جامپینگ بادی اینتکس مدل 48257

intex 48257

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 132 CM
  • عرض: 132 CM
  • ارتفاع: 107 CM
950,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جامپینگ  قلعه  سبز  رنگ  بادی  برند  اینتکس  مدل  48257  دارای  ضمانتنامه  کتبی  سعید  اینتکس  یک  اسباب  بازی  مناسب  مهیج و  سرگرم  کننده  برای  کودکان دلبند  شما  می  باشد.

محصولات مرتبط

جامپینگ بادی اینتکس مدل 48257 یکی دیگر از محصولات جذاب کودکان در دسته کالاهای جامپینگ بادی بوده که می تواند لحطات شاد و پر نشاطی را برای تمامی کودکان خلق کند. از این محصول می توانید برای دختران و پسران سنین 3 تا 6 سال استفاده کنید. این محصول بادی در مدت زمان کمی که در شرکت اینتکس موجود شد توانست به فروش بالایی دست پیدا کند و رضایت اغلب افراد را در پی داشته باشد. از ویژگی های مهم این قلعه بادی می توان به نحوه طراحی و جنس به کار رفته در ساخت آن اشاره کرد که در مورد طراحی آن باید گفت که بدنه ای محصول به صورت مربعی شکل طراحی شده تا شما بتوانید به راحتی آن را در هر مکانی مورد استفاده قرار دهید.

 لازم به ذکر است ابعاد این کالا برای استفاده یک نفر بسیار مناسب بوده و همچنین ظرفیت و فضای کافی برای استفاده چند کودک بصورت همزمان را نیز دارد .در مورد جنس به کار رفته در ساخت این محصول باید گفت که مانند بسیاری از دیگر محصولات بادی شرکت اینتکس از PVC نیز در این محصول بهره برده شده که استفاده از این جنس سبب شده تا بدنه ی فوق العاده مقاوم در مقابل فشار پیدا کند و از طرف دیگر در مقابل تابش مستقیم نور خورشید نیز مقاومت بالایی داشته و به این ترتیب به شما اجازه می دهد تا بتوانید به راحتی آن را در محیط های بیرون از منزل نیز مورد استفاده قرار دهید. برای جابجا کردن مدام این قلعه بادی جامپینگ اینتکس نیز نیازی به نگرانی نیست و به دلیل وزن بسیار کم آن شما به راحتی قادر به انجام این کار خواهی بود و در این مورد مشکلی وجود نخواهد داشت. برای تهیه این محصول می توانید از همین صفحه در فروشگاه اینتکس و یا به صورت تلفنی آن را سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن این قلعه بادی جامپینگ را درب منزل تحویل بگیرید.

برند
INTEX
طول
132 CM
عرض
132 CM
ارتفاع
107 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
؟
وزن بسته بندی
13 KG
تحمل وزن
27 KG
مناسب برای
3-6 سال
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...