جلیقه شنا بادی اینتکس مدل 59661

intex 59661

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 41 CM
  • عرض: 30 CM
  • جنس: وینیل
35%
350,000
230,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

جلیقه شنا بادی اینتکس مدل 59661 یکی از محصولات تفریحی و غریق نجات شرکت اینتکس برای سنین کودکان بوده که برای استفاده در آب های مختلف طراحی و تولید شده است. این جلیقه شنا بادی ساخته شده از جنس پی وی سی بوده و روکشی تمام طرح چرم داشته که در برابر فشار و دمای مختلف آب مقاوم خواهد بود. این کالا محصولیست که در مدت زمان بسیار کوتاهی توسط پمپ های باد دستی کوچک قابل راه اندازی خواهد بود. لازم به ذکر است یکی از جدیدترین و زیبا ترین جلیقه های تفریحی برای کودکان است که برای کودکان 3 تا 6 سال ساخته شده است که می توانند با خیال راحت بدون آموزش شنا در کنار والدین خود درون آب قرار گیرند و به آموزش شنا بپردازند. این جلیقه شنا بادی دارای رنگ بدنه زرد با طرح های کارتونی جیوانات دریایی می باشد که توجه کودکان را به خود جلب می نماید و کودکان برای شنا و تفریح با این جلیقه بادی مشتاق خواهند بود.

 این جلیقه بادی دارای یقه بادی همراه با رگلاج در قسمت کمر بوده که قابلیت تنظیم سایز را نیز دارد. این جلیقه بادی یکی از فوق العاده ترین و ایمن ترین لوازم شنا برای کودکان بوده که در روز های گرم تابستان و اوقات فراغت در کنار دوستان و والدین خود می توانند به تفریحات آبی و سرگرمی به صورت کاملا ایمن مشغول باشند. این محصول قابل استفاده در آب های آرام مانند استخر ها، دریاچه ها و ... می باشد و همچنین تمامی شرایط لازم برای استفاده ایمن را فراهم می نماید تا کودک با خیال آسوده درون آب قرار گرفته و به راحتی شنا کند. لازم به ذکر است این جلیقه بادی کودک ساخته شده ازجنس پی وی سیضخیم با رویه طرح چرم نرم و راحت است و دارای دریچه هوا مناسب و ایمن بوده که کودک با ایمنی روی آب قرار می گیرد و به هیچ عنوان جلیقه دچار پارگی و پوسیدگی نخواهد شد و ساعت ها تفریح و هیجان را برای کودک شما به ارمغان می آورد. جهت سفارش این کالا به سایتاینتکس مراجعه کنید.

برند
INTEX
طول
41 CM
عرض
30 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 mm
تعداد دریچه باد
3 عدد
برچسب تعمیرات
ندارد
تحمل وزن
23 KG
وزن بسته بندی
0.2 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
3 _ 5 سال
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...