش شدن اتوماتیک
دارد
آداپتور شارژ
دارد
مدت زمان باد شدن
50 دقیقه
مدت زمان نگهداری شارژ
100 دقیقه
نشان دهنده شارژ باتری
دارد
مخزن زباله
دارد
وزن بسته بندی
3.1 KG

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...