حلقه بادی شنا اینتکس مدل 56262

intex 56262

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • قطر: 114 CM
  • ضخامت جنس: 0.25 mm
  • ظرفیت: 1 نفر
26%
216,000
161,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس طرح دونات کد 56262 جهت استفاده بزرگسالان و برای تفریحات بادی آبی می باشد.

محصولات مرتبط

حلقه بادی شنا اینتکس مدل 56262 بسیار زیبا و شیک از نمونه محصولات بادی جذاب طراحی شده برای بازی ها و تفریحات آبی تمامی افراد می باشد که از ابعاد بزرگی برخوردار بوده و از مناسب ترین حلقه های شنا بادی برای بازی ها و تفریحات آبی بزرگسالان و کودکان است که آن ها به سادگی می توانند از آن استفاده کرده و لحظات شاد و خوشی را رقم بزنند. البته لازم به ذکر است که این حلقه شنا بادی، برای استفاده یک نفره طراحی شده است. این کالا ویژگی های بسیار جذابی داشته که می توان از مهم ترین آن ها به حفظ تعادل عالی آن اشاره کرد.

 بنابراین شما عزیزان می توانید از این حلقه شنا حتی در آب های خروشان نیز استفاده کنید که این در حالی است که محصولات بادی روی آب می توانند در صورت برخورد با موج ها و همچنین رودخانه ها تعادل خوبی نداشته باشند و همچنین از این حلقه بادی می توان به چندین صورت استفاده کرد که یکی از آن ها نشستن در مرکز حلقه بوده و یا می توانید وارد داخل حلقه شوید و آن را در بخش میانی بدن خود قرار دهید. همچنین شما عزیزان می توانید در داخل آب از لبه های حلقه گرفته و به راحتی استراحت کنید. لازم به ذکر است در ساخت این کالا از پی وی سی استفاده شده که باعث شده تا بدنه ای مقاوم به دست آمده و به این ترتیب شما می توانید بدون نگرانی از آسیب دیدن، آن را برای کودکان خود آماده کنید. این پی وی سی به صورت دولایه در قسمت کفی به کار رفته تا کودکان بدون نگرانی قادر به بازی در آن باشند و علاوه بر این نیز می تواند فشار ها و ضربه های وارد شده از سوی کودکان را به بهترین شکل ممکن دفع کند. شما عزیزان می توانید این کالا را به همراه ضمانت نامه معتبر از فروشگاه اینتکس تهیه کنید.

حلقه بادی شنا اینتکس مدل 56262 از سری محصولات مهیج و جذاب شرکت اینتکس بوده که از نظر طراحی و ساختار قطعا می تواند یک کالای بسیار لوکس و زیبا به شمار رود. شما عزیزان می توانید مشاهده کنید که ظاهر این حلقه شنا به صورت کاملا گرد و همچنین با بهره گیری از یک سری امکانات ویژه شکل گرفته که این مورد سبب شده تا فروش این محصول افزایش پیدا کند و خیلی از افراد به دنبال خرید این حلقه شنا بادی جذاب باشند. گفتنی است که ساختار و جنس رویه این کالا نیز به صورت شفاف و براق شکل گرفته که زیبایی این کالا را دو چندان کرده است. 

البته لازم به ذکر است یکی دیگر از خصوصیات خوبی که این حلقه شنا داشته و آن را از سایر محصولات بادی متمایز کرده وجود طراحی کاملا فانتزی و جدید بوده که همین مورد سبب شده تا تمامی افراد در سنین مختلف بتوانند از این محصول استفاده کنید. این حلقه شنا بادی همانطور که از نامش پیداست به صورت گرد طراحی شده و برای ریلکس کردن بسیار عالی می باشد. لازم به ذکر است جنس بدنه این حلقه شنا بادی از وینیل یا همان پی وی سی بوده و به دلیل استفاده از این نوع جنس در تولید حلقه شنا بادی فوق، مقاومت و طول عمر آن به صورت چشمگیری افزایش یافته و دوام بسیار خوبی به محصول بخشیده است.

 همچنین راه اندازی این کالا نیز اصلا کار دشواری نبوده و به راحتی قابل انجام توسط هر فردی می باشد. در آخر باید گفت که بهره مندی از کارت گارانتی یا همان ضمانت نامه معتبر نیز باعث اطمینان خاطر مشتریان شده و همچنین سبب شده تا بدون نگرانی از افت کیفیت و یا تغییر شکل این کالا بتوانید از این محصول بادی شیک استفاده کرده و لذت ببرید.  

نوع طراحی شکل ظاهری محصول

طراحی و نوع ساخت این حلقه شنا بادی یکی از مهمترین ویژگی های موجود برای تولید یک محصول موفق و کاربردی می باشد. زیرا که هرچه طراحی و ساختار این محصول بادی بهتر باشد، به خوبی می تواند بر روی آب بماند و تعادل خوبی را برای استفاده کودکان نیز فراهم کند. در رابطه با ساختار و طراحی این کالا می توان به ساختار گرد و توخالی آن اشاره کرد که افراد به داخل این حلقه شنا وارد می شوند و یا می توانند بر روی آن به حالت درازکش قرار بگیرند. یکی دیگر از ویژگی های منحصر بفرد این محصول وجود طراحی زیبا و فانتزی بر روی این کالا می باشد چرا که این مورد برای تمام افراد و به ویژه کودکان حائز اهمیت بوده است.

جنس بدنه با کیفیت در ساخت این کالا

 برای ساخت بدنه و در واقع تمامی بخش های این حلقه شنا از پی وی سی یا همان وینیل ضد آب ساخته شده که این نوع از متریال به عنوان پلاستیک طبیعی شناخته شده که انعطاف پیذی بالایی داشته و همچنین برای طبیعت هیچ ضرری نخواهد داشت. در واقع این نوع از جنس، مواد تشکیل دهنده بسیار با کیفیتی داشته و به واسطه عدم استفاده از هیچگونه مواد سمی و شیمیایی یکی از بهترین جنس های ممکن در بازار جهت ساخت محصولات بادی بوده که سازگاری کاملی با محیط زیست و به خصوص سلامت پوست انسان داشته است.

 راه اندازی درست و نحوه سفارش

راه اندازی این کالا کاری بسیار ساده و آسانی است که شما می توانید برای راه اندازی آن از انواع پمپ باد استفاده کنید. گفتنی است برای راه اندازی این محصول دریچه هایی بر روی بدنه قرار گرفته شده که شما می توانید با استفاده از نازل های تعبیه شده که اغلب پمپ های باد آن را دارند، با سرعت بیشتری حلقه شنا بادی خود را راه اندازی کنید. 

البته لازم به ذکر است حتما باید توجه داشته باشید که میزان باد این حلقه شنا بادی را نباید بسیار زیاد در نظر گرفت بطوریکه بدنه محصولتان تحت فشار قرار بگیرد. همچنین توصیه می شود از این حلقه شنا بادی بر روی سطح زمین و خشکی استفاده نکنید چرا که ساییدگی و یا برخور محصول با اجسام تیز می تواند کالای شما را دچار مشکل کند. در آخر باید گفت شما عزیزان می توانید این محصول فوق العاده را به همراه ضمانت نامه معتبر از طریق شرکت نمایندگی اینتکس در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. 

برند
INTEX
قطر
114 CM
ضخامت جنس
0.25 mm
ظرفیت
1 نفر
جنس
وینیل
برچسب تعمیرات
دارد
وزن بسته بندی
0.600 kg

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...