جلیقه نجات L مدل 110080

110070

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
15%
316,000
271,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

جلیقه نجات L مدل 110080 محصولی حرفه ای و بسیار با کیفیت جهت استفاده در آب های آزاد، در قایق ها و همچنین استخر های بزرگ بوده که با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه تولید و عرضه شده است. این کالا دارای ساختار بدنه بسیار خوبی نسبت به مدل های متفرقه بوده که موجب افزایش طول عمر در زمان استفاده شده است. طراحی و ساختار بدنه اصلی بسیار زیبا و به رنگ نارنجی می باشد. گفتنی است که این جلیقه نجات توسط یک زیپ بزرگ و مخصوص تعبیه شده روی بدنه خود به راحتی باز و بسته شده که در صورت آسیب دیدن نیز می توان توسط قفل های پلاستیکی قرار داده شده روی بدنه اصلی این عمل را انجام داد. همچنین بر روی این زیب یک عدد سوت نیز طراحی شده که بسیار کاربردی و جدید است.

 جنس بدنه اصلی این محصول همانند دیگر مدل های مشابه خود از فوم پی وی سی فشرده و منعطف بوده که در برابر نفوذ آب بسیار مقاوم خواهد بود. همچنین قسمت بیرونی را پارچه ای از جنس برزنتی پوشش داده که در برابر نور آفتاب، دما و فشار آب مقاوم خواهد بود. این پوشش خود دلیل بر افزایش کیفیت ساخت و طول عمر این محصول بوده که تاثیر زیادی نسبت به مدل های ساده و معمولی موجود در بازار روی قیمت آن خواهد داشت. برای خرید جلیقه نجات کافی است به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود و همچنین در صورت موجود بودن این جلیقه نجات در نمایندگی اینتکس می توان به شکل حضوری نیز اقدام به خرید کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...