جامپینگ بادی اینتکس مدل 48265

intex 48265

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 196 CM
  • عرض: 180 CM
  • ارتفاع: 152
6%
1,950,000
1,850,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر توپ یا جامپینگ بادی اینتکس طرح بسکتبال دار یکی از محصولات جدید INTEX است که با کیفیت بالاتر و قیمتی مناسب در سال 2020 طراحی و ساخته شده است و توسط سعید اینتکس در ایران با ضمانتنامه کتبی ارائه می شود.

محصولات مرتبط

جامپینگ بادی اینتکس مدل 48265 یک جامپینگ بادی سایز بزرگ از شرکت intex می باشد که برای فضای بازی 2 کودک کاملا مناسب می باشد. بر روی جامپینگ بادی یک حلقه ی بسکتبال با ظرافت و استقامت مناسبی طراحی شده و کودکان شما هنگام پریدن روی جامپینگ می توانند بوسیله ی آن بازی بسکتبال را نیز انجام دهند و از هیجان و نشاط بیشتری برخوردار شوند. درون بسته بندی کالا یک توپ بادی مناسب قرار داده شده که بوسیله ی آن کودکان شما می توانند تفریح خود را کامل نمایند.
جهت استفاده از جامپینگ بادی اینتکس مدل بسکتبال رعایت 2 نکته الزامی است. نکته ی اول اینکه برای باد کردن محصول حتما از پمپ باد های مخصوص شرکت اینتکس و یا بست وی برای باد کردن محصول استفاده نمایید و به هیچ عنوان از پمپ باد های متفرقه و یا کمپرسورهای باد با فشار باد قوی برای باد کردن محصول استفاده نکنید. نکته ی دوم اینکه جهت حفظ کالا و طول عمر محصول بهتر است برای سطح زیر محصول از یک کفپوش مناسب و یا یک زیرانداز مطلوب استفاده نمایید تا کالا از ناحیه ی کف دچار مشکل یا آسیب نشود.


جامپینگ بادی اینتکس مدل 48265 یکی از جدیدترین لوازم بادی برای بازی و سرگرمی کودکان بوده که به تازگی توسط برند معتبر اینتکس طراحی و تولید شده که یکی از محصولات سال 2020 این شرکت معتبر می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده و از طراحی بدنه بی نظیر و قابل توجهی بهره می برد. این محصول یک مجموعه تفریحی کامل و ایمن را برای کودکان به وجود آورده است که علاوه بر جامپ می توانند سرگرم بازی بسکتبال همراه با توپ و پایه حلقه بادی باشند.

این جامپینگ بادی با طراحی و ساخت بدنه گرد یک سرگرمی بادی ایمن برای کودکان طراحی شده که یک روش عالی برای تفریح و تخلیه انرژی و همچنین سوزاندن کالری در طول یک بازی فعال می باشد. لازم به ذکر است کودکانی که در بسکتبال بازی می کنند و از روی ترامپولین می پرند دارای احساسات مثبت و هیجان انگیز زیادی می باشند که در روحیه آن ها تأثیر بسزایی خواهد داشت. این کالا بدنه شفاف و ساخته شده از جنس پی وی سی با کیفیت بسیار بالایی داشته و از استحکام بالایی در برابر اشیاء نوک تیز برخوردار بوده و همچنین مناسب برای استفاده کودکان است و شما با خرید این کالا می توانید یک محصول ایمن در اختیار داشته باشید. جامپینگ بادی فوق دارای ابعاد بزرگ و مناسب با ارتفاع استاندارد است که هنگام پرش کودک به بیرون پرتاب نمی شود چرا که ارتفاع مناسب تشک پرش از کودکان شما به خوبی محافظت می نماید. همچنین کفی این محصول به صورت بادشو تهیه شده و مناسب برای پرش کودکان بوده و می توانید ساعت های طولانی از این کالا برای کودکان خود استفاده نمایید و نگران بروز مشکلی برای محصول نباشید. از دیگر ویژگی های مثبت این جامپینگ بادی می توان به وزن کم آن اشاره نمود که به کمک این وزن کم، کودک شما می تواند به راحتی محصول را جابجا نموده و از آن استفاده نماید. برای خرید این تشک جامپینگ بادی کودک می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید.

برند
INTEX
طول
196 CM
عرض
180 CM
ارتفاع
152
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.38 MM
وزن بسته بندی
7 KG
تحمل وزن
54 KG
مناسب برای
3-6 سال
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...