حلقه بادی شنا اینتکس مدل 56263

intex 56263

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • قطر: 99 CM
  • جنس: وینیل
  • ضخامت جنس: 0.25 mm
26%
696,000
520,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه بادی شنا اینتکس مدل 56263 یکی از زیبا ترین و جذاب ترین لوازم شنا برای کودکان و بزرگسالان می باشد که به تمامی افراد کمک می کند تا بر روی آب قرار گیرند. این کالا برای افرادی که نمی توانند شنا کنند گزینه بسیار مناسبی بوده که به آموزش شنا بپردازند. شرکت تولید کننده حلقع شنا بادی طرح جدید توانسته تاکنون زیباترین محصولات را با کیفیت مناسب طراحی و تولید نماید که طول عمر بالایی داشته و می تواند بر روی آب در روز های گرم تابستان برای بازی و سرگرمی از این محصول بادی مهیج استفاده شود. حلقه بادی دارای طراحی بدنه گرد بوده که دارای بدنه ای طرح دار است که با قرار گیری بر روی آب زیبایی خاص و به وجود می آورد.

حلقه بادی شنا اینتکس مدل 56263

این حلقه بادی شنا ساخته شده از پی وی سی با روکش طرح چرم می باشد که دارای بدنه ای نرم و راحت بوده که دارای ضخامت لایه ای مناسب است که با قرار گیری بر روی آب دچار پارگی و پوسیدگی نخواهد شد، زیرا همانطور که می دانید پی وی سی از جمله برترین جنس هاییست که در تولید محصولات بادی مورد استفاده قرار می گیرد و دلیل این استفاده متداول کیفیت بالا  به همراه نرمی و انعطاف پذیری ایده آل بوده که در هر زمانی به خوبی با بدن شما تطبیق پیدا کرده و همچنین مانع از خستگی شما هنگامی که بر روی آب قرار دارید، خواهد شد. حلقه بادی شنا طرح جدید با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

حلقه بادی شنا اینتکس مدل 56263 از سری محصولات تولید شده توسط شرکت معتبر و نامدار اینتکس جهت استفاده تمامی سنین بر روی سطح آب های آرام می باشد. این نوع محصول نمونه ای از شناور های بسیار خوب و کاربردی بر روی آب بوده که می تواند زمینه ای برای تفریحات آبی شما حتی در عمق های بالا را به راحتی فراهم کند. این حلقه شنا روی آب محصولی برای تفریحات آبی در نظرگرفته شده که بسیار لذت بخش و مهیج خواهد بود و همچنین توسط نجات غریقان نیز در آب های آرام و ناآرام مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین ایمنی کافی و لازم را برای شما عزیزان ایجاد می کند. این حلقه بادی با بدنه رنگی و طراحی فوق العاده زیبا ساخته شده و از جنس پی وی سی یا همان وینیل دولایه با روکش طرح چرم درجه یک و با کیفیت بوده که تنها با قرار گیری بر روی سطح آب از جذابیت فوق العاده چشمگیری بهره مند خواهد شد. لازم به ذکر است این 

کالا محصولی است که قابلیت بالایی در حفظ تعادل بر روی آب داشته و به خوبی قابل کنترل می باشد. لازم به ذکر است این محصول قابل استفاده برای سنین بزرگسالو همچنین کودکان نیز بوده که از زیبایی و کیفیت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه بهره مند می باشد. در آخر باید گفت این حلقه با ابعاد بزرگ خود می تواند وزن افراد بزگسال را نیز به راحتی تحمل نماید، بنابراین درصورت تمایل به خرید این حلقه بادی به همراه ضمانت نامه معتبر با نمایندگی محصولات بادی اینتکس تماس حاصل فرمایید. 

نحوه راه اندازی محصول

گفتنی است که راه اندازی این محصول بادی بسیار ساده است و تنها برای باد کردن آن کافیست تا با استفاده از پمپ های دستی یا برقی و از طریق دریچه های باد تعبیه شده در بدنه ی تشک اقدام به باد کردن آن کنید. همانطور که می دانید اینمحصولات بادی با توجه به جنس بدنه و بادی بود نشان در مقابله با اجسام تیز ضعیف هستند بنابراین بهتر است در حفظ و نگهداری این محصول دقت کافی را داشته باشید. البته اگرچه ممکن است ناخواسته حلقه شنا بادی شما آسیب شود امانگران نباشید چرا که با استفاده از برچسب های تعمیراتی که توسط بسته ی تعمیرات و از طریق شرکت اینتکس ارائه شده می توانید محصول خود را به راحتی تعمیر و ترمیم نمایید.

جنس بدنه و کیفیت عالی آن

موضوع مهم دیگری که در هنگام خرید تمامی محصولاتبادیرویآباز قبیل همین حلقه شنا بادی، که تماس زیادی با سطح آب دارند باید در نظر داشت جنس آن است چرا که هرچقدر کیفیت محصول بادی بالا باشد طول عمر و کارایی بهتری نیز خواهد داشت. جنس بدنه ی این حلقه شنا بادی از وینیل یا همان پی وی سی است که می توان گفت این جنس یکی از بهترین مواد و متریال برای تولید انواع محصولات بادی به ویژه حلقه های شنا بادی می باشد که البته بسیاری از تولیدکنندگان بزرگ و مطرح دنیا نیز از این جنس در تمامی تولیدات خود استفاده می کنند. لازم به ذکر است قسمت رویه و بدنه این محصول بادی جذاب از طرح چرم درجه یک و عالی بوده که زیبایی چشمگیری به آن داده است. همچنین قسمت کف این کالا نیز از دولایه ضخیم وینیل برای مقاومت بیشتر آن ساخته شده که همین مورد تاثیر بسزایی در طول عمر این حلقه شنا بادی خواهد داشت.

شکل و طراحی ظاهری

لازم به ذکر است این محصول به نسبت آناتومی بدن تمامی افراد و همچنین با توجه به قد و وزن آنان طراحی شده و به همانند دیگر محصولات بادی به صورت حلقه ای و دایره ایشکل است. گفتنی است رنگ های متنوعی در این حلقه شنابادی استفاده شده که زیبایی دوچندانی به آن ها بخشیده است.در آخر باید گفت که این حلقه شنا می تواند لحظات شاد و با طراوتی را برای شما و کودکانتان رقم بزند. افراد جهت استفاده از این محصول باید در گودی وسط آن قرار بگیرند که این امر در حفظ تعادل افراد بر روی آب بسیار مهم و حیاتی می باشد. همچنین وجود این سطح و طراحی حلقه ای این کالا می تواند باعث انعطاف پذیری هرچه بیشتر کالا نیز شود و فرد پس از قرار گیری بر روی آن احساس راحتی و رضایتمندی فوق العاده ای را تجربه کند. جهت سفارش حلقه بادی شنا اینتکس مدل 56263 به سایت اینتکس مراجعه کنید.

برند
INTEX
قطر
99 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 mm
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
تحمل وزن
100 KG
وزن بسته بندی
0.68 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
9 سال به بالا
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...